Laihduttamalla kohti plussaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pau91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä vivu painon pudotukseen!

Ja joo mä kerron onko tuosta valmisteesta apua vaikka toukokuun lopulla.. :)

Unicorn, hyvä idea toi kotikuntosali :) antaako esikoinen sun jumpata, vai aattelitko sillon kun hän nukkuu tai joku on hoitamassa?

Vivu, kyllä se siitä lähtee :happy: lihakset kerää nestettä, kun alottaa urheilun, mutta rasva palaa siitä huolimatta että puntarilla näytää plussakiloja. Sinnikkäästi vaan jatkat samalla linjalla :) hyvän kuuloinen ateriarytmi sulla kyllä on!

Mä oon taas vaihteeks lipsunut sokerilakosta :grin en kestä itseäni! Eikä mulla oo ees mikään morkkis asian suhteen, mut tokihan se tarkottaa sit sitä että paino junnaa paikallaan :shy: ei sentään oo lisinyt! Muutenkin kun tässä loppukiertoa mennään, niin menkkaturvotusta on jo ilmassa, toivottavasti olis ainakin kilon verran niin viikon päästä olis taas parempi lukema puntarissa!

Elisenda, samaa oon kuullu et kerää nestettä. Tänään sit muistin vasta vaatteet päällä ennen lähtöä ottaa painon niin oli sama 101,5.. joko oon pudottanu tai sitten vaaka temppuilee kun näyttää samaa ilman vaatteita ja vaatteiden kans. Huomen aamulla näkee!
Jukoliste mikä sää :/ polkeminen innostaa oikein kovasti ku tulee räntää..

Vivu, oliko lukema pudonnu tänä aamuna? Sillon kun mä aloin kuntoilla, mulla oli varmaan 2 viikkoa ne "lisäkilot", ennenkuin alkoi taas laskea. Tein kyllä tosi rankkaa treeniä. Tsemppiä räntäsateessa pyöräilyyn :confused:

Elisenda oli tippunu melkein 2kg :D oli ihana nähdä että on sentääs laskusuuntainen! Ja teen jotain oikein :)
Kipeeks meinaan tulla.. nokka vuotaa ja olo on kauhea.

Mun pitäis tänään kyhätä jotain liikuntaa, lenkille olis pitäny mennä mut talvikamppeita ei oo ja tuolla sataa lunta :D

Uimaan vois mennä, treellä on hienoo kun halleihin pääsee bussikortin leimaamalla, jos siihen on ladattu saldoo eikä kausi.

Juuri kun aloin elämään terveellisemmin ja liikkua enemmän + piti salille kortti hankkia niin kuume nousi, mun isä sanoi et kuulostaa samalta mikä hänellä oli ja se kesti 5 päivää.. No toivottavasti ensi viikolla olisin täysin terve että pääsee jatkaa, ruoka ei oikein maistu mutta vedän sitten vaikka mustikkakeittoa..

Täällä lenssu kaatoi petiin viikonlopuksi.. millonkohan sitä on taas samassa kunnossa kuin ennen tätä. Noh jatkan sitkeesti pyöräilyä kun paino on laskusuuntainen selkeästi. Ja nyt vois palailla vähän tarkempaan ruokavalioonkin jospa se auttais nopeuttamaan tätä :)
Mites muilla menee?

Vivu ja alinah, harmi että tulitte kipeiks :sad001 paranemisia!

Mä taas meinasin ryhdistäytyä sokerilakon suhteen, viikonloppuna tuli mässättyä kyllä taas parin viikon tarpeiksi :meh: melkein kilo oli tullut painoaki lisää!

Joo täällä tuli kyllä ratkettua syömään herkkuja viikonloppuna ja eilenkin äitienpäivä kahvipöydässä kakkua kahdessa eri paikassa.. No nyt tiukkana, täytyy hyppää kuntopyörän päälle jos ei tonne ulos jaksa lähteä lenkille.. :)

Mä en oikein tiedä mitä tehdä ruokavalion suhteen, herkkuja en syö, valkosia jauhoja (makaronit tms) hyvin harvoin, punanen liha ainoostaan makaronilaatikossa (hyvin harvoin), pihveinä mitä joskus ravintolaan pääsee syömään ja joulukinkku tietenkin..

Kasviksia pitäis lisätä ruokavalioon, mutta vaikeeta kun on allerginen melkein kaikelle vihreelle :D

Ja tietty liikuntaa pitäis saada lisättyä, pyörän kun sais kuntoon ni tykkäisin sillä ajella..

Täällä ei nyt kauheen pitkälle päästy laihdutusprojektissa kun plussa pärähti tänään testiin! :)

Mutta hurjasti tsemppiä teille kaikille ja toivon että pian nähdään plussia teidänkin testeissä! <3

Tänään poljin kuntopyörää 21min olohuoneessa ja ulkona lenkkiä 3 tuntia melkei. Tästä on hyvä jatkaa!

ImageUploadedByVau Foorumi1495038911.821821.jpg

Tämän päivän kävelyt. :)

Wau alinah! Oot vetäny iha kivasti :D
Mulla paino vaan junnaa.. vaikka 18km päivittäin poljen. Ja ruokavalio paranee pikku hiljaa. Missähän vika :/

alinah, vau, sulla ei ainakaan liikunnasta oo puutetta! :)

vivu, kyl paino ajan kanssa lähtee laskuun varmasti, ottaa vaan oman aikansa! Tsemppiä, oikealla tiellä kuitenkin olet :)

meillä oli taas lapsettomuuslääkäri tänään, käskettiin vielä 5-10kg puottamaan kesän aikana, sit lokakuussa ovulaation induktio ja inssi jollei ole luomusti tärpännyt. Selittämätön lapsettomuus saatiin diagnoosiksi, kun periaatteessa luomuraskauden pitäis olla ihan mahdollinen. Viime käynniltä (vajaa kuukausi sitten) oli painoa pudonnut 2kg, jee! Vaikka oon syönyt välillä mitä sattuu :grin

Wau alinah! Oot vetäny iha kivasti :D
Mulla paino vaan junnaa.. vaikka 18km päivittäin poljen. Ja ruokavalio paranee pikku hiljaa. Missähän vika :/

Mulla tuntuu myös junnaavan tää paino, että en oo vieläkää saanu hankittua salille korttia joka ois vähän niinku pakko saada että salilla käyminen vois auttaa painon pudotuksessa myös..

Ite myös tulen tänne.Esittelyä hieman:Asutaan mieheni kanssa Vantaallaja naimisissa olemme.Minä 20v ja mies 26v.Liikunta historiaa on sellaista että 15v tanssin hiphop ja breakdancea ja pikkuisesta asti ratsastanut.Nyt täysi-ikäisenä jäänyt liikunta :( On kokeiltu virhreä teet ja pussikeitto dietit ei yhtään mitään tehoa.Pituus on 163cm ja paino 79kgBMI:30.Oon painut pahimillaan jopa 81kg.Yritystä on ollut 2013 asti ja tutkimukset tehty ja inseminaatio hoitoja.Diagnoosi selittämätön lapsettomuus.Yksi raskaus koettu tammikuussa päättyi kohtukuolemaan sai alkunsa inseminaatiosta.Mennään ens kuussa inseminaatioon.Kuntoiluun liittyen minulla on personal trainerin tekemä ohjelma mitä käyn kuntosalilla läpi.Käyn personal trainerin ohjeen mukaan salilla kaksi kertaa viikossa ja syön siten miten hänen tekemässä ruokavaliossa sanotaan.Esim tuo tct-öljyä käytän ja paistamiseen kookosöljyä.Nyt huomenna personal trainerilla viimeinen työpäivä ennen kun jää äityyslomalle sen ajan treenaan itekseen :)

Äh ja puuh! Menkat kohta kärsitty.. mies tänään kyseli että oonko testannu ja vähän kesti tajuta et hän aatteli et oisin mahdollisesti raskaana. Unohin kokonaan kertoo et menkat tuli ja meni ja kaikki testit negoja. Tuli aika paska fiilis siitä hiljaisuudesta sen jälkeen.. :( tais tuo rakas taas luulla liikoja meidän lisääntymiskyvyistä.
Luulin että pääsis karkuun menkkaharmitusta mut miehen innokas kysely sai sit tän fiiliksen laskemaan.

Mites muilla? Toivottavasti paremmin kun täällä..

Takaisin