La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mulle taas esikoisen aikaan sanottiin että lähes kaikilla odottajilla ekat mittaukset menee yläkäyrällä ja tasottuu sit keskivaiheille loppua kohti. :D tiiä sit ku kaikki sanoo vähän eriä. Mutta oli mulla pienempi maha toisella kierroksella, vaikka painoa muutama kilo enemmän ku ekassa raskaudessa. Ylipainoa mulla ei oo koskaan ollu. Eli ei se yläkäyrällä meno aina siitäkään johdu :) aika isoksi sitä varmaan taas kasvaa vaikka vauva on pieni.

Josefiina, oothan huomannut että oot myös tuolla salaisella puolella? Sun nimi tuli esille, kun siellä mietittiin kuka on kirjoitellut ja kuka ei. Mietin sitten, että kun kuitenkin täällä julkisella puolella kirjoittelet että et ainakaan ole poistunut foorumilta. Hyppää mukaan vaan tuonne toisellekin puolelle! :)

No kylläpäs ollaan eri mieltä joka neuvolassa ja tavat tehdä mitäkin poikkeaa, outoa kun luulisi että olisi joku sama kaava mitä noudattavat :D
Terkku joo liityin sinne salaiselle puolelle heti alussa mutta katsoin ettei sinne kirjoita kukaan :) onkos siellä nyt aktiivisempaa ? :₩

Joo, kuten Maajo sanoikin niin pääasiassa noissa kuukausiketjuissa höpötellään ja keskustelu vilkastuu koko ajan. Sinne vaan kaikki muutkin :)

Ärsyttävä toi mies, kun tuntuu siltä et heti ku muutettiin niin se alko valtaamaan tämän sängyn kokonaan itellensä. Minä mahani kanssa melkei lattialla joka aamu, sit mä tönin tota mun pyllyllä pois päin kun ois kiva nukkua itekin. :D vielä edellisessä kämpässä minä olin se joka vei koko sängyn... ;)

Alinah meillä sama 160 senttinen sänky ja mie vien vaan sen 30 senttii ku ukko on vallanut loput :D

En tiiä tarkoittiko terkka sit sen hetkistä tilannetta (rv20) kun sanoi että tämä mittaus ei liity vauvan kokoon mitenkään. Otappa nuista selvää :D

Täällä hyvä yö takana. Päivä päivältä huomaa edistystä tässä paranemisessa, nyt en oo tarvinnu enää särkylääkettäkään niin paljoa mitä lääkäri määräsi. Haavakaan ei oo enää niin tuhottoman kipeä vaikka vauva siihen välillä muksauttelee :)

Tiita, ai sielläkin! :D mä varmaan nousen kohta ylös sängystä kun en jaksa töniä toista enään pois päin..

Tänään on ainakin tämä aamu hiljainen masussa, kai se hengissä on..

Kyllä siinä ennen mahtu nukkuu vaan parikuukautta se on vaan tullu enenpi ja enempi keskemmälle :D

Hmmm tekisi mieli lettuja tehä mut ei tee sit yhtään mieli syödä niitä x( on vaikeaaa...

Mun tekis mieli jotain, mut en tiiä mitä! :D jääkaapilla käyn välillä, mut mitään kivaa sieltä ei löydy.. :D

Mä ostin kans omenoita tossa viikolla kun teki mieli niitä royal gala omppuja, mut sit kuiteskaan ei oo maistunu ku yks omppu ja ostin niitä kuusi.. On tämä vaikeeta ja mies se vaan nukkuu edelleen!

Mies teki ihanaa kasvissosekeittoa maustettuna kanttarellituorejuustolla :p Ja oma äiti toi tänää ämpärillisen puolukoita, ni huomen on ihan pakko tehä puolukkavispipuuroa. Siinä mun himoilut :grin

Takaisin