Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
spiraali, toivottavasti kaikki on kunnossa! Mä olin eilen päivystyksessä nelisen tuntia, alavatsaa särki kovasti ja vihloi erityisesti kun oli vähääkään pissahätä, siksipä luulin ensin että on pissatulehdus, mutta ei ollut.
Alavatsakivuille ei löytynyt selitystä, kipeä se on edelleen, mutta nyt pitää vaan seurata että tuleeko vuotoja, muuten pitää kai vaan sinnitellä.

Kiitos ihanat! Olen jo takaisin töissä. Kaikki oli hyvin. Hemmolla sydän sykki ja liikkui siellä kovin. Kohdunsuu oli kiinni ja normaalin pituinen, lapsivettä oli normaalisti ja kohtu vastasi kaikin puolin viikkoja. Vuodoille ei löytynyt syytä. Eikä niille voi kuitenkaan mitään tehdä vaikka syy löytyisikin. On tää kyllä ihan perseestä tämä alkuraskaus (millä tätä vielä kutsutaan). Mutta nyt hetkeksi rauhoitun kunnes seuraava klimppi tulee :confused:

Spiraali: Hyvä, ettei ollut mitään vakavaa. Mun muistaakseni tuo ruskea vuoto on tavallista alkuraskaudessa. Jos olisi kirkasta ja runsasta vois ollakin jotain häikkää. Hyvää vointia kuitenkin!! <3

Kyllähän se vuoto säikäyttää. Miulla kans iha alkuviikoilla about oisko ollu rv 7? Niin oli tullu veristä vuotoa, mutta ite pähkäilin, että se oli seksistä johtuvaa, kun edellisenä iltana sitä oli ja seuraavana aamuna vuoto. Kysyin neuvolasta sitä kuitenkin niin sano, et normaalia on alkuraskaudessa, kun limakalvot herkkinä näin. Mutta sano jos on vuotoa ja kipua häpyluun seudulla niin sitten lääkäriin. Mut ei onneks oo ollu, kun ton kerran ja ilman kipuja. Vuodon huomasin vasta, kun kävin vessassa.

Heippa. Täällä uus immeinen liittyis mukaan, en oo aiemmin näitä keskutelupalstoja harrastanut muuten kuin lukemalla, joten katsotaan kuinka aktiiviseksi kirjoittelijaksi alan.

LA 1.5 ja neljäs muksu tulossa. Eli nyt viikkoja jotain 17+. Alkuraskaus meni todella pahoinvoiden, nyt vointi jo parempi, mut vieläkin välillä oksu lentää.

Liikkeet on tuntuneet jo pari viikkoa, vaikka istukka edessä.

Ongelmia on tässä odotuksessa ollut, kun oli vuotoja pariin otteeseen (aiemmissa raskauksissa ei ole niitä ollut).

Edellinen vauva on 9kk, joten aika pian aloin odottaa tätä neljättä. Toivon, että olen nauttimassa viimeisestä raskaudesta ja vauvasta ja aion ottaa tästä ilon irti. :)

Uusi käyttäjä ilmoittautuu mukaan keskusteluun! :) Olisi hauska tutustua odottajiin erityisesti Tampereen suunnalta, mutta ihanaa tutustua myös teihin kaikkiin muihin kanssasiskoihin!

Moi!

Oi kuulostaa kivalta! Oonkin miettinyt, että olisi kiva tavata muita tamperelaisia odottajia. Pääsen itse asiassa paikalle tuolloin keskiviikkona, jee! :)

P-K:n suunnalta ei hirveesti oo kyl noita tapaamisia.. Tosin täällä ihmiset onkin jotain.. Ihan muuta :grin
Oon syntyny väärälle päin maailmaa, kunpa oisin syntyny espanjan kulttuurin piiriin... huoh.

Täälläkin vielä touko mamma paikalla, tuo pikku neiti pitää vaan melko kiireisenä niin ei aina ehdi surffaileen netissä (olis kiva päästä vähän useemmin tänne kirjotteleen).
Itsekkin tuota fb ryhmää miettiny, mut tuntuu et nuissa fb ryhmissä on aika tosikkoa porukkaa, ja tuntuu ettei ite uskaltais mitä sanoa ku heti joku tuomitsemassa yms. Ja mahdollisimman hissukseen ollaan vielä tästä raskaudesta oltu, ja vaan ns. pakollisille kerrottu.

Olis joulukuun 4 päivä seuraava neuvola ja pääsee taas sydänäänet kuulemaan <3
Pitäs koittaa sille tätille pystyy puhuun näistä mun peloista ja ahdistuksista synnytystä kohtaan, mutku ei oikeen mee kemiat yhteen meillä. Onneks mies tulee mukaan jos se vaikka sais mut puhumaan ja varmistas että tullaan kuulluksi ja ymmärretyksi.

Olot on ollu ihan hyvät nyt kun eka kolmannes on ohitettu. Nyt vaan on alkanu väsyttään ja laiskottaan melko lailla, että oliskohan taas hb arvot alhaiset.. Huomenna pitäs jaksaa mennä kummitytön ristiäisiinki :) Pitää varmaan vetää kunnon rauta lisät tänään illalla ja huomen aamulla :D

Onko täällä muuten ketään Lapin alueelta? Kaikki tuntuu olevan lähinnä tuolta etelästä päin. :)

Asuuko kukaan Turun suunnalla? Onko Myllyn vero modassa äitiysvaatteita? Ollaan täällä päin kyläilemässä nyt tämä vkl ja ajattelin käydä shoppailee...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siis ai että mä sain pienet raivarit eilen!!! Anteeks ny!! Yritettiin hankkia tälle toukalle sitä lapsivakuutusta.... Konttorissa sanottiin että tää on selvä juttu ja varaus maksu tulee sit parin viikon päästä. Annettiin vielä kopio neuvolakortista, "varmuudenvuoksi"..
No, eilen sitten tuli kirje, että meidän varaus on HYLÄTTY mun raskausmyrkytyksen takia edellisessä raskaudessa.... SIIS HÄ?! Mähän soitin sit ihan pikkasen vihasena vakuutusyhtiöön ja sieltä se eukko vaan jankutti että sen myrkytyksen takia on korkea riski ennenaikaiseen synnytykseen tms.... Mä yritin selvittää et miten ne muka voi käyttää pelkästään sitä myskytystä syynä kun kysehän on mun LAPSEN vakuutuksesta, EI MUN..... Se vaan jankuttti et hoitokulut saattaa tulla liian kalliiks ja blaa blaa blaa... Eli on riski että mä oon LIIAN KALLIS niille.... Ai että jurppi niin maan.................. Monta tonnia menee sinne vuodessa rahaa kun kaikilla perheessä koiraa myöten on KAIKKI vakuutukset sieltä.... Sit se eukko kehtas vaan toivottaa tervetulleeks kun lapsi on täyttäny 2kk... Sano että arvioidaan sitten lapsen terveydentila, niin sit on ehkä mahdollisuus saada vakuutus..... EN TODELLAKAAN OLE MENOSSA, NYT PRKL VAIHTUU YHTIÖ!!!!!!!!!! Siis mä HUUSIN sille eukolle, et kyl nyt se yhtiö tulee MULLE ihan liian kalliiksi!

Mun mielestä toi on niin väärin!!! Kyse on kuitenkin lapsen terveydestä ja taloudellisesta tuesta, JOS jotain sattuu.......!!!! Ihan pelkkää rahastusta vaan......

Noi on just noita nippelinappelijuttuja noiden vakuutusyhtiöiden kanssa! Meilläkin esikoisen vakuutuksesta rajattiin pois vaikka mitkä astmat ja allergiat ku neuvolakortissa oli thn maininta kuivasta ihosta. Just! No eipä voi mitään :sad001 Onneks ei oo sellasia kuitenkaan tullu (kop, kop).

Takaisin