La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitähän tää puhelin taas flippaa, sama viesti tuli kahteen kertaan.. Sitku ei pysty ees poistaa viestejä niin onneks ees pystyy muokkaa. :D *nolo*

Muokattu viimeksi:
I feel u... ihan tuli eilen toi vau.fi uutiskirje "12 viikkoa: pahoivointikin helpottaa"... joopa joo. Oksensin eilen aamulla, kerran päivällä ja kuus kertaa illalla. Rintalasta ja hartiat ihan jumissa lihasjännityksestä ja kakomisesta :( koska tää loppuu? :/ onneks np-ultra on perjantaina ni sillä jaksaa taas <3

Joo ei tarvis jatkua enää montaa viikkoa.. Menee jo voimat...

Piti taas heti aamusta kaivaa doppleri esille ja kuunnella pikkutyypin sydämen jumputusta, kummasti sai voimaa jaksaa taas tätä väsymystä ja pahoinvointia ♡ hauska huomata kuinka paljon vauva liikkuu jo, kun koko ajan piti vaihtaa anturin paikkaa että pysy toisen perässä.

Tänään onkin jo 13+2 :) Ylihuomenna tai ens vkon ma pitäis tulla niptin tulokset, pelottaa ja kutkuttaa yhtäaikaa!

Tänään 14+0 ja ei tietoakaan pahoinvoinnin helpottamisesta... Joka alkoi siis joskus pari kuukautta sitten... :p

Onnea sokerihuurre! <3 nyt vaan nautit odotuksesta ilman ylimääräistä pelkoa/stressiä :) oliko teillä mitään veikkausta sukupuolesta? Pitikö paikkansa?

Kiitos ♡♡♡

Unski, nyt todellakin aion nauttia :) vahva poikaolo ollut mulla alusta lähtien, niin vahva että oon ostanu vaaleansinistä ja muuta poikavaatetta aika paljon :D♡ On se hassua miten vaisto voi kertoa tällaisia asioita. Enkeliraskaudessa mulla oli vahva tyttöolo ja tytöksi paljastuikin. Joku voisi sanoa että sattumaa, mutta se tunne on niin selittämätön ja vahva että mä en usko sen olevan sattumaa.

Onnea sokerihuurre! Täällä taas piti käydä hakeen s-lomaa pahoinvoinnin vuoksi. Johan sitä viikko tuli oltua töissä, alkaa jo usko loppua :sad001 Esimiehen kohtelusta vedinherneen nenään, kun kysyi onko taustalla jotain muutakin kun ottaa niin koville. :devil14 Ei tässä kukaan huvikseen kotona makoile ja paljon mielummin olisin töissä.
Hänellä muutenkin tosi kummallinen ja ikävä suhtautuminen asioihin.
Miten muilla otettu saikkuilu vastaan?

Hienoja uutisia Sokerihuurre :)

Tuohon hammastahnakeskusteluun, et mullakin loppu/vähenty hammaspesujen yökötykset, kun vaihdoin hammastahnamerkkiä toiseen. Kannattaa siis kokeilla eri tahnaa, josko ois vähemmän oksettavaa.

Itsellä sellainen olo, että poika ois tulossa... Mies toivois poikaa kovasti ja minä tyttöä enempi. Semmoinen olo, et kyl toi mies taitaa "voittaa" tän sukupuolitaiston, et ei tyttöfiiliksiä ole tästä raskaudesta nyt ollut lainkaan. Saa nähdä, mitenkä käy

Voimia kovasti kaikille huonovointisille ❤
Ei voi edes kuvitella kuinka rankkaa tuollainen jatkuva pahoinvointi ja oksentelu on... :(
Minua piinaa vain tämä jatkuva väsymys... missä se energinen toinen kolmannes luuraa...?

Paljon onnea sokerihuurre! Ihania uutisia :)
Itse saa...joutuu vielä elokuun puoliväliin jännittään, ennenku tietää kumpi tulee... ei ole minkäänlaisia tuntemuksia...

Titi: Ei meidänkään esimies sairaslomia ymmärrä. Sen mielestä töissä pitää olla vaikka pää kainalossa... Toivottavasti jaksaa töissä olla mahdollisimman pitkään. En ole vielä edes kertonut raskaudesta pomoille.

Takaisin