La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös tänään 40+5 ja meinaas usko loppua että kaveri syntyy spontaanisti! Mutta tänään onneksi irtosi limatulppa ja tullut menkkajomotuksia :D kuinka nää pienetkin oireet helpottaa tota pääkoppaa todella paljon :) Kumpa nyt perhana tajuaisi alkaa kunnolla supisteleen!!!! Viime viikko on tuntunut yhtä pitkältä kuin koko raskausaika yhteensä!

1978 no onneks ei oo ku viikosta noin kii niin saat pikkusen syliisi ❤ tosi paljon tsemppiä sinne ❤ ja yritä nyt rentoutua ja levätä vähän❤

ReOnLalle myös voimia viimeisiin päiviin. Mulla on kyllä niin sympatiat teidän yliajalla olevien puolella...

Mää en tiiä miten kestäisin jos menis vielä yliajalle ku nyt ku vasta 37+1 menossa ni oon jatkuvasti valittamassa kun ei jaksais vaan enää. Eilen vielä näytti niin lupaavalta, pitkiä supisteluja ja sellanen paine oli että vauva just pullahtaa pihalle. Tänään taas aika rauhallinen meno ollu, mitä nyt vähän sellasia kipeitä vihlasuja ja polttoa selässä.

Täällä menossa 36+2 ja vielä olisi melkein se 4 viikkoa pelkästään la:han.. :meh: Jostain syystä oon nyt yhtäkkiä muuttunut ihan malttamattomaksi. Tänään pyykkäilin kaikki pikkusen vaatteet ja lakanat jne, aikasemmin kun en oo saanu aikaseksi. Nyt on sitten olo, että mitä ihmettä mä teen vielä seuraavat neljä viikkoa. Jännä kuinka voi hajoilla nyt jo kotona oloon. Tosin en oo ikinä ollut edes kesälomalla tms, joten onhan tää vähän outoa :)

Olo on hyvä, mutta kuitenkin on semmonen vetämätön olo. Vois kai sitä keksiä jotain järkevää ja puunata vaikka koko talon lattiasta kattoon, mutta ei sit kuitenkaan kiinnosta :banghead::joyful:
Ärsyttävää! :shifty: Ja anteeksi valitus :shy:

En minäkään enään jaksais, vaikka viikkoja onkin vasta 37+0. Mies toivoo kovasti jo että alkais jotain tapahtua..

Kärsivällisyyttä äitiyslomalla olemiseen tarvitaan. Musta 37 viikkoiset saisi vielä hiukan kasvaa. Viime viikolla toivoin itsekin vauva n syntyvän jo, kun aika laskettuun tuntui niin pitkältä. Nyt ajattelee, että eihän tässä ole enää kuin 10 päivää laskettuun aikaan. 38+3 menossa tänään. Kyllä tämä loppuaika tästä varmaan nopeasti kuluu päivä kerrallaan. Varmasti lepoa tarvitaan ennen vauvan syntymää, jotta jaksaa sitten hoitaa vauvaa.

Musta tuntuu et liikkeitä ei oo tullu eilisen alkuillan jälkeen yhtään. Koko päivänä tais ehkä muutama hassu liike tuntua mut toisaalta vähän väliä oli jotain pientä tekemistä joka vei huomionki varmaan. Yleensä viimestään öisin on liikkunu mut nyt en yölläkään ollu tuntevinani mitään. Äsken tein kyllä liikelaskentaa ja sain tunnissa sen 12 liikettä, mutta osa niistäki oli aika vaisuja. Aattelin yrittää vielä myöhemmin illalla uudelleen, jos tuntuis paremmin. Mietin et onks toi normaalia et liikelaskenta täyttyy mut liikkeet vaisumpia? Eilen oli lähes koko päivän vähän väliä menkkamaista kipua mahassa, et voisko seki vaikka jotenki vaikuttaa?

Mua on alkanu ärsyttämään kun tässä on vielä laskettuun aikaan se viisi päivää jäljellä, niin ahkerasti tutut ovat jo rv 37 lähtien pommittaneet melkein päivittäin "jokos sitä ollaan jakauduttu?", "vieläks oot yhtenä kappaleena?", "joko lähit synnyttämään?". No en. Kun voi mennä pari viikkoa ylikin. Ja joo on mulla ollut sitä limatulpan irtoamista ym, mutta kun nää kyselijät eivät edes tiedä että lähtö voi olla lähellä niin vähän on ärsyttänyt kun kysellään tohon tyyliin.. mut sellasta se kai kaikilla on :D

Lauruskaah sitä se on ja oon jo oikeasti ja vakavasti harkinnut koko puhelimen sulkemista. Onneksi täällä ei sentään kysellä. ❤

Pinniksen petari ja reunasuojus pesussa, piti tänään siivota mut taitaa nyt jäädä toiselle päivälle.

Mä yllättäen taas siivosin :D Pitäis vielä miettiä mitä otan lisäks vauvalle kotiutumisvaatteisiin kun nyt on niin kovat pakkaset.. Olin varautunut noihin plussakelin vaatteisiin kun ei näyttänyt lupaavalta tää etelän talvi ;)

Riittääkö kotiutumisvaatteiksi ns. päivävaatteet, paksuhko fleecehaalari (jossa trikoovuori) ja kaukalon lämpöpussi? Hakija eli mies tulee kyllä autolla sen verran kaukaa, että auto on varmaan suht lämmin, ja meidän auto lämpiää melko hyvin. Mutta silti mietityttää kun ei ole näistä asioista mitään käryä.

Muoks. Ja siis toki pipo ja huppu päähän, villasukat jalkaan ja tumput käteen + fleecehaalarin käännettävät hihan- ja lahkeensuut suojaksi.

Onnea Jadeiitti pojasta ! Toi on kyllä vaikeaa tietää millaiset säät on nyt tammikuussa. Yhtäkkiä on kauheat pakkaset. Meillä on onneksi toppahaalari ja kaukalopussi kokoa 62 cm, että jompaakumpaa varmaan pitää sitten käyttää. Pienempiä ulkovaatteita en ole saanut hankittua.

Takaisin