La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kiitos teille ♡

Meillä ei ollu erityisen isoja toiveita sukupuolen suhteen. Mutta kallistuivat kyllä molemmilla pojan puoleen. Vaikka tietenkin yhtä ilolla oltaisiin uutinen tytöstäkin otettu vastaan. Mutta tämä poika tuntuu niin oikealta ja hyvältä juuri nyt ♡

Titi, onpa ikävä suhtautuminen sun esimiehellä :/ kurjaa. Mulla pomo on ollut todella ymmärtäväinen ja aina sanonut että pääasia kun pidän huolta itsestäni, töissä kyllä hommat saa järjestymään. Tällaisesta suhtautumisesta jää kyllä hyvä mieli.

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saanneille, ihanaa! :)

Täällä on eilen käyty nt-ultrassa ja siellä huitoi menemään kaikinpuolin terve ja vilkas tapaus! <3 oli jotenkin niin ihanaa ja uskomatonta nähdä pieni tirriäinen! Niskaturvotus oli vain 0,5mm ja kaikki muukin oleellinen oli paikallaan. :)
Nyt pitää vielä odotella niitä kromosomituloksia viikon, sitten uskaltaa hengähtää kunnolla. :)

Koko ajan sitä miettii että tuolla mahassa se oma pikkuinen tirrikkä kasvaa! <3

Mulla on ollut alusta asti tosi vahva tyttötunne, saa nähdä miten käy. :)

Nyt 12+5 :)

Mulla on mukava pomo mikä kyselee aina kuulumisia ja vointia mut silti se on loppujen lopuks täys kakkapää :grin

Toinenkin on mun työpaikalla raskaana ja kyllä hän saa olla "kevyemmissä" hommissa eikä tarvii isompia juttuja nostella, mä sit nostelen senkin edestä ja kärsin tästä issiaksesta ja alamaha juilimisesta :hungover:
En tiedä kerjääkö pomo oikein sitä että kävelisin työterveyteen ja valittaisin... Siinä kun kukaan muukaan ei tekis ja osais tehdä mun hommia :grin
Tänäänkin painavimmat jutut oli viereisen linjan ukkelin kanssa n. 70kg :mad:

Odotan niiiiin paljon että olis se neuvolalääkäri, mainitsen asiasta... 1,5vkoa vielä :wtf:

Haluisin kuitenkin olla töissä niin pitkään kun mahdollista mutta taitaa olla vain haavetta jos nyt jo paikat meinaa pettää :(

Onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista! :)
Meillä se on huomenna edessä. Hirvittää, jännittää.. Kaikkea tunteidenkirjoa! Mies tulee mukaan ja näkee myös ensimmäistä kertaa kaverin! Toivottavasti siellä on kyytiläinen mukana :)

Susa81, meidän esimies on itse äiti-ihminen, joten en voi käsittää tuollaista käytöstä, että aina sanoo asiat niin että jää pahamieli Meillä sentään iso organisaatio, joten asiat järjestelykysymyksiä. Olen sellaisessa työssä missä potilas läsnä koko ajan, joten kiva juoksennella vähän väliä hoitotilanteesta pois.
Itsellä myös pelko, jossei pysty olemaan loppuun saakka töissä, niin hyvin pian tässä tipahtaa kelan rahoille, kun kuukauden jo ollut pois.

Toivottavasti pian helpottaisi tämä pahovointi ja alkaa se energinen kausi. Sitä odotellessa... :cool05

Onko muuten teille tullut nt-ultraan liittyvien verikokeiden tulokset jotenkin? Minulle sanottiin että ne soittelee jos jotain hälyyttävää on. No soittoa ei ole kuulunut mutta silti sellainen olo että olisi kiva kuulla että onhan kaikki ok. Näkeeköhän ne neuvolassa ne tulokset jos soittaisin sinne? Viikko on vierähtänyt verikokeista.

Seulontakokeen tulokset tuli tänään ja niissä ei ollut mitään hälyyttävää. Hassua, että en ollut ehtinyt vielä edes panikoida sitä tulosta. Kaiken panikoimisen on nyt tainnut keskittää siihen, että onhan pikkukaveri elossa :)

Itse en aio värjätä hiuksia raskausaikana. Muutenkin vättelen kaikkea mitä ei suositella.

Kiitos vielä onnitteluista ♡

Niinali, kanta.fi saattaa nähdä ja uskoisin että neuvolasta ainakin näkevät.

Mä en myöskään värjää hiuksia raskausaikana. Mulla oli jo ennen raskautta ajatuksena että haluaisin päästä tästä värjäyskierteestä ja kasvattaa oman värin takaisin joten nyt sain samalla hyvän syyn lopettaa värjäämisen kun raskauduin.

Täällä kans on hiusten värjäys lopetettu. Muutenkin olen ollut laiska värjäämään ja nyt sitten vuodenvaihteessa aloin puhumaan oman värin kasvattamisesta niin ei kukaan ihmettele miks en värjää :grin

Niinali, saat verikokeiden tulokset vaikkapa soittamalla neuvolaan. Kysyin tänään omalta neuvolan tätiltä sähköpostitse ja vastasi saman päivän aikana. Kaikki oli kunnossa. Mainitsi myös että Kanta.fi sivulle tulokset ilmestyvät vasta heinäkuun lopussa. Niinpä oli kiva, että sai kuulla kaiken olevan kunnossa, ennen kuin huomenna suuntaamme Espanjan lämpöön.

Mä värjäsin mun hiukset ennenkuin tiesin olevani raskaana, mulla tulee aika helposti juurikasvu esiin. Vaikka mustat onkin, täytyy vaan sinnitellä tonne tammi-heimikuulle tän pehkon kanssa... :D

Voi te onnelliset, joilla esimies osaa käyttäytyä! Tällä nimittäin ei ole minkäänlaisia taitoja siihen hommaan. Tuntuu, et pahemmaksi vaan muuttuu, mutta en siis ole ainut joka saa epäasiallista kohtelua.
Onneksi on ihanat työkaverit ja työyhteisö, jotka kyselevät kuulumisia jopa kotona ollessa. Heidän kanssaan päivittäin toisin kun esimiestä nähdään ehkä se 4xvuodessa.

Kyllä minä tuun hyvin juttuun meidän esimiehen kanssa, mut nuo sairaus poissaolot tuntuu olevan sille punanen vaate...
Enemmän inhottaa tuo varavastaava, semmonen kyylä ja toisaalta hirvee hyysääjä, kauhulla ootan että maha pullahtaa esiin ja raskauden huomaa...

Minä olen kyllä raskauden aikana värjännyt hiuksia ja aion värjätä vastakin... kuitenkin noilla miedommilla väreillä, ei varmaan kovin suositeltavaa käyttää noita vetyperoksidi myrkkyjä...

Muokattu viimeksi:
Mun työpaikalla otettu hyvin vastaan mun raskaus. Vointiakin kyselevät välillä, taitaa käydä niin että joudun hakee sairaslomaa lisää kun ei tästä tuu mitään että joka kerta kun syön olen oksentamassa kaiken ulos.. Just hetki sitten sain TAAS olla pöntöllä. :(

Mun esimies on lapseton nuorehko nainen, eli sikäli huippua saada ymmärrystä olotilaan. Ite oon sitten taasen muille esimies, eli mun alaisilla jotka sattuu tietty kaikki olemaan tällä hetkellä mua nuorempia, niin ei välttis ymmärrystä ihan tähän oloon olekaan.

Tänään oli invis ja oon saanu pomppia ja kiivetä, kontata ja stressata ihan helsketisti pitkän päivän jo neljästä aamulla, eli nyt on kyllä kroppa ihan 'loppu', sekä kurkku kipeä. Vetäsin jo hunajaa mut on kaamee olo.. Ei pitäis siis rehkiä liikaa vaan kunnioittaa omaa kehoaan - huominen iltavuoro meneekin varmaan suosiolla paperihommeleissa, istuminen on iiiihanaa ....

Mulla ei täällä Lahdessa/PHKS ole niin hyvin toiminut toi sikiöseulontaultra-ajan saaminen. Neuvolasta olivat lähettäneet lähetteen väärään paikkaan ja pari viikkoa odoteltuani soitin neuvolaan. Nyt taas odoteltu jo lähes viikko. Onneksi muuten on ultrailtu jo oikein olan takaa. Odotan vaan tota sikiöseulontaa..

Hei, mistä ootte ostanu niitä vartalo tyynyjä? En ole kyllä Lidlissä nähnyt... Tahtoo sellaisen :)

Takaisin