myy
Silmät suurina ihmettelijä
Joukkoonne liittyy yksi lisää :) Positiivinen testi tehty jo perjantaina 13.9., mutta nyt vasta uskaltaudun sanomaan asian ääneen muille kuin omalle miehelle (ja lääkärille :D). Toivottu ensimmäinen kyseessä.
Tänään olin alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin, näin sen väpättävän sykkeen ja lääkäri antoi kuviakin mukaan (vaikkei se olekaan vasta kuin pieni klöntti :D)
Lääkärin laskujen mukaan tänään 6+5, mutta mittojen perusteella 7+1 eli LA ainakin raskauskiekko.fi:n mukaan 21.5. Kierrot on olleet aika epäsäännölliset, mutta mun mielestä toi viimeinen oli vaan 25 pvää, joka sitten saman sivuston mukaan täsmäisi viikkoihin 7+1.
Ensimmäinen neuvola vasta 16.10.
Tänään olin alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin, näin sen väpättävän sykkeen ja lääkäri antoi kuviakin mukaan (vaikkei se olekaan vasta kuin pieni klöntti :D)

Lääkärin laskujen mukaan tänään 6+5, mutta mittojen perusteella 7+1 eli LA ainakin raskauskiekko.fi:n mukaan 21.5. Kierrot on olleet aika epäsäännölliset, mutta mun mielestä toi viimeinen oli vaan 25 pvää, joka sitten saman sivuston mukaan täsmäisi viikkoihin 7+1.
Ensimmäinen neuvola vasta 16.10.

Meillä on siis kaksi poikaa, 6v ja 7v. Eli tää olis iltatähti ja kyllä toivon tyttöä. Tosin olin molempien poikien raskausaikana yhtä oireeton, joten vahvasti epäilen tämänkin olevan poika.