Laskettu aika Helmikuussa 2017 -lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Heihel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Meilläkin oli n. 2v yritämistä takana ja lapsettomuus asioita selvitettiin. Aloin jo luopumaan toivosta ja pohtimaan adobtion mahdollisuuutta. Kuitenkin vihdoin plussa tuli, alkuun oli niin ristiriitaiset tunteet, niin että koin huonoa omaatuntoa. Nyt kuitenkin en voisi onnellisempi olla ja sen takia pelko onkin suuri, että jotain taphtuu kun meneillään on vasta 5+.

Heippa! Onni että olen välttynyt pahemmilta oloilta, paino pudonnut muutaman kilon.. alkuviikko oli vähäistä syömistä, joten n 1h - 2h välein nälkä.. silloin hieman huonoa oloa.. nyt olo kuin ennen.. tunne että olenko muka raskaana..? Mutta kuuleman mukaan äidillä ei ollut pahoinvointia, minua odottaessaan, ilmeisesti samaa vikaa ;)

rv5+0 ja aamuinen ellotus antoi ensimmäiset merkit. Toivottavasti ei tule yhtä huono olo kuin esikoisen kanssa. Esikoisen kanssa halailin pönttöä rv6-rv17. Venla88

Olen myös kovin pahoillani puolestasi Niemja :( Toivon sinulle paljon voimia! Ei tässä itselläkään ole vielä mitään tietoa onko tuolla masussa oikeasti ketään. Ensi viikolla toivottavasti selviää. Jännittää.

Status
Not open for further replies.
Takaisin