La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joko, eikö vieläkään, edelleen yhtenä kappaleena, mikä olo?!? -kyselyt tulee täälläkin korvista. Vaikka hyväähän kaikki tarkoittaa, mutta kun koko lähestyvä synnytys samalla pelottaa että odotuttaa ja haluis vaan saada olla rauhassa... Plus että näitä on tullut jo sieltä rv37:lta asti, ni ei vaan jaksais enää. :/

Mä oon näköjään päässyt helpolla, kun kyselyt alkoi vasta rv 39+. Muutamia noita on tullut, mutta ei onneksi ihan älyttömästi. Toisaalta edes kaikki sukulaiset ei varmaan tiedä mun olevan raskaana, joten sekin helpottaa.

Onnea Jadeiitti! Jos ehdit niin olisi kiva kuulla miten sektio meni ja minkälainen kokemus se oli? :)

Täälläkin menee hermot noihin kyselyihin.. :o rv 40+4 eikä mitään tapahdu.. Äsken olin oikeen kovissa löylyissä eikä tunnu missään. Että täällä kans yks joka on niiiiiiiiiin täynnä tätä mahaa.

+ että ymmärrän oikeen hyvin teitä joilla on samat fiilikset ja viikot..

Joo ja mä oon pakannu vauvalle villapuvun, collegepuvun, tiesti bodyn ja sukkahousut, villapipon ja puuvillapipon, toppapussin, ja villa tumput ja sukat. :) mieluummin niin että vauvalla on oikeesti kunnolla lämmin kun että on kylmä.. Ja autossa sitten mieluummin aukasee toppapussin vetoketjua jos tuntuu että on liika lämmin.

Eikös se ole ihanaa kun läheiset välittää ja soittelee kuulumisia? Mua ei haittaa yhtään vaikka puhelin pärisee päivässä useasti kun ei tässä muutakaan tekemistä ole. Menee päivät mukavasti kun kertoilee ihmisille missä mennään :D
Noi pakkaset kyllä hirvittää jos joutuukin oleen monta viikkoo sisätiloissa :/

Onnea jadeiitti ja kaikki muutkin :)
Ootteko muuten kattonu kiinalaisen kalenterin et kumpi ois "pitänyt" tulla
http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/
Muakin kiukuttaa ja turhauttaa tää odottelu. Tänään 38+0, että hyvin voi olla se neljäkin viikkoa edessä. Mutta täytyy nyt vaan ladata akkuja. Toisaalta nyt on mukava kun ei tarvi stressata sitä että ei jaksa paljon muuta kuin lyllertää jääkaapille ja lähipuistoa ympäri. Kaikki tärkeä onn valmista ja ei oo kun pikkunäpertelyä mitä ei oo välttämätöntä tehdä vielä. Hyvällä omallatunnolla voi kaivaa sohvaan kuappaa ja kattoa netflixiä. Vaikka välillä kyllä tekee mieli kiljua partsilta pakkasee et tuuujjo natiaane :) auvosta aikaa kertakaikkiaan...

Mulla taitaa olla vauvalle pakattuna body ja housut+sukat. Bodyssa tais olla käännettävät tumput. Sit fleece hattu, villasukat, villapuku ja kaukalossa valmiina untuva lämpöpussi. Sit vielä pieni peitto lähdössä mukaan...saa ulkona olo ajaksi heittää kopan päälle..

Täällä laitettiin vielä kotiin yöksi. Synnärillä tarkistettiin, että kyseessä on tosiaan lapsivesi, niin kuin olikin. Supistuksia ei edelleenkään, joten niitä odotellaan. Aamulla klo 9 takaisin, ja sitten aloitetaan käynnistelyt jos ei ennen ole alkanut. Aika uskomatonta, että nyt se tapahtuu.

Jadeiitti onnea! :)
Toiveissa, tsemppiä!
Terkku, mie uskon kyllä riittävän. Itelläki ihme pähkäilyt ko tuliki noi kunnon pakkaset :D

Jännää Toiveissa :) Nyt koitat vaan lepäillä, jos se on edes mahdollista jännitykseltä <3

Jadeiitille paljon onnea :) Ja Toiveissa, tsemppiä ja peukut pystyyn että itestään alkais supistelee :)

Täällä meni yö aika kivasti mahaa kivistäen, aina ku käänsin kylkeä ni paha muuttu kovaks kiveks :confused: tiiä sitte mitä ihmeen harjotus supistuksia nää on ja kuinka kauan niitä jatkuu. eivät ole ihan kivuttomia vaan sattuu tonne alavatsaan. tänään kans muutamia tullu.
Pissatestkiki näytti positiivista eli virtsatientulehdus taas :mad: ite mä en ees oireita huomaa mutta 3+ oli saanu, Kai se on jo krooninen tää mun tulehdus, olis kiva tietää mistä se tuli ku tää sohva ei oo kumminkaan kauheen kylmäo_O ja perus hygieeninen oon kumminki.

Mua ei kyllä harmittais ollenkaan vaikka vaua haluis tulla jo ulos, huomenna 38+0. Viime synnytys meni kyllä viikolla yli että en yhtään ihmettelis jos tääki menis.

Hei mun on pitänytkin kysyä tosta, mistä te sitä siis ostatte :-) vadelmanlehtiteetä siis!

Takaisin