La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpas jännää, kun näitä vauvailmoituksia ja synnärille lähtöjä alkaa tuleen tästä porukasta :)
Kohta sitä saa itsekin olla punnertamassa pirpanaa tähän maailmaan :)
Nyt on ainakin niin kovat masuzumbat menossa taas, että huh huh..
Iltaisin on alkanut tuleen enemmän ja enemmän ajatuksiin että päivät käy vähiin elellä tällä kokoonpanolla. Ei kuitenkaan mitään paniikkia tai super jännitystä ole iskenyt :)

Onnea Unikko pikkuisesta tyttelöstä! <3

Ja paljon jaksamista Maajo ja Kiiamaria! Jännittää kyllä teidän puolesta =)

Itse en vaan osaa omasta puolesta liikoja jännittää. Katotaan mitä tapahtuu

Millaisen kokoarvion sä Maajo sait vauvasta ennen käynnistystä? Ku mulle arvioitiin 16. päivä et laskettuna ois jopa yli 4kg niin sain uuden ajan kokoarvioon 7.1. Ja jos näyttää vielä kasvaneen yhtä kovaa niin sit käynnistetään. Ja mulla ei oo ees radia ja kolme edellistä reippaasti alle 4kg. Juniori vaan 3330g. Oisin kyllä jo niin valmis synnyttään ku joka paikka on ollut niin kipeenä jo viikkoja. Ja vauva niin alhaalla ku vaan voi olla mutkun ei tää vaan haluu syntyä jatkuvista supisteluista huolimatta!

Mutta paljon voimia sulle synnytykseen! Kohta sulla on siellä pikkuinen sylissä!

Vähän jännää kun vauvoja alkaa jo oleen useampi! :happy: Mä malttamattomana ootan, koska alkais edes jotain merkkejä tuleen lähestyvästä synnytyksestä.. Tosin mulla la vasta 30.1 ja menee vielä mun tuurilla yliajalle joten.. :bored:

Harkkasuppareita tulee ehkä hiukan herkemmin kuin aikaisemmin, mutta toisaalta sitä odottaa edes jotain pieniä särkyjä tms.. Joulukuun alussa oli paikat vielä ihan kiinni ja kaula oli pitkä, eikä kyllä mitään lupaillut silloin vielä. Nyt vasta 35+2 menossa, niin kyllä niitä kipuja ja supistuksia tosin ehtii vielä tuleen.. :joyful:

Jnnajsmine, mulla oli vielä 35+ kohdunsuu kiinni ja kiinteä, ja tänään (39+1) kun tsekattiin niin oli pehmentynyt ja kypsynyt. Mullakin nimenomaan tuon 35+ jälkeen vasta alkoi harkkasupparit lisääntymään ja ns. sukkapuikkokipuilu alkoi myös.

Millaisen kokoarvion sä Maajo sait vauvasta ennen käynnistystä? Ku mulle arvioitiin 16. päivä et laskettuna ois jopa yli 4kg niin sain uuden ajan kokoarvioon 7.1. Ja jos näyttää vielä kasvaneen yhtä kovaa niin sit käynnistetään. Ja mulla ei oo ees radia ja kolme edellistä reippaasti alle 4kg. Juniori vaan 3330g. Oisin kyllä jo niin valmis synnyttään ku joka paikka on ollut niin kipeenä jo viikkoja. Ja vauva niin alhaalla ku vaan voi olla mutkun ei tää vaan haluu syntyä jatkuvista supisteluista huolimatta!

Mutta paljon voimia sulle synnytykseen! Kohta sulla on siellä pikkuinen sylissä!
Mulla oli 1,5vkoa sitten painoarvio 3,6kg jo...

Onnea jo synnyttäneille :love7 Ja tsemppiä synnyttämässä oleville!!!:love017

Meillä jännätään omaa synnytysajankohtaa sen takia, kun mies sai vihdoin sen polven tähystysleikkausajan. Laskettu aika on onneksi vasta 26.1. (ja ensisynnyttäjä olen), mutta tähystys on 13.1. Ja kaiken lisäksi se on meidän 10-vuotishääpäivä, jolloin tähystellään.
Nyt ollaankin tehty kaiken maailman suunnitelmia siihen, kuka tulee mahdollisesti mukaan synnärille, jos sinne tulee lähtö - edes tarkistukseen. Ja sitten vahdin vaihto tapahtunee läpsystä.

Mä oon varmaan tän tammikuu listan viimeinen synnyttäjä, on sellanen fiilis. :D

Tansku, toivotaan että vauva malttaa odotella ja että miehen tähystys menee hyvin ja mies toipuu nopeasti, niin pääsette rauhassa yhdessä synnyttämään. Hieman erilainen hääpäivä teillä kyllä on luvassa :D Tsemppiä tulevaan kuitenkin!

Takaisin