La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin, mies tossa yks päivä kysy että oonko menny poistaa tallenteista toisenlaiset äidit, viime viikkoisen jakson. Sanoin että joo, katoin sen pois. No mies oliskin halunnu kattoa mun kanssa sen, no nyt on tän päiväinen tallennuksessa katotaan sitten yhdessä kun ehditään.. :)

Joo terkku huomenna la..
Aattelin päässäni nii että kaipa ne ei sisätutkimusta sit sen takia tee kun normi terve eikä mitään ihmeellistä oo tässä raskaudessa kuitenkaan ollu. :)

Onnea kaikille jo synnyttäneille ♡ ihana kun näitä nyt tupsahtelee vähän väliä!

Hellu, aika jännä ettei oo tehty. En oo ikinä kuullut että jollekkin ei olisi raskausaikana tehty sisätutkimusta edes yhtä kertaa.
Täälläpäin on tapana että tehdään kaikille (vaikka ei mitään ongelmia olisikkaan ollut) 2krt raskausaikana, kerran alkuraskaudessa ja toisen kerran rv 36 tienoilla. Mulle on tehty useamminkin kun on noita ennen aikaisia suppareita ollut niin paljon.

Täällä meneillään rv 39+2. Vointi on oikein hyvä, ei valittamista :)

Oiskohan sulla tammivauva kohta lähtö eessä? :)

Huhhuh! Työn ja tuskan takana pääsin jälleen kirjautumaan mun tunnuksilla tänne, en tiedä missä se vika oli, ehkä vaan käyttäjässä.. :shy: kovasti oon teidän juttuja lukenut silti, siis suuret onnittelut kaikille jotka on jo sielä vauva sylissä <3

Mitäs muut, joilla ei vielä suuria tuntemuksia, ootteko jo koittanut kaikkia poppakonsteja millä sais synnytyksen käyntiin? Eipä siihen silti kauheasti pysty itse vaikuttamaan, mutta ainakin sais ajan kulumaan..:wink

Meillä esikoinen kohdalla kävi niin hyvä tuuri, että paria päivää ennen la, päätettiin miehen kans että nyt kyllä saa jo luvan tulla ja lähettiin pelaamaan jalkapalloa (minä tietty maalissa ku ukko lauko! :D ) ja sen jälkeen syömään ja saunaan.. seuraavana aamuna meni sit lapsivesi ja siitä 4 tunnin päästä poika jo olikin jo maailmassa.. :) nyt oon miettinyt että uskaltaisko sitä lähteä vaikka luistelemaan, vaikka näillä keleillä se jalkapallon pelaaminenkin onnistuis.. :D

Ihme pistoa alamahassa tai enemmän tuola häpyluun tietämillä, vähän väliä pistää ilkeesti.. :3

Täällä tänään vihdoin sain alotettua vauvanvaatteiden pesun. Huomenna vielä yks koneellinen. Aloin neuloo pienelle myös villasukkia. Ihana kun nyt koulu ohi ja joulu (meillä oli anoppi joulunajan kylässä ja tarvii ympäri vuorokautista hoitoa. Miehen kans vuorotellen hoidettiin.) Hyvin meni.
Nyt palannut tämä yöheräily ja inha närästys:wtf:

Joulukuiset alkaa olee kaikki jakautuneita, joten tulin lukemaan teidän juttuja :)
Mulla siis la oli 27 pv, mut arvasin et tammikuulle menee, kun esikoinen synty 42+1. Ja tällekin saan ilmeisesti ekan yliaikaiskontrollin vasta sinne samalla päivälläo_O saa nähdä, kuinka kauan oikein ollaan vielä kasassa. Ekat kipeet supistuksetkin tunnettu vasta nyt. Syytän niistä tota vadelmanlehtiteetä, jota oon alkanu häätölääkkeenä ryystämään. Kandee kokeilla, edistää myös kohdun palautumista synnytyksestä :happy:

Ja joulukuisissa oli myös useampi, joille ei tehty mitään sisätutkimusta. Aika paljon riippuu siitä onko alueella tapana tehdä synnytystapa-arvioita. Muuten turhia ronkkimisia vältetään nykyään.

Täällä viime yö valvottu... Muutama tunti unta mut muuten hereillä. Kipeetä teki mahaan, en ees tiiä mitä oli, ihan ku joku vetelis puukolla alamahassa.. Nyt sitten supistelee. Jospa tässä pääsis jo tänään lähölle. :) mies töissä, joten kolmeen asti pitäis sitkuttaa yksin täällä ellen sitten soittele sille että alahan tulla ni lähetään.

Ja justiinhan mä pääsin sanomasta että ei oo ollu merkkiäkää et tää haluis syntyä. :')

Ihanaa, yhdessä koossa ja uudenvuoden aatto ;) Tätä päivää on odotettu, tosin illalla voi vasta huoahtaa varmuudella :)
Ellei viime hetkillä tule joku syöksysynnytys :O

Yöt on kyllä aikamoisia ku vessassa tarvii varmaan vähintään neljä kertaa käydä. Harkkasupistuksiin herää jos vähänkään pissattaa. Kiva jos herätessä makaa "väärällä" kyljellä eli kasvot miestä kohden niin ei millään meinaa päästä nousemaan ylös kun vatsa on ihan kivikova ja yritäpä nyt siinä ponnistella sitten ylös. Kipeetä käy..

Mutta oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

Hellulle tsemppiä jos lähtö synnyttään tulee! :)

Mua niin säälittää tuo mies, se niin innoissaan iltamyöhään käveli edes takaisin asunnossa ja vähä väliä sano että "ihanaa meille ens yönä syntyy vauva" ja oli oikeen hoivaava ja huolehtiva :D koitin sanoa että älä nyt liikaa oota että sitte vasta ku ne supistukset on tosi kipeitä niin voidaan odottaa jotain. Arvasin että aamuun mennessä menee ohi. Tuossa ajan kuluksi nyt soittelin miehelle töihin ni vastaa puhelimeen että "joko nyt tuli lähtö" :'D

Tammivauva meillä kanssa mies on sanonut että nyt saan soittaa vain silloin jos jotain tapahtuu, siis tarkoittaa synnytystä, muuten pitää laittaa viestiä. Oon joutunut kyllä muutaman kerran soittamaan muissa asioissa ja aina on sanonu saaneensa vähintään sydänkohtauksen kun näkee että mä soitan :D

Tammivauva, ihana mies sulla! Vähän samaa nähtävissä täälläkin, joskin ei noin hellyyttävästi! Tosin ei oo merkkejäkään vielä kovin ollut, normi iltasuppareita. Mutta sama toi kun Zuikkelilla, miehelle saa soittaa töihin vaan jos lähdetään synnyttämään, muuten pitää laittaa viestiä! :D

Takaisin