Kuinka monesti teidän palleroilla on päivässä hikka? Mikä on normaali määrä?
Täällä eilen kahdesti, tänään jo kolmesti ja iltaa vielä jäljellä monta tuntia
Hemmutar, Mun nuo isommat hikkaili lähes jatkuvasti eli normaali voi varmaan olla tosi paljonkin :) Tämä tuorein yksilö ei vielä hikkaile kun ihan satunnaisesti, mutta viikkoja vasta 31+3 eli hyvin ehtii vielä kiriä samaan tahtiin kun isosisaruksensa aikoinaan
Hemmutar hikan määrän määrää ei oo määritelty eli toiset voi tuntea sen 10 hikkaa päivässä niiku mulla ( paitsi tänään ollu vaan kerran ) ja jotkut ei tunne ollenkaan :)
Täällä pieni hikkaa pari-kolme kertaa illassa, päivällä harvemmin havahdun mutta joskus on niin "kova" hikka päivälläkin että maha kunnolla nytkyy. Yölläkin välillä havahtuu. Että melkoisesti noita hikkoja on, mutta välillä on rauhallisempia päiviä :-)
Ihan ihmetyttää kun sitä hikkaa kestä toooosi monta minuuttia aina kerrallaan, kun istun niin sillon tuntuu tuolla vasemmalla puolella melkein nivusessa se nykiminen.. tiedä sit miten paljon hikottelee kun ole liikenteessä :D
Tarkoittaako se hikka että keuhkot kehittyy, koiran pennuilla se ainakin oli sitä.. :)
Täälläkin on sit tulossa kunnon treenikeuhkoinen vauva :D hikkaa nimittäin aika usein, useamman kerran päivässä oon hoksannut toisen hikkaavan nyt viimeisen viikon ajan ainakin.