Pilkki24
Foorumin legenda
@Vargynja sinälläänhän tuo on jo kielletty. Minusta on vaan ongelmallista, ettei toisten toimintatapoja saisi paheksua ikinä koskaan ja millään tavalla. Sosiaalinen kanssakäyminenhän kuitenkin perustuu sille, että on yhdessä sovittuja sääntöjä, joita noudatetaan. Jos niistä poikkeaminen ei aiheuta minkäänlaista paheksuntaa, siitä poikkeamisesta tulee normaali. Kyllähän kaikkea moottoriurheiluakin paheksutaan ja turhaa yksityisautoilua huvin vuoksi, miksi siis ei saisi paheksua turhaa verorahojen käyttöä? Ihannemaailmassa kaikki tosin välittäisivät vain siitä, että hoitaisivat oman tonttinsa hyvin, mutta sellainen taitaa olla utopiaa, joka törmää realismin rajoihin. 

Henkilökohtaisesti en vaan ole sen puolesta, että lapsia pidetään kesälomat päiväkodissa omasta mukavuudenhalusta. Toisaalta minä nyt olen mieheni sanoin "ärsyttävän tunnollinen".
Hän aina välillä pakottaa miut sinne harmaalle alueelle, ja rehellisesti minua ahdistaa välillä ihan suunnattomasti sellainen pienikin vilunkipeli, vaikka sillä itselleen jotain saisikin. Olisi kiva, jos joskus osaisi kytkeä tuon ominaisuuden pois päältä ja kyetä tekemään asioita vastoin omia arvoja ilman sen suurempia tunnontuskia. 
Henkilökohtaisesti en vaan ole sen puolesta, että lapsia pidetään kesälomat päiväkodissa omasta mukavuudenhalusta. Toisaalta minä nyt olen mieheni sanoin "ärsyttävän tunnollinen".