Lahden alueen odottajat

Onko suosituksia vauvaystävällisistä kahviloista? Mun suosikit Oskari ja kariranta ei oo kaikkein parhaita vaunujen kanssa liikkuessa... oskarissa käytiin kyl kerran, onneksion kevyet vaunut niin selvisin niistä portaista, muuten käyty vaan triossa
 
Onko ketään innokas tapaamaan la 21.3. Lahdessa?
Itse asun Helsingissä, mutta tulen edellä mainittuna viikonloppuna porukoilla käymään Hollolassa ja yritän keksiä vähän vkloppu ohjelmaa :D
Odotan esikoista ja laskettu aika on toukokuussa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
No kiva! :) Sopisiko päiväsaikaan esim klo 12-15 välillä? Ja mikä olisi kiva kahvila, missä on lauantaina siihen aikaan tilaa? :D
 
Mulla on sillon aamupäivästä brunssitreffit tuttavapariskunnan kanssa, mutta varmaan joskus klo 13 jälkeen voisin nähdä? :)
Ööh... Seurahuone ja Sinuhe on ainakin keskustassa semmosii missä luulis tilaa olevan :)
 
Se Trion Sinuhe on musta aina musta tosi täys mut Seurahuone kuulostaa hyvältä :) Katotaanko lähempänä tota aikaa, mut esim. Joku 13.30-14 vois olla hyvä niin ei sun tarvitse kiirehtiä brunssilta :D
Niin ja kaikki on siis tervetulleita kahvittelemaan silloin lauantaina :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Kirsikka:

Mulla on tää tilanne nyt niin epävarma, että oonko sairaalassa vai kotosalla huomenna etten uskalla sopia treffejä :sad001 Meidän pitää tavata joku toinen kerta, jos sopii? :)
 
Haluisko joku kahvitella sunnuntaina tai maanantaina? Mielellään keskustan alueella, kun ollaan paavolassa eikä haluis lähtee autolla.. ja jos on odottavia/just synnyttäneitä, niin voisin lahjoittaa avatun paketin 1 koon liberoita ja muutaman pieneksi jääneen vaatekappaleen. Kotoota (stadissa) on vienyt meidän neuvolaan, jossa kierrätys piste, mutten tiedä mihin lahdessa veisin enkä nyt roskiin viitsisi muutaman kerran käytettyjä potkupukuja heittää. Jotain äippäpakkaus vaatteita on käyttämättömiäkin. Tai jos tiedätte mihin niitä lahdessa vois viedä?
 
Nyt vasta huomasin tämän.. Lahtelainen oon myöskin, kesäkuun 29. on laskettu aika eli 26+0 tällä hetkellä menossa. Toinen lapsi :)
 
Onnistuisko ehkäpä ensi viikolla treffit jossain päin? :) Mulle ei niinkään väliä missä treffit järjestetään kun autolla liikun, tarvittaessa voin myös koukata kyytiin jos tarvetta. Ensi viikolla ke, to tai pe olen liikenteessä uudenmaan alueella :)
 
Hou Hou, mäkin voisin tulla. Loppu raskauden sairaslomalla ni olis tuota aikaa vaikka muille jakaa.. Jos siis on vielä kiinnostuneita. Pääsen kanssa autolla periaatteessa mihin vaan ja voin tarvittaessa ottaa kyytiin tullessa täältä Nastolasta :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Mäkin huomasin vasta nyt tän ketjun... Mulla alkoi tänään äippäloma ihan virallisesti! Kääk! siitä tietää, että H-hetki lähestyy. Viikkoja on kohta kasassa 35. Niin ja oon siis Lahdesta myös ja ekaa tässä odotellaan kärsimättömänä. Pikkuinen pitää välillä sellaista maratonia, että äiti on kovilla!:happy093 Mahakin on suuri. Moni ihmetteleekin, onko siellä masussa useampikin kaveri...:taunt010:taunt010
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Mä voisin myös alustavasti ilmottautua messii, jos lääkäri antaisi huomenna liikkumisluvan :)
 
LMK, mikä sulla siis on, kun aiemmin kirjoittelit, että joudut ehkä olemaan sairaalassa?:sad001 (siis jos saan kysyä)

Mulla on just ennen pääsiäistä ultra+lääkärintarkastus, ja sitä jännittää, että tuleeko jotain yllätyksiä. Mitään suurempia ennakoivia oireita ei ole ollut, mutta välillä sellainen "kiva" paineentunne kohdunsuulla. Tästä päättelen, että pää on aika alhaalla jo. Vatsakin on jo kallistunu alaviistoon niin, että kohta ei voi eteenpäin kauheasti nojailla istuessa. Jänskättää siis, mikä mahtaa olla kohdunsuun tilanne... Niin, siis mulla LA 30.4. Jotenkin vaan tuntuu, että kyllä tää aikaisemmin tulee. Tulevalla isällä synttärit 22.4. ja vielä 25 vuotta silloin. Olishan se hienoa juhlia sitten joskus samaan aikaan esim. viiskymppisiä ja kaksvitosia jos nyt pikkuinen tuona päivänä päättäisi syntyä!
 
Takaisin
Top