Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

ja varmaan riippuu myös vauvan koosta? vaikka ne viikot onki tärkeemmät ni kun aattelee että meidän pötikkä alkaa olla nyt sen 3kg ni onhan siinä eroa kun olikos zenillä kun odotellaan et olis sen 1500g?

Oon ollut täältä ihan liian kauan poissa, jotenkin vaan toi opinnäytetyön tekeminen vei kaiken ajan. Mutta nytpä se on ohitse ja mammalomaa odotellessa on vihdoin aikaa muullekin! Meillä tänään rv 33+4 :love017

Jotenkin luulin, et päivitetään kerran ne raskaus viikot. :) mutta siis tänään 30+4 ja vauva 1400g.. Paljonko zeni vielä puuttuu painoa jos pyritään siihen 1500g ?

Jotenkin luulin, et päivitetään kerran ne raskaus viikot. :) mutta siis tänään 30+4 ja vauva 1400g.. Paljonko zeni vielä puuttuu painoa jos pyritään siihen 1500g ?

Päivitellään aina ku tuntuu että tarttee fiilistellä sillä! :P mun tapauksessa tasaviikoin on kiva käyä huutelemassa :rolleyes::Heartpink

Sillon reilu viikko sitten puuttu se n.300g, huomenna selviää, tänään ei lääkäri ehtinyt ottaa vastaan. Jos pikkukaveri kasvaa sillä käyrällä mille sijoittui sillon la-su yönä, niin huomenna pitäs olla pikkasta vaille 1600g kaiketi. Pitäkää mulle peukkuja :wacky:

tääl ollaan peukut ja peukkuvarpaat ojossa Zeni :)

Vitsit, oon kateellisena katellut täällä muiden viikkoja, kaikilla tuntuu olevan jo reippaasti 30--> Itellä menossa vasta 29+6, no huomenna sentään kauan odotettu 30+0. Perässä tullaan :grin

Tsemppiä Zeni. Onko se joku virallinen raja, että olisi paremmat selviämismahdollisuudet ?

Päksissä on siis 1500 gramman ja raskausviikon 31 raja, että siellä saa synnyttää. Ymmärsin, että 1500g on pikkukeskosen raja, että tämä meidän vauva olisi nyt sitten enää "vain" keskonen painonsa puolesta.

Joo, himpun yli puoli kiloa oli painoa :) Iso tyttö jo :happy: Ens viikon alussa ilmeisesti katsotaan taas ultralla. Lääkäri kävi tossa juttelemassa, ja nyt jos vauva lähtee syntymään tai crp kohoaa (tänä aamuna vielä 4 pintaan), niin vauva saa tulla :nailbiting: Jännittää jo kaikki tuntemukset. Yöhoitaja meni ihan paniikkiin iltayöstä, kun sanoin että mahassa tuntuu kipua ja selkää särkee MUTTA EI OLE SUPISTUKSIA, niin ihme ettei nostanut käsiä pään päälle ja alkanut huutaen juosta ympyrää tossa :cool: Piti soittaa lääkärille ja laittaa käyrille ja kas kun ei kärrännyt saliin jo :rolleyes: Tarkoitukseni oli vaan pyytää panadolia, että saan unen päästä kiinni.... Sit se oli vissiin puoli yötä tässä ravannut, ainakin mä oven kolahduksiin aina välillä heräilin ja jokou oli sammuttanut multa telkkarin. On se kiva kun otetaan tosissaan, mutta ei nyt tarvis ihan kauheesti ylireagoida :rolleyes:

Takaisin