Laskettu aika Helmikuussa 2017 -lista

Status
Not open for further replies.
Hei vain kaikille ♡ Meidät voi varovaisesti myös lisätä ja parasta toivoen, että kaikki menisi hyvin. Edellinen raskaus oli todella vaikea ja tämä seuraava raskaus todennäköisesti tulee olemaan riskiraskaus myös, mutta kovasti toivomme parasta ♡

Meidän la. olisi 3.2 ja ikää 32v / toinen lapsi. 5 päivän päästä varhaisultra. Yksi ultra jo takana rv.5 jossa varmistettiin että raskaus on siellä missä pitää koska minulla oli ja on edelleen aika-ajoin todella kovia alavatsa kipuja. Mitenkä muut olette voineet, onko muita keillä olisi jo pahoinvointia? Itse olen oksentanut jo rv. 4 jälkeen ja pahoinvointi tuntuu vain lisääntyvän. Tänään oli hirvein päivä tähän mennessä, en ole päässyt sängystä ylös koko päivänä ja oksentanut varmaan 5 kertaa.
 
MiisaQ tuu tuonne oireet ryhmään keskustelemaan :) mutta huono olo tääläki ja tämä aamu tosi paha!
 
Minut voi poistaa listoilta: Katruska33 / 30 /TYKS / 2.

Raskaus ei tule jatkumaan :sad001
Onnea muiden odotukseen :Heartred
 
Katruska33, suuret pahoittelut ja paljon voimia! ❤ :'(
 
Moi! Ehkäpä minutkin uskaltaa jo lisätä listaan. Odotan hurjasti varhaisultraa, sitten näkee onko joku todella kyydissä! Aiempi kokemus tuulimunaraskaudesta painaa mieltä, joten oireista huolimatta vaikea uskoa todeksi ennen kuin omin silmin näkee :)

17.2. / auriga / 29 / tyks / ensimmäinen
 
Miltä tuulimunaraskais tuntui? Missä vaiheessa sait tietää? Ja onnea plussasta! T. Vilma88 ps. Miten tuon nime saa laitettua kuvan viereen :D?
 
Mulla tuulimuna selvis 12viikolla ultrassa. Sen jälkeen sit lääkkeellinen tyhjennys...
 
Ei ollu ihan mitään vuotoja tai epäilystä siitä että joku olis vialla. Tuli aivan täytenä yllätyksenä!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top