Kivipeikko, toivottavasti saat asioihin neuvolakäynnillä enemmän selkoa! epävarma olo raskauteen liittyvissä asioissa on tosi piinaavaa, tullut kyllä huomattua. mullakin oli alkuraskaudessa aika mielenkiintoinen päivystyskäynti, jossa ulkomaalainen lääkäri heitti mulle sisätutkimuksen aikana, että "miten luulet voivas synnyttää, jos et tätäkään kestä? tommonen pikkuinen tyttö! miten ylipäätään onnistuit tulemaan raskaaksi?" että jäipä siitä sitten tällaiselle muutenkin synnytyspelkoiselle kiva fiilis! no, onneks tässä alkaa ihan pian perhevalmennus ja luulen, että se vähän lievittää mun pelkoa. ainakin toivottavasti.
mutta mitä, mitä, eikö synnärille tosiaankaan saa tulla muita vieraita, kuin lapsen isä?? kuulostaa kyllä pahalta [:@]
Zeni, ymmärrän hyvin, että meni hermot noihin kyselyihin. mua ärsyttää jo nyt, kun ihmiset kyselee laskettua aikaa ja sen jälkeen ihmettelee, miten mun maha on jo näin iso, vaikka laskettuun aikaan on niiiiiin pitkä aika! (onko siihen muka?!) ja sitten tietysti alkaa sääliminen, että "kuin sä meinaat kestää nää kesähelteet viimeisilläs...". no, jollainhan se nyt on vaan kestettävä, se nyt on muutenkin ehkä vähäpätöisin murhe tällä hetkellä [:)] tärkeintä on kuitenkin se, että vauva pysyttelisi edes joten kuten turvallisemmille viikoille mahassa.