La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se onkin keräilijänä kamalinta huomata kun joku ryystää kahvia harvinaisesta mukista eikä tiedä sen olevan arvokas :D

Paljon onnea Unikko! ♡

Labrassa käyty ja eka kertaa kun miespuolinen otti verta, samalla myös ensimmäistä kertaa se oli tosi kivuliasta. Jospa tuo nyt olis viimeinen ja sappiarvot olis laskeneet :)

Onnea Unikko <3

Tammivauva mä kans kerään muumumukeja mut kaikki arvokkaimmat mukit on vitriinisdä ja joitain on kaks kun toinen on käytös ja toinen jemmassa.

Paljon onnea unikko!

Meillä kanssa noita muumimukeja ja kaikki arkikäytössä :) en siis taida ole keräilijä vaan mukit on käyttöön ostettuja. Mies aina välillä päivittelee, että miksi hänen "pitää" juoda kahvinsa niin arvokkaista mukeista, kun sattuu jostain bongaamaan minkä hintaisena osaa niistä myydään. Ei mulla toki niitä ihan alkupään tuotannon mukeja olekkaan, mutta osassa tuotannosta poistuneista toki arvo jo noussut niin että kyllä muakin harmittaisi jos hajoaisi, en vaan osaa alkaa jemmaamaankaan niitä...

Onnea Unikko! Lisäsin sut tonne synnyttäneiden listaan :)

Mulla on kanssa muumimukit ihan käytössä paitsi se rakkain rakkausmuumi 90-luvulta. Siinäkin on jo lasituksessa hento halkeama, mut mulle sillä taitaa enemmän olla sitä tunnearvoa ja siks on poissa käytöstä ettei hajois enempää :) Lisäks on joku sesonkimuki muutaman vuoden takaa, mut ihan käytössä on. Katoin et uutena sitä myytäis reilu kaheksankympin hintaan (oli joku aika sit myynnissä Ihanaisten nettikaupas, en tiiä onko enää), mut eihän näis omissa mitään tarrojakaan ole jälellä niin eikös se arvoki silloin laske?

Onnea Unikko pienestä prinsessasta ❤

Meillä kans kaappi täynnä tuotannossa olevia muumimukeja käytössä, mutta jos joku poistetaan tuotannosta siirrän mukin vitriiniin kausimukien ja muiden vanhojen mukin seuraan.

Sopivasti pääs täysaikaseks Kiiamaria sun raskaus :) Mitäs mä sanoin :grin

Takaisin