Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä!Onko muita kenellä -26 syntynyt lapsi ja haaveilee/odottaa jo toista lasta? Meillä maaliskuussa syntynyt esikoinen ja toivomme lapsille pientä ikäeroa![]()
Tsemppiä teille yritykseen!Täällä!
Mä oon 26v ja meillä myös maaliskuinen -26 pieni tyttö ja hänelle toivotaan pienellä ikäerolla sisarusta
Toukokuussa tuli ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen ja siitä eka yritys starttiin. Ensimmäisesta yrityskierrosta ei tärpännyt vielä ja nyt on menossa yk2 (tänään kp8). Seuraavaa ovua siis odotellen!
Onneksi päivät hurahtaa tosi nopeasti pienen kohta nelikuisen tytön kanssa![]()
Totta, niin se mieli vaan muuttuuMeillä helmikuinen tältä vuodelta ja toisen lapsen mahdollisuutta on tässä jo pidempään palloteltu, oikeastaan melkein synnytyksestä asti. Lopullista päätöstä ei vielä ole tehty (miehellä kuitenkin on jo pari lasta edellisestä suhteesta), tosin kyllä se pikkusisarus puheissa säännöllisesti vilahtelee. Yhtenä syynä lopullisen päätöksen tekemättömyydelle on imetys, koska haluan imettää ongelmitta vähintään puoleen vuoteen asti ja toki jatkaa vielä senkin jälkeen.
Mutta siis pieni ikäero olisi toiveissa, ihan jo siksi kun itselläni alkaa ikää olla, nii olisi suotavaa raskautua nopeasti jos yrittämään aloitetaan (mies on vähän nuorempi). Ja toivoisin myös pientä ikäeroa, jotta lapsista olisi seuraa toisilleen. Miehen isompien lasten kanssa ikäero on jo niin suuri, etten usko tytöllemme muodostuvan läheistä sisarussuhdetta heidän kanssaan ja haluaisin kuitenkin tarjota hänelle mahdollisuuden samanlaiseen sisarussuhteeseen kuin itselläni on siskojeni kanssa, joten "oma" sisarus olisi ihana saada hänellekin. Raskaana ollessa olin varma, että tämä yksi yhteinen riittää itselleni lapsilukuna ja olimme miehen kanssa puhuneetkin, että tämä yksi on hyvä. Niin se mieli vaan muuttuu, mies taisi olla se joka ensimmäisenä ääneen sanoi toisesta vauvasta![]()
Veikkaan kyllä, että toiselle pienelle annetaan mahdollisuus tullaTotta, niin se mieli vaan muuttuuMeillä ei kummallakaan ole sisaruksia, mutta halutaan lapselle tarjota se mahdollisuus.
Miten sitten päädyttekään tekemään on se oikea ratkaisu teille!![]()
Oho onpa ihanaaMe taas mieheni kanssa ollaan molemmat suurperheistä. Meitä 5 sisarusta ja miehellä 7 sisarusta, niin jotenkin se että on sisaruksia, koen sen todella tärkeänä![]()
Voi vitsi, onnea!Täällä yksi, joka toivoo pienellä ikäerolla sisarusta tyttärelle. Hän tosiaan puolivuotias vasta, mutta alettiin heti ekasta ovulaatioplussasta yrittämään, koska ikää itsellä jo 43. Kuinkas ollakaan, dadaaekalla yrityksellä tuli viivat testiin dpo9!
Hyvin viivat vahvistuneet ja toiveikkailla mielin olen. Tietoisena kylläkin, että anything can happen.
Tärppionnea sinne!
Tärppionnea sinne!Voi vitsi, onnea!Meillä eletään piinapäiviä ja mä malttamattomana ootan jo, että pääsis testaamaan
![]()