Laskettuaika Tammikuussa

Ilmottaudun mukaan :) Huomenna meen gynelle ja eiköhän sillon tiedä tarkempaa tilannetta. Laskettuaika tuon laskurin mukaan 10.1, mut luulen sen olevan himpun verran aikasemmin. Eka siis tulossa, aika jännä fiilis

Oireena ollut yli viikon jatkuneet menkkakivut, jotka vaihtunut nyt mahan nipistelyyn ja muljuiluun. Nännit pystyssä... aina. ;)

Liityn iloiseen seuraan. :) Raskautta on todella vaikea vielä uskoa todeksi, vaikka sen jo kolme testiä onkin näyttänyt. Mulla laskurin mukaan LA 1.1.2015. Tänään soitin neuvolaan ja ensimmäinen käynti olis 16.5. Jännittää! Ensimmäinen beibi siis tulossa meille. Onnea kaikille tammivauvan odottelijoille!

Ainiin la olis 15.1.2015 :Heartred Lilli taitaa meillä olla samana päivänä viel ennen gynen varmistusta

Tieten mulla on pelko tuohon ar-ultraan asti kun tammikuussa sain keskeytyneen keskenmenon rv11+4. Nyt porskutetaan rv3+3 jonkin sortin huoli on tosin poissa kun sain tänään tuon digiin 2-3 keskenmenneessä sain vasta rv7 kohilla eikä noussut siitä

Mulla on tähän asti oireina ollut ihan järkyttävän kipeät rinnat, hieman alavatsakipuilua ja tänään iski väsymys, eikä kahvi enää menny aamulla alas.... Varsinaista pahoinvointia ei kuitenkaan ole.

Hei mahtavaa kun on taas lisää porukkaa!! Onnea kaikille plussasta ja tarrasukkia myös minulta <3 Tänään ihan megakipee selkä ja päätä on särkenyt koko päivän... ei nää 12 tunnin päivät taida oikein sopia enää kun koulusta töihin suoraan... aaah, ihanaa saada maata vaan sohvalla! Mä ihmettelen et miten mulla, huomenna 5+0 ja eka neuvola vasta 6.6.... ja ultraan neuvolatädin mukaan pääsis sit joskus juhannuksen jälkeen :( höh!

Oireista: (pakko saada jakaa ;)) Rinnat saanut hieman täytettä mut ei yhtään kipeät, onneksi, ja vatsanippailut ollut ihan jokapäiväisiä, välillä helpottaen ja välillä ne taas ilmestyy, ja se menkkamainen tunne joka kyl nyt hiipumassa pois. Näihin aikihin meni edellinen kesken et nyt jännityksellä odotellaan että josko tämä pikkutyyppi jaksais pitää kiinni :)

♥ siis tää on jo uskomatonta, kävin just suihkussa ja pesin kainalot tosi hyvin kahteen kertaan.. nyt on kulunu n.10min ku tulin suihkust ja en oo kerinny ees päälle pukee ni kainalot jo hikoilee ja haisee.. huhhuh! :D jotenki turhauttavaa.. :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Paljon onnea kaikille uusille plussanneille ♥ ja paljon tarrasukkia!

Pitäisiköhän meijän alotella uusiakin keskuateluja eikä höpistä kaikki tässä samassa ketjussa? Esimerkiks ultra ja neuvolakuulumisille omat kun kohtajan mammat alkaa sielläkin ravaamaan? ;)

Tammitaapero: "ihanaa" että sullakin selkä oireilee. Mä aamulla töihin mennessä ihmettelin että mitä ihmettä tää on ku koko selkä ihan jumissa ja särkee :D

Täällä ollu rinnat arat, vatsaa nippaillut. Tänään kun paljon on istunu jomotusta on ollu reisissäkin (mulla on aina menkkojenkin aikaan) ja nyt on uutena ilmestynyt "kasvukivut" sääriin. Niitä mitä joskus lapsenakin oli. Pahoinvoinnilta oon sentään vielä välttynyt :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

~mamma~ tiedän niin tunteen :D mulla PCOS:n takia kuumia aaltoja. Se on tosi kivaa kun töissäkin yht äkkiä alkaa hiki nousemaan ;D Sulle on lähipäivinä ilmestyny oikeen "hehkeitä" oireita :D

Niin on joo! :D

Joo mä kannatan kanssa tot että alotettais ultralle yms. omat keskusteluketjut!

Joo Totta :) ns levottomat jalat on vaivana mulla kans ja se selkäsärky.... Mä mietin just että jos nyt jo on niin kipeä niin miten mahtaa loppuraskaus sujua... sängyssä? Aika samoilla oireilla mennään sun kanssa Mrs. Em Ö :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Liityn seuraan iloiseen. Tänään plussattu ja laskettu aika 9.1.2015. Taustalla PCOS josta johtuen vuoden verran takana tuloksettomia lapsettomuushoitoja väestöliitossa. Ensin 1tbl clomeja ja sitten 2tbl. Lompakko keveni sen verran että pyysin lähetteen julkiselle puolelle. Viimeisenä sain vielä reseptin kokeilla femaria ja heti napsahti! :eek:Alkuraskausultra varattu naistenklinikalle 26.5.

Rinnat on aristanut jo toista viikkoa, hieman pahoinvointia ja muutaman päivän aika kovia kramppeja masussa. Puolisolle en ole vielä kertonut koska hänellä on syntymäpäivä lauantaina, jolloin reppana tulee yllättymään kerrankin oikeasti kun saa raskaustestin lahjaksi. :schocked028

Bluemoon onnea! Mulla kanssa PCOS ja LA 9.1.2015 ! Samiksia ollaan ;)

TammiTaapero no eipähän ainakaan tarvii meitin valitella oireettomuutta ;)

Mä muutaman uuden ketjun aiheineen lisäsin tonne.. jos jollain tulee mieleen joku aihealue mitä ei oo ni lisätkää vaa! :)

On paljon helpompaa seurata osa-alueita ku ne on omassa ketjussa!
:)

Onko teille muilla vielä vaikea uskoa, että olette raskaana? Käyn itse vähän väliä kurkistamassa vessan kaapissa olevasta testistä, että viiva siinä todellakin edelleen on. :D

On todella vaikea uskoa, välillä se tuntuu todelliselta mut testejä on tullut tuijoteltua täälläkin :) niin ja mä otin ihan kännykällä kuvia testistä niin voi katsella jos epävarmuus iskee kesken päivän. .. heh! Näin nyt yöllä unta et sain pienen peikonpojan ♡

Täällä ollaan kyllä vielä tosi epävarmoja kanssa. Mullakin on kännykässä testin kuva josta aina varmistelen että onhan tää totta. Ja mieheltä pitää aina testatessa saada varmistus että on komea viiva testissä :D Jos tää sitte ultran hälkeen loppuis :D

Ihanaa, että on tullut näin nopsakkaa uusia! Oltiin viikonlopun yli pohjoisessa, eikä mun mobiilikaista siellä oikein pelittänyt, niin ei päässyt vastailemaan, luettua sain kyllä :)
Mietin tossa eilen illalla kun käväsin koneella, että pitäiskö tehdä lista tammikuisista omaan ketjuun, että olis vähän helpompi pysyä kärryillä?

Mulla on niin kaamea väsymys koko ajan, etten tiedä miten päin olla... Lisäks on tota kuvotusta, johon auttaa näköjään vain tee ja täytesuklaa tällä hetkellä :D

Täällä tuskaillaan verenpaineen kanssa. 155/105 oli kun kävin lääkärissä. Toivottavasti lääkkeet puree kun toi alapaine on aikas korkea... hui!

Takaisin