La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva juttu! Täällä siis 22v ja miehen kanssa odotellaan esikoista,laskettu aika on 3.1 :)
Naimisissa ollaan oltu nyt vuoden (sunnuntaina oli ensimmäinen hääpäivä :)) ja lapselle annettin lupa tulla helmikuusta,no yhdet menkat tuli ja Olin jo raskaana :) <3
Nyt viikkoja kasassa 16,kovasti ootellaan ensikuun puoliväli ultraa :)
Mulla on kotidopleri joka on käytössä aina välillä :)

Onko täällä muut tehnyt jo hankintoja tulevaa vauvvaa varten? :)irse oon jonkunverran vaatteita ostellut :P

Oon ostanut yhden bodyn viime kuussa alennusmyynneistä, tullaan saamaan neutraalivärisiä vaatteita miehen sukulaisilta ja lakanoita ym. Mutta kyllä itsekin hankin jotain vaatetusta tulevalle murulle. Ollaan kummatkin innoissaan tästä pienestä ihmeestä, ei jaksaisi odottaa ensi viikon perjantaita kun olisi aika nt-ultraan. :)

Ite oon päivähoidon kanssa miettiny, että esikoinen on hoidossa 10-15pv siitä asti ku jään äitiyslomalle. Pph:ssa hän tykkää olla ja mielestäni parempi muutama päivä viikosta siellä olla ikäistensä kanssa touhuamassa kuin koko ajan kotona olla neljän seinän sisällä.

Kata88, en tiiä milloin se kätilö lähtee lomalle, mut elokuun lopulla se kuitenki takas töihin tulee.

Musta_lammas, mä kyselin sillon neuvolasta sitä rakenne-ultraa niin siellä sanottiin että neuvolalääkäri laittaa lähetteen siitä, niinhän se tekikin, maanantaina oli lääkäri ja se teki sisätutkimuksen ja samantien lähetteen laittoi kyssiin :)
Eilen perjantaina tuli sitten kirje kotiin :)

Nyt alkaa taas jännityskäyrä nousemaan, anopin luo kohta lähdetään ja pitäisi kertoa.... MINUN kertoa... Mä yrittänyt että onko se hyvä kahvipöytä aihe vai milloin niin mie saan nauro että sitten kun on aika............ Taidan huutaa auton ikkunasta kun ajetaan pihaan! :grin

Aina mahtuu uusia mukaan! Tänne vaan ss! :welcome

Onko kellään muulla sellaista tilannetta, että EI tartte juosta vessassa? Musta tuntuu, että käyn jopa harvemmin kuin ennen raskautta, tosin tuntuu, ettei vesikään oikein maistu normaaliin tapaan kun siitäkin tulee huono olo. :depressed:

Voi apua! Tein Facebookista löytyneen testin, jossa testattiin monestako lapsesta pystyisin huolehtimaan. Tuloksena... 0. :grinPidän liikaa omasta ajastani. Mielestäni vastasin ihan järkevästi kysymyksiin enkä kauhean itseriittoisestikaan. Noh, nää on nyt näitä testejä... Esikoista odotellessa :grin

Viime yönä taas kauheet kivut oli nivusissa kun nousin vessaan pissalle, myös kun nousin eilen illalla liian nopeesti autosta ylös niin tuntui molemmilla puolilla.. Ikävältähän tuo tuntuu, mutta ei onneksi oo vaarallista... Kun tosta apteekista saadusta kirjasta tuli luettua just tosta..

Äsken kävin istuttamassa kasveja... Ja kyykykystä noustessa sattu nivusiin ihan hirveesti eikä kyl muutenkaan pystymyt kyykyssä kauaa olee.... Mie jo kuvittelin et noi nivus kivut ois hävinnyt mut ei näköjään....

Joo harvemmin niitä tullu, mut nyt tuntuu siltä että niitä alkaa tulee jatkuvalla syötöllä.. :3

Mä en nivusissa tunne mitään ihmeellistä, mutta mullapa onkin tuo si-nivelestä johtuva kipu ja miehen mukaan rajoittunut mobiliteetti koko ajan läsnä. Vaatteita en vauvalle uskalla ostaa ennen rakenneultraa.

Mää eilen tutkin että onko mulla raskausarpia, ei näkyny vielä onneks.. :D mies katto vieressä ja nauro että ootko sää vähän allerginen niille arville.. :laughing001

Mulla niitä löytyy muutenkin jo, joten en odota innolla noita arpia.... -.-

Mulla tuo linea negra on ollu aina ilman raskauttakin :) jossain vaiheessa mahan kasvaessa sit vahvistuu. Ja arpia kyllä on, ei enää enempää voi tulla..:p

Arpia ei oo vielä tullu (onneksi) mutta mahaan on alkanut kasvaa karvoja :laughing025 oikein pitkiä ja tummia... aaar enkä uskalla ajaa ettei kasva pahemmiks.... toivottavasti lähtee pois synnytyksen jälkeen :happy:

Huhhuh, kun on vaikee olla kun joku haava tullu tonne alapäähän. Tarpeeksi usein täytyy vaan huuhdella ja varmaan laittaa bepantheenia. Ihan ku tässä ei muuten jo olis vaikeeta välillä.. On mullakin ongelmat! :D ja mies haluis peittoa heiluttaa mutta mä tokasin sille että paranna ensin mun alakerta niin sit voidaan taas kattoa.. :D :D

Täällä saatiin kurkkukipu vaivoiksi... Niin pirun kipeä nieltäessä! Mikäköhän olotilaan auttaisi, onko vinkkejä?

Takaisin