La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En sitte soittanut synnärille, kun iskä tuli käymään ja nyt oon maannu sohvalla 24minuuttia ja on tullu mun laskujen mukaan yli 10 liikettä. Silti on vaan sellanen outo olo.. En tiedä, mistä johtuu. Toivottavasti menee ohi! Mut sai tökkiä mahaa kun ei alkanut liikkumaan ku olin syöny suklaata..

Aina se omaa oloa helpottaa, kun pääsee käyrillä käymään, jos olo on epävarma. Ei se ole huono juttu, jos haluu varmistua itse asiasta. Ja käyrien lisäks ne saattaa ultrata myös kaverin. Ainakin mulla ultrasivat kun edellisessä raskaudessa kävin kerran käyriä tarkistuttamassa, nii samalla lääkäri kurkkasi vauvan voinnin.

Musta tuntuu että voisin lähtä johonki vastaanotolle tän vitutuksen takia :D ei mikään onnistu tänään. Päivä alko sillä että mulla on neljä lautasta kädessä, kaks iittalan teemaa ja kaks rumaa halppis lautasta, kaikki lipsahtaa kädestä vaan arvatkaa mitkä menee rikki ja mitkä ei :D

Tammivauva, Kai ne Teemat oli vielä sellaisia joita ei enää saa? Mä olen erikoistunut hajottamaan meidän Teema-astioista juuri niitä kokoja ja värejä joita ei enää valmisteta.. Ei ärsyttäisi yhtään niin paljon jos olis mahdollista ostaa uusia tilalle.

Niin ja sit hajotan meidän puolen litran tuopeista (käytetään vesilaseina) aina niitä parhaan mallisia oluttuoppeja joita ei ole kun yksittäin meillä mut ne kamalat halpistuopit ei hajoa vaikka seinään heittäis..

Eiköhän niitä saa joo. Meillä on mustia ja harmaita noi ja suurin osa on sitä vanhempaa sarjaa eli eri kokoa kuin nykyiset. Mä kun olen hankkinut noita vuosituhannen vaihteessa..

Aphrael meilläkin vesilaseina on oluttuoppeja. Tosin ite joudun nykyään tyytymää Shrek-laseihin (niitä sai joskus ärrältä), ku ne kaikki mun suulle sopivat tuopit on sirpaleina. Nyt pitäs jostain keksiä uusia tilalle ennenku onnistun noi shrekit hajottamaan :oops:

Voi rikkoutuvat Teemat! Meillä just jouluna lipsahti lattialle yks oliivinvihreä Teema-muki. Ai että mua kismittää :(

Minä taas tässä yks kaunis päivä levitin n.60kpl muumimukikokoelman matolle että ihmetellään ja ihastellaan niitä miehen kans että mitä puuttuu ja mitä on. Sanoin tietysti miehelle että on varovainen niiden lähellä niin eiköhän se perkele sekunnin päästä kompastunu maton kulmaan :D suoraan mukiläjään ja yks ainoa meni rikki, se ensimmäinen josta joskus kauan sitte koko keräilyn aloitin.

Onneksi meillä ei ole mitään kauhean arvokkaita astioita, kun itsekin välillä hajotan /tiputan vahingossa astioita. Lähinnä kylläkin juomalasit ja viinilasit on niitä hajoavaisia astioita meilllä.

Tammivauva, Meillä ei ole muumimukeja kuin muutama (siitä kivoja kyllä kun pohjana niissä teema-muki niin sopivat yhteen), mut niistä kaksi on sieltä 90-luvun alusta. Vahingossa bongasin vuosia sitten mitä niistä nykyään maksetaan ja mukit sai siirtyä aktiivikäytöstä yläkaappiin :D Meillä ei lapset juo kaakaota monen satasen kupeista! ;)

Mä kans tykkään, kun Teemat ja Muumit käy yhteen. Sillä se oliivinvihreäkään ei oo niin maailmanloppu, kun on lajitelmaa olemassa. Vaikka päähän vähän ottaa silti vieläkin :P

Hei vain piiiitkän kirjoittelutauon jälkeen. Piti tulla kertomaan kuulumisia. Kaiken jouluhössötyksen tiimellyksessä tasan viikko sitten meille syntyi pieni tyttö rv 37+ 5. Päästiin kotiin 23.12 ja aika menee kohinalla. Tyttö oli pieni 2.870kg mutta hyvin tarmokas. Synnytys meni imukuppiavusteiseksi ja episiotomia piti tehdä. Siitä huolimatta tuli 3 repeämää joten pyrstöä parannellessa on mennyt myös tämä viikko. Elämämme paras joulu pienen ihmeen kanssa ❤

Takaisin