Hei kaikille pitkästä aikaa !
Seuraillut olen joka päivä teidän juttuja, mutta kun en tuohon puhelimeen saa sovellusta niin jää nämä kirjoittelut vähemmälle...
Mahtavia ultrakuulumisia teillä kaikilla, jotenkin tuo raskaus alkaa tuntumaan todellisemmalta kun näkee vauvan niin tarkasti kuvissa. Itselläkin oli tiistaina radi-seurantakäynti ja rakenneultra. Ultrassa vauvalla kaikki hyvin, liikkuvaista sorttia. Poikaa alustavasti lupaili (jo kolmatta meidän perheeseen), mutta uusinta katselulla ei kaveri enää suostunut paikkojaan näyttämään. Poikafiilis mulla toki koko ajan on ollutkin, kaikki muut ovat ehkä enemmän odottaneet tyttöä.
Onneksi olen myös saanut tuon verensokerin ja -paineen pidettyä myös kurissa

. Vähän huolta tuottaa myooma tuolla alakohdussa, voi olla este alatiesynnytykselle.
Miehen puolesta toki harmittaa, ettei hän päässyt mukaan ultraan. Oli oikein järjestänyt töistä hetken vapaata, mutta meillä toinen pojista sairastui maanantaina vesirokkoon. Ihme kyllä tuohon toiseen ei vielä ole näppylöitä ilmestynyt. Myöskään itsestäni ei ole tietoa, olenko lapsena sairastanut vesirokkoa eli jännitystä piisaa. Lääkäri toki sanoi, ettei tässä vaiheessa raskautta olisi vaarallinen sikiölle.
Kerrottiin sitten tiistaina myös pojille vauvasta, miten onnellinen vastaanotto tulikaan. Nyt ollaan sitten silitelty ja kuunneltu äidin vatsaa, josko sieltä jotain kuuluisi