Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Haluaisin niin kovasti tulla mutta kun ei tuo vauva suostu tekemään yhteistyötä/tottelemaan.. :) Sä pääset sieltä varmasti vauvan kanssa kotiin ennen kuin itse pääsen sinne edes synnyttämään! :D
 
38+6 ja huomenna taas aika kättärille uudelleen kääntöön, kun ei tuo pötkylä suosutunu pysymään asemissa... :/ mä todella toivoisin et käynnistäisivät sit samalla jos mahdollista...
 
Miullaki alko ihan yhtäkkiä ni jospa sielläki :), tosin nyt tääl on hirvee ruuhka, salit täynnä.. Kolmeen yöhön ei ole kuulemma ollut ketään,,
 
Miullaki alko ihan yhtäkkiä ni jospa sielläki :), tosin nyt tääl on hirvee ruuhka, salit täynnä.. Kolmeen yöhön ei ole kuulemma ollut ketään,,

No niin, nyt tässä parin viikon aikana tietty niin kauhee ruuhka ettei edes synnyttämään mahdu!:shifty:
Th sanoi, että nyt loppukuusta monella LA ja sit jos elokuun synnyttäjät vielä "ohittelee" niin..... - toivottavasti pääsee saliin synnyttämään ettei tarvitse mihinkään siivouskoppiin mennä.:meh::grin
 
40+0!
oon ihan varma että tää käynnistetään... onhan täs viel aikaa ennen kun yliaikaiseks menöö, mut kummiski :meh:
 
39+1! Kierron mukaan laskettuna tänään 40+0! Äh, olisikin niin tietäisi synnytyksen olevan lähempänä:shifty: Mutta niin pieni oli ekassa ultrassa että la siirty.
 
39+5.. Ei taida suunnistajaa tulla tästäkään lapsesta: yksi reitti ulos, eikä sitäkään löydä :grin:mad:
 
41+1. Esikoista lähdettiin tässä vaiheessa jo synnyttää. Voi luoja että turhauttaa! Tulis nyt! Vaan ei taida vieläkään :sad001
 
Takaisin
Top