Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Tulis äkkiä tiistai ni pääsis neuvolaan varaamaan yliaikaiskontrollia tai mielummin suoraan käynnistystä ettei vauva ehtis kasvaa enää kovin! 40+2 vasta..
 
Aiemminkin oon tästä maininnut, mut Pk-seudulla ainakin ollaan todella todella jämptejä noista kontrolliaikatauluista, eli välttämättä ei kannata odottaa liikoja (vaikka eri kaupungeissa varmaan vaihtelee) :sad001 Mä sain viimeksi pettyä niin monta kertaa, kun lääkärit olivat kontrolleissa eri mieltä jne.. Mulle sanottiin jo 37 kontrollissa sillon, että ei anneta mennä yli, Pah!!! Päätyyn mentiin!! Nytkin vaikka on kontrolli sitten 40+1, niin tuskin mitään päätöksiä tehdään mihinkään suuntaan, senkun katsotaan koko vaan..

Niin kauan kun äidillä ja vauvalla on kaikki hyvin, niin täällä ei suostuttu tekemään elettäkään aiemman käynnistyksen suhteen :41+5 on kontrolli ja 42+1 käynnistys.. Ihan hiton pitkät oli kyllä ne kaks vkoa!!! Nyt tosin jo yhden käynnistyksen kokeneena odotan mieluusti sitä luonnollista alkua :)
 
Nyt olis sitten se päivä. Eli 40+0! Ja arvatkaa onko mitään tuntemuksia.. No ei tietenkään. Eli jos meinaa tänään tulla niin tulee kyllä ihan yllättäen ja siihen en usko :wink no mut kohta neuvolaan kuulostelemaan tilanteita...
 
39+5
Ei tästä vielä jouda mihkään synnyttää ja kun kelit on suopeat niin ei oo tukalaa :rolleyes: Saattaahan sitä lyllertää tän mahan kanssa sen pari viikkoakin, mut onhan tää hetkessä eläminen aika raskastakin - joten ehtii varmasti vielä mieli muuttua :smug:
 
40+3 ja huomenna ip neuvola (kun tuskin syntyy ennen sitä, plääh!)
 
Torstaina seuraavan kerran neuvola. Toivottavasti ei tartte mennä. Sillon ois 41+0.
 
Takaisin
Top