Lahden alueen odottajat

Snipu

Näppärä viestien naputtelija
Lokakuunmammat 2015
Moikka! Aattelin kokeilla löytyykö meitä täältä enemmänkin? Ja saada ehkä hieman keskustelua aikaiseksi.

rv 7+3
 
Muokattu viimeksi:
Lahdesta myös! Nyt rv 21+1! :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Asikkala... rv 22+3 ja tuplat tulossa. :)

Sent from my SM-G800F using Vau Foorumi mobile app
 
En ole lahdesta, mutta vanhempani asuvat siellä (Paavolassa) ja tulee aika paljon vietettyä aikaa lahdessa. Äitiyslomalla varmaan vielä enemmän, joten jos vaikka järjestätte jotain vauvakahvila tapaamisia tms, niin liittyisin mielelläni seuraan :) Itse siis asun helsingissä, odotan ihan yksin, isä ei ole ollenkaan kuvioissa, joten siksikin varmaan äippälomalla kaipaan enemmän seuraa ja saatan majailla useammin vanhempieni luona. LA 18.1.
 
Järvelästä oon,nyt vasta 5+6 lahdessa tulee käytyä monta kertaa viikossa
 
Hollolasta olen, muksut 4 v, 2 v ja 5 kk ja raskaana 5+0 :)
 
Täällä olis kans yks odottaja Lahdesta,28v.Esikoista odotan ja laskettu aika kesäkuussa 2015. Olis enemmän kuin kiva tutustua muihinkin lähialueella asuviin odottaviin äiteihin jo näin raskausaikana!
 
Minä myös Lahdesta ja kesäkuussa toivottavasti syntyy esikoinen :)

Mukava et täällä muitakin Lahden seudulta!
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Heippa! Täällä myös yksi lahtelainen :) Esikoinen olisi lasketun ajan mukaan tulossa toukokuussa -15. Ikää 22v. Olisi kiva tutustua muihin :)
 
Täällä Nastolalainen esikoisen odottaja :) La 25.8 ikää minulla 22v. ja miehellä 28v.
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Nyt vasta huomasin tän ketjun. Orimattilasta olen ja ikää 34v. Mun vauva on tosin kerennyt jo syntymään yksinhuoltaja olen, joten kahvittelu seura kelpais.
 
Itsekkin voisin kahviseuraa kaipailla, tai sitten ihan vaan täällä viestittely seuraa :) Lähipiirissä ei tällä hetkellä ole ketään jolla olisi pieniä lapsia tai lapsia tulossa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Moikka! Lähes samoilla viikoilla mennään täällä jälleen, kuin ketjun aloitettaessanikin! Eli nyt arviolta 7+5 ja La 18.10. Toivotaan, että tämä pikkukaveri pysyisi kyydissä loppuun asti. Esikoista siis odotellaan ja ikää löytyy 21v.
 
Takaisin
Top