Lapsettomuushoidoista plussanneita?

Onnea teille pitkään yrittäneille! Tulin tänne vähän vakoilemaan ystäväpariskunnan puolesta. On ollut niin surullista seurata heidän lapsettomuuttaan vuosien varrella. Sisäinen tuska on niin silmiin pistävää. Heillä yritys edelleen päällä ja kohta se 10 vuotta vierähtänyt erilaisten hoitojen kanssa. Ihanaa nähdä, että monilla on tärpännyt näinkin pitkän ajan jälkeen.
Onnea kaikille!
Nuo kivut kuulostavat minun korvaani kiinnityskivuilta. Minulla on ollut tuollaisia molempien raskauksien aikana. Yllättävän kipeitä ja tuo menkkamainen jomotus on inhottavaa. Aina kuitenkin kannattaa soitella, jos se vaan auttaa omaa oloa. Ainakin minulle sanottiin neuvolasta, että pitää soittaa mielummin liian helposti. Sitä vartenhan he töissä ovat.
 
Hei. Me olemme plussanneet lapsettomuushoidoilla. Meillä oli määrrittelemätön lapsettomuus. IVF huomattiin ettei siittiöt pääse munasolun läpi ja näin ollen yksikään ei hedelmöittynyt. ICSI:llä saatiin 12 hedelmöitettyä joista selvisi 8 munasoluu. Turesiirolla emme saanneet plussaa mutta sulatuksella ja siirrolla tuli ensimmäinen plussa ja nytten menossa 11+3. Eilen oli ensimmäinen np-ultra ja kaikki oli hyvin =)
 
Takaisin
Top