La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea uusille synnyttäjille! ❤️
Huhh, ei tää ballongin kanssa olo mukavaa ole.. Supistaa jatkuvasti..30-50s kestää ja tulee muutaman min välein.. Kumpa nämä olis nyt sitten tehokkaita.

Mä kuolen nälkään ihan just, ollaan vielä liikenteessä.. Jos menis syömää johonki... Jos oikein räpsyttelen silmiä miehelle niin auttaiskohan.. :D

Mulla on kyllä koko ajan nälkä ja oikeastaan syön koko ajan :D ruokavalio on jo suunniteltu ku vauva on maailmassa, pakko saada kroppa kuosiin niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Sen verran monta tulehdusta ja hiivaa ollu alakerrassa, et on pakko saada keho tasapainoon!
Mä kävelin ostoskeskuksessa niin että mun paita oli rullautunut navan kohdalle, onneks oli alupaita alla mut kumminkin, huomasin sen vasta sieltä lähtiessä, ohimennen peilistä ;) ihanaa kun on hattarapää raskaudessa :D

Mullakin päivät menee siinä, kun pidän huolta ruuan saannista. Varsinkin radilaisena pitää huolehtia säännöllisestä syömisestä. Koko ajan saa olla tekemässä ruokaa.

Mul on nyt pari päivää ollu jotenkin outo olo ton syömisen kanssa. Nälkä olis, mut mitään ei oikein tee mieli. Sit on kuitenkin pakko syödä, ettei ala heikottaa.. Josko tää olis joku merkki jostain? ;)
Äsken raahasin olohuoneen ison villamaton takapihalle lumihankeen ja jumppasin sen takas paikalleen sohvaa nostellen. Häätöyrityksiä vol. 102 :D

Meillä ei vielä voi puhua virallisista häätöyrityksistä, mutta "lenkkeilyä" pakkassäässä isännän pilkkihaalari päällä ja sen jälkeen saunan lämpöön. Tekee hyvää käydä edes vähän matkaa lyllertämässä tuolla pihalla.

Eilen mies sulatti pakastimen ja minä puhdistin jääkaapin tänään. Nyt kelpaa taas hieman laiskotella ;-) kunnes seuraavan kohteen keksii.

Onnea kaikille uusille käärönsä jo saaneille❤️ Itselläni vielä lähes 3viikkoa jäljellä...Nyt vaan pyykkäillään ja maalataan Mitä sairaalaan tulis ottaa sitten mukaan, niinku itselleen? Kotiintulo verkkarit ja semmosta, mutta onko jotain mitä te jo synnyttäneet kaipasitte tai olitte fiksuina pakanneet mukaan?

Minäkään en oo vielä pakannu sairaalakassia, tiedän kyllä mitä kaikkea sinne pakkaan mukaan. :)

onnea kaikille jotka vauvan jo syliin asti saaneet ja tsemppiä seuraaville synnyttäjille <3

mies vei mut pitkästä aikaa pizzalle, otettiin sitte puffetit ja voi että mää söin ja söin ja söin :D niinku olis ikinä ruokaa saanu ;D
huomenna täytyykin lähteä vielä ostelee vauvan vaatetta, sairaalakassia pakatessa huomasin että eihän meillä oo edes noita pieniä vaatteita juuri ollenkaan.

Jos totta puhutaan, niin sairaalaan ei kyll tarvitse juuri mitään mukaan. Ainakin omalla kohdalla koin sairaalan vaatteet kaikista mukavimmiksi. Sekä ennen että jälkeen synnytyksen. Sairaalan omat verkkoalushousut (omia ei kannat pilata lapsivedellä tai muilla vuodoilla), isoja siteitä saa käyttää niin paljon kuin haluaa. Mulla ainakin kävi niin että kaikki ylimääräinen kassiin pakattu jäi käyttämättä. Tai no, kauratyynyä käytin ihan hieman, mutta siinä se. Kun lähdetän kotiin, mies käy kotoonta vasta hakemassa mulle kotiinmenovaatteet ja turvakaukalon+ vauvan vaatteet.

Mä oon ku viikon reissulle lähdössä ja tosiaan sairaalaan matkaa 20min :D ehkä mun pitää ottaa osa tavaroista ;)

Toiveissa mä oon niin samaa mieltä sun kanssa :grin Ei siel oikeesti tarvi mitään mukaan :) Mä otan ite lähinnä omat pesuaineet ja hiuspompulan mukaan :) Ja ne megasiteet siel sairaalas toimii muuten hyvin myös liivinsuojina ja ne verkkoalkkarit on helppo muuntaa imetystopiksi :wink

Mun synnytykseni tyssäs siihen. Mä tulin jo päivällä kotiin. Ei kuulemma ollut lapsivettä. Lääkäri teki ihan julmetun hirveen ja kovakourasen sisätutkimuksen. Sekä koitti ultralaitteella tulla mun mahan läpi. Nyt vuotaa sit vaaleenpunasta limaa ja aiemmin tuli pari tippaa verta..

Takaisin