Laskettuaika Tammikuussa

Mä en tiedä korvaako kela siinä tapauksessa jos ultraus kuuluu ns. lapsettomuuden hoitosuunnitelmaan!? Eli ihan niinku kaikki muutkin seurantaultrat tähän asti.

Tosiaan onhan se aika suolanen hinta :/ mutta saapahan sitten varmuuden että onko kaikki hyvin. Jostain luin että ar-ultran jälkeen jos kaikki on siellä ollu hyvin, keskenmenon riski pienenee 5 prosenttiin. Tiedä sitte onko noin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Kunnallisella puolella lapsettomuushoidoista maksetaan vain poliklinikkamaksu 29,70. Hoidon tuloksen varmistukseksi ultraus ja tiedot hoidoista äityisneuvolaan.

Itse en kyllä menis varhaisultraan ellei olisi oireiden takia pakko, kyllä se sitten lopulta selviää neuvolankin ultrassa.

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app

Heippa :) onkos muilla vielä alavatsanippailuja? Tänään on erityisesti nipistellyt mut ei siis mitään kovia kipuja mutta vähän väliä nippasee kohdusta... mut uskon et siellä on kuitenkin kaikki hyvin. ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Siinä taas varmistetaan ♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1399273635815.jpg
    1399273635815.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 67
Tänään n.klo 11:00 tää typykkä soittaa ja varaa sen neuvolan! :)

Kyl tää kaikki tuntuu niin epätodelliselta.. ♥

Siks toi varmistuskuva ku on kuukautiset tullu ke-> ja vähänkö säikähdin.. ! Onneks ei oo mitään kipuja :)

Ihanaa maanantaita meille kaikille! ♥

Neuvola varattu! Kesäkuun alussa olis ja kysyin ultrasta niin menisi juhannuksen tienoille. .. mut kyl tää tästä lähtee käyntiin :) hyvää viikon alkua kaikille!

Tervetuloa joukkoon :)

Tervetuloa joukkoon! ♥

Oireisiin liittyen..

Onko kellään muutoksia tapahtunu hiusten rasvaantumisen osalta?
Mä oon huomannu et mulla rasvottuu hiukset tosi nopeasti..

Bea tervetuloa joukkoon! Onnittelut!

Täällä ei oikeen muita oireita tällä hetkellä oo kuin julmettu selkäkipu. Hiuksien rasvottumisesta en osaa sanoa kun mulla se liittyy PCOS:n

Pakko munki laittaa testikuva kun muutkin ;) vihdoinki testiviiva kontrolliviivaa vahvempi 4+3. Ylempi on ovistesto.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1399287873072.jpg
    1399287873072.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 53
Heips!
täällä yksi lauantaina plussannut, toista odotan, esikoinen syntynyt 2011. Soittelin tänään jo neuvolan, 26.5 ois eka käynti. Oireita on ollut viikon verran, lähinnä vatsan turvotusta, odotin koko ajan että koska menkat alkaa, kun silloin maha on myös ilmapallo. Tissit turposi viikonloppuna. Vatsan nippailuja on ollut myös viikonverran ja vieläkin välillä menkkakipumaista.

Täällä ois kans yks plussannut ja laskettu aika on (riippuen laskurista) tammikuun kuudennen paikkeilla. Kolmatta ootan, mut ihan yhtä jännää tää on joka kerta :) Menkkojen poisjäänti, pieniä alavatsan nippaisuja ja kokoaikainen näläntunne on tähän mennessä raskauden oireet. Onnea ja tarrasukkia meille jokaiselle ja pikkuisille!

Hei vaan!

Plussasin tossa 25.4 ja vaikka suunniteltu raskaus olikin, niin yllätti meidät molemmat miehen kanssa tuo positiivinen tulos. Tokasta kierrosta tärppäs!

Soittelin neuvolaan ja eka aika on 28.5 ja laskettu aika on arvioitu 2.1.2015 :) Saas nähdä sitten kuinka tuo vielä muuttuu jopa vuosiluvunkin suhteen..

Tämä on ensimmäinen raskaus ja oireita ei oikeastaan vielä ole kovinkaan paljon ollut. Vatsassa on ollut päivittäin pientä nipistelyä ja menkkakipumaisia vihlaisuja, mutta menneet ohi heti eikä vuotoja ole.

Koko ajan kovasti vaan pelkää, että menee kesken, sillä ystäväpiirissä sitä on ollut jonkin verran..

Eihän tätä usko vielä todeksi, ennenkuin ne ensimmäiset oireet nostavat päätään tai kunnes näkee sen oman taaperon tai taaperot siellä ultrassa. Mistäs sen tietää, vaikka niitä olisi kaksi? :D

Onnittelut kaikille muillekin onnekkaille odottajille! :)

Hei,

Onnea kaikille tammivauvaa odottaville!

Plussasin tänään :) Virallinen testipäivä on vasta torstaina, mutta näin viime yönä unta, että tein positiivisen raskaustestin niin olihan se oikea testi pakko tehdä heti aamulla. Ja haalea viiva siihen ilmestyi!

Ollaan IVF:llä saatu tämä aikaiseksi, joten vielä ei kijluta ilosta, mutta positiivista, että alkio on edes jollain tasolla yrittänyt kiinnittyä! Jos tämä nyt jää matkaan mukaan niin tärppäsi tuoresiirrosta, ja pakastimeen jää vielä 7 alkiota. Olen ollut IVF-hoidoissa useita vuosia sitten, silloin ei kymmenellä alkion siirrolla saatu mitään aikaiseksi. Nyt alkaa ikä tulemaan vastaan, että pakko oli vielä kerran yrittää :)

Ja nyt mulla on ihan oikeita raskausoireitakin :) Alavatsaa nipistelee koko ajan (mulla ei menkoista ole ikinä mitään tuntemuksia, joten tämän nipistelyn on pakko olla hyvä juttu), väsytää koko ajan ja päätä särkee.

Pakko oli tänne heti plussan jälkeen tulla, kun olen näitä palstoja jo vuosia lukenut, mutta en ole ikinä mitään kirjoitellut "kun ei ole halunnut nostatella turhia toiveita" Nyt tekisi mieli koko maailmalle huutaa, että "mä tein positiivisen raskaustestin, edes kerran elämässäni"

Ja laskettu aika 15.1.2014. Minä 36, mies 32.

moikka! helmikuisista huutelen :) ihana lukea täältä, et on auennut jo 2015 ja lisää vauvoja tulee <3 itellä nukkuu tuo vajaa 3 kuukauden ikäinen pikkumies päikkäreitä nyt<3 mutta sitä tulin tänne tunkeutumaan, että ensikertalaiset, älkää hermoilko liikaa oireettomuutta. te olette raskaana kunnes toisin sanotaan :) ja jos ei heti tärppää niin ei se vielä tarkoita mitään.

Me ns. yritettiin vuoden verran ennen kuin viime kesänä plussasin. Silloinkaan ei ollut tunnetta että olisin raskaana, vaan ihan varmuuden vuoksi juhannuksen alla. varsinaiset oireet taisivat alkaa vasta siinä rv 12 tietämillä. sydänäänet kuului jo rv 9+3<3 on se vaan mieletön tunne kuulla ne ensikertaa! ja pieni poika syntyi sitten rv 38+5<3

mutta kaikille hirmuisesti onnea ja tarrasukkia, että pikkuset pysyy matkassa!<3

Hiukset kyl näyttää ja tuntuu rasvaisemmilta kuin ennen. Sekä näyttäisi kasvavankin hirmuisesti ku 2 viikkoo sitten värjätty ja nyt jo melkein sentin verran juurikasvua, ei oo ikinä viel näin nopsaan kasvanut.

Alavatsaakin nipistelee täällä aina aamuisin aikas paljon ja kivuliaasti mut loppuu hetkessä.

Nyt vaan toivoo että pysyisi mukana vaikka on takaporttina pääsy ivf-hoitoihin syksyst alkaen.

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app

Takaisin