Hei, millä kriteereillä sinne sitten pääsee? Onko se tyyliin kaikille vai niin kuin joku aiemmin sanoi, tämän foorumin aktiiveille? Olis kiva, jos osais yhdistää nimimerkin siellä ihmiseen, mut jos sinne otetaan kaikki nekin, jotka ei ole täällä edes osallistuneet niin emmä sit tiedä... Ehkä mä vaan olen täällä.
Sen kummempia kriteereitä mun mielestä tarvitse kuin "palstalaisuus". Ei tarvii suoltaa tänne kokoajan juttua että pääsee mukaan mutta silleen että nyt edes muutaman sanasen olisi täällä sanonut.
Eller hur?
Liittyminen menis vaikka niin että mä laitan tänne mun meiliosoitteen, johon halukkaat saa meilata. Viestiin jos laittaa nickinsä niin tiedän että on palstalta. Tai sitten yksärillä voi laittaa mulle meiliossunsa.
joo vois olla sillai "aktiivisille" et sellaset ketkä jollain tapaa osallistuu keskusteluihin..... ei nyt tarvii joka päivä, mut ketkä "tunnetaan" foorumilla..... tietty jos joku aktivoituu jälkeenpäin, niin pääsis kans mukaan, ettei olis mitään aikarajoja.... mut ei sellasii ketkä vaan käy kyttäilee muiden tekstejä ja sit naureskelee yh nyhhyh......
Ja varokaa sitten hyvät ihmiset, kun tällä palstalla yksityisviestit on hieman hankalampia lähettää. Se loogisin vaihtoehto "aloita keskustelu" vai mikä se nyt oli on sitten julkinen viesti. Lähinnä siis, jos käyttää sähköpostia, joka paljastaa oman nimen...
Mua ihan pikkasen hämää, et nää "säännöt" alkaa kuulostaa samalta kun siinä jo olemassa olevassa ryhmässä. Eihän jätetä ketään halukasta ulkopuolelle? Se on tuntunu pahalta siinä ap. ryhmässä. Ja kirjotellaanhan täälläkin sitten, vai ??