Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eks se pitäny olla se mikä on liitettynä faceen, eli millä kirjaudutaan sinne sisäänki?

Nyt on kutsuja lähtenyt taas parit, onnaako? Tietääkö joku tarviiko tuon lähtetetyn osoitteen olla sellainen mikä on linkattu facebookkiin vai käykö mikä vaan. Linkkihän tuolta tulee, josta pääsee liittymään. Mä en oo nyt just liittyny itse mihinkään ryhmään niin en muista miten tää menee.

Ihan laitatte sen s.postios. mitä käytätte yleensä. Fb laittaa kutsun s.postilla ja sit vaan klikkaatte sen linkin auki ja sit fb kysyy sun normikirjaustunnuksia ja tadaa, olet ryhmäytynyt kun painat liityn :)

Kiitos, sain kutsun. Nyt Face haluaa kai vahvistuksen ylläpitäjältä, teinkö mä jotain hassua? Haluan vain äkkiä takaisin pihalle täältä koneelta! :D

Hyvä, voin siis mennä takaisin pihalle makailemaan, asia on hoidossa. Silti mä vähän pelkään niitä stalkkereita... Päätin silti hypätä tähän kelkkaan.

Mä tiukensin turva-asetuksia niin että vaan admin voi hyväksyä jäseniä eli sen takia tulee tuo odottelu. Ku muutenhan te lisäilisitte ne pervopatet sinne kun silmä välttää. Hyväksyntää jaossa kyllä sitä myötä kun ehdin klikkailla :)

Reilumammakerho :grin Mul tuli mieleen se reilu-leipä ja sit jotenkin siitä et ollaan niin reiluja sit siitä et ollaan niinkun tuhteja näin viimesillään... joo-o, hienoa ajastusjuoksua taas..

Mun vilkas mielikuvitus oli katsos jo antanut teille kasvot! Pelkäsin et hämmennyn, jos ne onkin ihan väärät!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Kyl mullekin joistain oli jo jonkinnäköinen mielikuva kehkeytynyt miltä mahtais näyttää :)

Miulla taas ei ollu minkäänlaista mielikuvaa kenenstäkään paitsi Jenskulista jotenkin mielee syöpy samanlainen typykkä kuin ala-asteen kaveri jenskuli-jenni :D

niin no siis mitä niistä "säännöistä" nyt sovittiin?? mä oon ihan tippunu... pääseekö sinne siis ihan kuka vaan? mä ku meinasin just sitä että ne ketkä osallistuu täällä keskusteluihin pääsee mukaan, koska jos kaikki hiljasetkin otetaan (ketkä ei siis KOSKAAN kirjoita mitään) niin sithän se on ihan sama vaikka se olis julkinen se ryhmä...? ja en mä kyl kaikkien nähtäväks halua kirjotella, koska sit on anonyymit kaukana siel fb:ssä........

Nii, ja pistäkää sit uutta viestiä jos kutsua tai hyväksymistä ei kuulu sillai niiku saman päivän aikana. Voi olla ettei huomaa kaikkia ku koittaa samalla pysyy keskusteluissakin kärryillä täällä :P

Takaisin