Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sinulla joku terveydellinen syy, miksi pääset sektioon vai mistä tiedät? Itse myös mieluummin sektiolla synnyttäisin, mutta ei kai sitä saa valita ellei riskejä ole. Ystäväni "parani" synnytyksestä todella nopeasti sektion jälkeen, kun ei vuotanut ollenkaan verrattuna ystäviini, jotka synnyttänyt alateitse.
Meillä on laskettu aika 2.5 <3 Ensimmäinen lapsi matkalla maailmaan :) Mua kiinnostaa oletteko vielä kertoneet suuria uutisia kenellekkään? Itse kerroin vanhemmilleni ja sisaruksilleni muutaman päivän päästä positiivisesta testistä.
Kyseessä on toinen raskaus, esikoinen nyt kaksi vuotta ja kaksi kuukautta... eli ei ehdi täyttää kolmea ennen tämän seuraavan syntymää...
Käyn tänään ostamassa clear bluen että tietäisin vähän missä mennään. Ja saan varmaan tälläkin kertaa varhaisraskauden ultran koska kierto on niin epäsäännöllinen (30-60pv).
Nyt sitten tilaan limsan raakana... 

Meillä on laskettu aika 2.5 <3 Ensimmäinen lapsi matkalla maailmaan :) Mua kiinnostaa oletteko vielä kertoneet suuria uutisia kenellekkään? Itse kerroin vanhemmilleni ja sisaruksilleni muutaman päivän päästä positiivisesta testistä.
Täällä nyt sitten loppuikin ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. Su alkoi vuotaa verta ja tullut aika reippaasti ja vieläkin tulee aikas lailla. Ollut aika kovia menkkakipuja, muttei kummempaa, joten luulen, ettei vaan sit kiinnittynytkäänEhdin vaan jo niin innostua vauvasta eli pettynyt olo tietysti, mutta ei sen kunmempaa, kun mulla nuo kaksi ihanaa palleroa kotona ja kai nuo kemialliset raskaudet on aika yleisiä. Ehkä ensi kierrolla sitten :) Toivottavasti teillä kaikille menee hyvin. Ihanaa, onnellista ja turvallista odotusta kaikille!
Non niin.. tänään aamulla uudet testit tehty ja yhtä haaleaa ja liian vähän viikkoja näytti. Kävin iltapäivällä lääkärillä ja raskaana en ole. Kuukautiset ovat jääneet pois koska munasoluni ei ollut puhjennut ollenkaan vaan on nyt sellainen kananmunan kokoinen pallero, jonka onneksi pitäisi lääkkeillä tulla pois. Jännä, että testit kuitenkin näytti haaleaa viivaa ja clearblue, että on raskaana. No eipä auta kun hoitaa tää alta pois ja ryhtyä yrittämään :) Toivotaan, että pääsen sitten tuonne kesä-heinäkuun laskettuihin aikoihin mukaan :D