Laskettuaika Tammikuussa

Kävin terveyskeskuksessa ja siellä ei ollut ultra laitetta, teki sisätutkimuksen ja totesi että tihuttaa....Sain lähetteen sairaalaan gynepolille ja tottakai kun olin päiväunilla sieltä oltiin heti soitettu...no ma sitten uudestaan. Sain kyllä itellekkin lähetteen käteen et pääsen ensiapuun jos enemmän rupee vuotaa. Nyt kun heräsin oli vähemmän vuotoa...vielä mä jaksan toivoa että olisi elossa.

Jospa se ois vaa etinen istukka, joka tihuttelee...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kyl mä taidan mennä jonottaa sinne päivystykseen sen lähetteen kanssa huomenna, tuntuu et hulluks tulee kun joka nipistystä seuraa ym...ei taida tulla kauheen levollinen yö.

Pessimisti ei pety: Toivon et ei mitään vakavaa, vaan mä niin tiedän ton tunteen... mulla syke kuuluu ja siltikin pientä vuotoa joka siis alkoi kunnon paksulla verivuodolla mut ei oo kun aika vähäistä. Ei oo nyt siteeseen asti tullu. Neuvolas sanoivat et nou hätä ja jos paljon vuotaa niin päivystys kattoo kyllä... :) Mä pidän sulle kans peukkuja ja yritetään olla positiivisii :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Valitat nyt sinne toodella kovaa kipua!! Ne ei meinannu ottaa muakaan ensin. Vähän lapinlisää niin onnistuu :) hei Tsemppii ihan megana sulle!!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Tsemppiä ja onnea! Toivottavasti väärä hälytys!

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Heippa, mitä ootte mieltä onko ok mennä huvipuistoon laitteisiin rv 9+3? Menisittekö itse? Olemme menossa ensi viikolla ja vaikka neuvolatädin mielestä voi huoletta mennä, on olo hieman epävarma..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tein nyt jonkulaisen kansion :D käykääs lisäilee sinne :)

Ite ajelen moottoripyörällä niin kauan ku vaan voi ja muutenkin olin juuri offroad-ajoissa auton kyydis ja kuski ei tiennyt että olen raskaana, joten mentiin kaikist mahdollisista paikoista. Kyllä se siellä pysyy ku antaa mennä eikä jännitä koko aikaa :)

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app

Mä aattelin mennä Lintsille ens viikonlopouna ja meen kyllä joka laitteeseen mihi mieli tekee! Voi olla ettei ihan samaam tahtiin pysty hurvitteleen ku ennen, mutta sen estää sit kyllä pahoinvointi eikä se että en uskaltais raskauden takia mennä. Viikkoja tänään 8+0.

Tuli päivällä iso klöntti pönttöön, menin sairaalaan ja oli kuollut....nyt tyhjennyslääkkeet mahassa itken elämän epäoikeuden mukaisuutta. eli poistun tältä palstalta, Toivottavastu Te loput pysytte täällä.

pessimisti ei pety, olen todella pahoillani. Kovasti voimia sinulle, toivon koko sydämestäni, että jonain päivänä saat oman pikkuisen syliisi. <3

Ja mitä tulee tuohon huvipuistoasiaan, niin itse kyllä menisin huoletta laitteisiin. En nyt välttämättä mihinkään törmäilyautoihin, mutta muuten. Kyllä se pikkuinen hyvin on suojassa ja vielä on niin varhaiset viikot, jos jotain on sattuakseen, niin se kyllä tapahtuu, vaikka varoisi mitä. :)

Pessimisti ei pety, voimia sinne hirmuisesti :(

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin