Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis sulkeeks jotkut oikeesti tällasii raskausryhmiä? Täysin vastoin mun ajatusmaailmaa, onneks en oo sitte semmoses ees mukana :)

Siis multa on mennyt ainakin kokonaan ohi, jos toukokuisille on joku jotain FB-ryhmää laittanut pystyyn. Mä en mihinkään tammikuun synnyttäjien porukkaan olis liittymässä ja muutenkin vähän arveluttaa koko FB. Se on vaan niin eri tarkoituksiin ja tää foorumi on kuitenkin mukava paikka käydä näin erikseen. Toivottasti tännekin jää porukkaa juttelemaan!

Joo, kyllä mä varmaan itekin viihdyn paremmin täällä, mua epäilyttää se yksityisyys FB:ssä vaikka kuin olisi "suljettu ryhmä", niin pelkään et joku päivä Facebook taas muuttaa jotain asetuksia ja kaikille näkyykin et kuulun sinne. En tiiä, mut täällä on jotenki turvallisempaa kirjotella :)

Ja kyllä mä oon täältä foorumilta ainaki lukenu että noita ryhmiä kun perustetaan FB:seen niin joskus ne suljetaan sitten kun on tarpeeksi porukkaa kasassa, esim 50 tai 100. Outoa.

Olkoon jos eivät edes postiin vastannu :) Mulle riittää, jos täällä pysyy edes pienehkö ryhmä juttelemassa aktiivisesti!
Toistaseks on onneksi pysynyt. Kun kattoo monia noista muista ryhmistä niin paljon on porukka lähtenyt muualle keskustelemaan, toivotaab ettei täällä käy niin.

Joo, kyllä mä varmaan itekin viihdyn paremmin täällä, mua epäilyttää se yksityisyys FB:ssä vaikka kuin olisi "suljettu ryhmä", niin pelkään et joku päivä Facebook taas muuttaa jotain asetuksia ja kaikille näkyykin et kuulun sinne. En tiiä, mut täällä on jotenki turvallisempaa kirjotella :)

Olen samaa mieltä. Vaikka moni tietääkin raskaudestani, en kuitenkaan halua sitä koko maailman tietoisuuteen. Ja täällä foorumilla voi kirjoitella anonyymisti.

Sitä paitsi mitä pienempi porukka, sitä paremmin oppii toiset tuntemaan. Ja muistaakin suurin piirtein millainen elämänvaihe kenelläkin on menossa. Tykkään tästä porukasta tosi paljon :)

Muistan kun joskus tämän ketjun alkumetreillä oli puhetta fb-ryhmästä, mutta itsellä ei ole ollut missään vaiheessa kiinnostusta sinne. Juurikin tuon yksityisyyden takia, kun en aijo missään vaiheessa raskautta julkistaa siellä niin en halua ottaa riskejä, että kaverini esimerkiksi pääsisi seuraamaan kirjoituksiani yksityisessä ryhmässä. Näin tuskin kävisi, mutta olen vaan jotenkin tosi varuillani koko Facebookista. Liekö siitä etten osaa käyttää sitä kovin taitavasti, mutta täällä on mun mielestä kiva tunnelma ja keskustelu pysynyt kivasti yllä :)

Mä olen fb:ssä Toukovauvat ryhmässä ja se on iso porukka eli ei siellä ihan kaikesta viitsi puhua siksi viihdyn täälläkin. Mutta tuohon ryhmään missä itse olen otetaan porukkaa vielä tän kuun loppuun eli niin kauan että kaikki olisivat ehtineet käydä ultrassa varmistamassa että vauva on kyydissä. Mun ymmärtääkseni noita toukokuisten ryhmiä on muitakin mutten ole niitä jaksanut selvittää, suurin osa onkin varmasti salaisia ei FB-haulla ei löydy.

Tuohon ryhmään liityin meilaamalla toukovauvat2014@luukku.com. Mutta toki toivon ettei täältä kaikki katoa sinne kun tykkään tästä foorumista kovasti.

Muokattu viimeksi:
Mä toivon myös että täällä porukkaa pysyy. Täällä hyvä kun jutellaan kaikesta asiaan liittyen ja täällä tuntuu olevan mukavia kanssaodottajia :)

Mukana ollaam :)
olen lueskellut paljon, mutta olo taas ollut niin huono ettei ole jaksanut mitään ylimääräistä? tänään 13+0, viikko sitten ultrassa, ihanaa <3 onneksi kaikki hyvin! pelkäsin ihan hulluna, sillä viime kerralla kun olin 3vuotta sitten nt ultrassa nt oli 3mm ja jouduin kaikkiin ikäviin jatko tutkimuksiin, joista kuitenkin selvisi että poikamma on terve :)
Miten ootte voineet? siis mua ärsyttää niin paljon, että olen jo nyt alkanut pelkää synnytystä!! :(((((( onko muilla moisia, tietty mun edelliset on olleet super vaikeita yms.... Mut tarvinnee ottaa juttelua ihanan terkkarin kanssa...
tällä viikolla toinen neuvola ja lääkäri, sit saakin varailla rakenne ultraan aikaa , hui :) meinaatteko ottaa selville sukupuolen?
hauskaa päivän jatkoa kaikille

mä en ainakaa mihinkää naamakirjaan halua liittyä :confused: just ehkä ton yksityisyyden takia..... ja täällä voi rauhassa avautua ku ollaan "anonyymejä" :p tää aika tuntuu kuluvan niiiiiiiiiin hitaasti... tulis edes joulu jo!!!!!! töissä alkaa olee jo aika raskasta, vaikkei viikkoja ole ku 13... mut kumartelu ja se pirun kyykistely ja rappusten ramppaaminen alkaa jo henkisestikin olee raskasta..... väsyttää väsyttää väsyttää vaan........ ja kyllä muakin joka ikinen asia ärsyttää, koko ajan tuntuu pinna olevan kireellä :mad: mä kun kävin nt ultrassa ne anto suoraan ajan rakenne ultraan tammikuun alkuun.. ja kyllä mä ainaki haluan tietää kumpi tulee :rolleyes: <3 pojastakin kysyttiin ja sit siitä tuli joktenkin "todellisempi" ja sit pysty jo enemmän ostelee ja hankkimaan kaikkee ihanaa <3 <3 <3 vitsi noi hymiöt on kivoja!!:wink:p:grin:eek:o_O heheheee....

En myöskään aio faceen liittyä tai siis sinne ryhmään, täällä niin paljon parempi jutustella :)
Tuosta rakenneultrasta sen verran että meillä se löytyy kalenterista 9.12 päivän kohdalta ja kyllä sitä on alkanut taipumaan siihen että sukupuoli selvitetään :) Ei malttaisi odottaa...

Täällä vielä yksi toukokuuta odottava ilmoittautuis, jos porukkaan vielä mahtuu! Olen seuraillut silloin tällöin tätä palstaa, mutta josko nyt uskaltais mukaan :) En haluais ainakaan mihinkään fb-ryhmään mukaan, tää on musta parempi foorumi!

Toista lasta tässä odotellaan, laskettu aika 7.5. Ensimmäinen tyttö 1v 3 kk, ja pääkaupunkiseudulla asutaan. Nyt siis menossa 15+5. Jännityksellä ootan, koska liikkeet alkavat tuntua, ekassa tuntuivat tasan vk 18.

Mää oon kanssa kovasti mietiskelly tota fb-ryhmää. Vaikka siellä sitten olisikin omalla nimellä, niin tykkään siitä ajatuksesta, että ryhmä on suljettu. Tänne foorumille kirjoitettuja juttujahan pääsee kuka tahansa lukemaan ja vähän vierastan sitä, että joku googlaamalla löytäisi jotain höhlää, mitä olen sanonut… Facebookin kautta olisi myös ehkä helpompi oikeasti tutustua ihmisiin ja ehkä treffatakin oikeessa elämässä. Toisaalta taas tykkään tästä anonymiteetistä foorumilla. Ehkä pitäisi vaan valita molemmat.

Mä tykkään taas ettei miu oikeella nimellä tarvi jutskata, koska harvemmin sitä tutustuu kehenkää netin kautta, et tulis nähtyä livenäkin. Nettituttuja sitäkin paremmin tulee, mut ei sen kummempii. Paitsi yksi ihme tapahtu -08, kun miehen kaa irc-galtsun kaut tutustuttiin, mut ei koskaan treffattu sovitusti vaan "satuttiin" samaan paikkaan eli siis vkl:na samaan baariin ja sielt kautta treffattiin muute hengailu mielellä. Ite en oo tykännyt koskaan sovituista treffeistä tuntemattoman kanssa tai tutunkaa kaa. Treffit kuullostaa niin viralliselta, et tällänen ujo typykkä ei ikinä uskaltais, eli ensitreffejä takana kamu/siinä mielessä yht. 0. Ja kannatti! Yksi mies ja se miulle riitti! En ois parempaa sägää voinu toivoa. Mutta tykkään normielämän kaut tutustuu ihmisiin.

Tulipa vuodatettua.. :rolleyes:

Mulla on muutamia fb-kamuja joihin olen "tutustunut" helistimen keskustelu-palstalla esikoista odottaessa. Emme ole koskaan tavanneet livenä mutta juttelimme ensin 10kk netissä ja sitten muutaman kanssa fb:ssä sen jälkeen. Kiva ollut seurata heidän arkea saman ikäisen lapsen kanssa. Tuntuu jopa että tunnemme toisemme vaikkei koskaan ole nähty. Useammalla on jo muitakin lapsia ja nyt he ovat aidosti kiinnostuneita mun uudesta raskaudesta ja tsemppaavat yms. Kyllä täälläkin voi siis "tutustua" :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä yks jälkijunalainen ilmottautuu myöskin tulevaksi toukovauvan äidiksi!

Vihdoinkin kun ensimmäisen kolmanneksen jatkuvat vessabileet näyttää olevan ohi, jaksaa jo pyöriä netissäkin ja etsiä vähän vertaistukea :)

Livenä tapaamisesta – vakoilin taannoin noita tänä syksynä synnyttäneiden ketjuja, ja jotkut olivat kohdanneet palstalta tuttuja ihmisiä sairaalassa. Aloin heti kyttäämään kaikkia Kättärillä synnyttäjiä täällä meidän keskusteluissa, että kehenköhän sitä törmää...

Kättärillä mekin todennäköisesti toukokuussa, pidetään siis silmät auki ;)

Pitää tänne raportoida koska on h-hetki käsillä et sattuuko ketään samaan aikaan synnyttämään eli voihan sitä ollaki et kättärillä tavataan ;D

En ookkaan pitkään aikaan mitään kirjotellu, kun oon ollu niin väsyny ja masentunu. Töistä sain potkut niin se ressaa. Muuten menee tosi hyvin, masu kasvaa pikkuhiljaa, mutta liikkeitä en oo vielä tuntenu. Perjantaina olis neuvola ja rakenneultra on 20.12. Pitää sit neuvolan jälkeen kirjotella lisää kuulumisia ja muutenii aktivoitua tän suhteen. Jos sit vaikka tutustuis sen verta et näkis tuttuja synnärillä. Lohjalle on näköjään ainaki yks tulossa samoihin aikoihin ku mää:)

Takaisin