La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neuvolassa th meinasi, että voi olla limatulppa tai vaan valkovuotoa. Ja alaselän jomotus voi olla supistuksia tai sitten vaan isias, jos alkaa enemmän kipeytyä ja maha myös kovettua niin sitten synnärille vaan soittoa herkästi.

Kättärille joo pitäis mennä! Sen näkee sitten ollaanko sielä samaan aikaan! :D

Mullakin alkoi töissä särkee alaselkä. Jomottanut nyt illallakin välillä. Saa nähdä miten tässä jaksaa käydä töissä vielä kaksi viikkoa. Täytyy katsoa päivä kerrallaan.

Mies lähti kättänsä näyttää työpaikka lekurille joskus puoli 8. Yli tunti sitte tullu viestiä että joutuu lähtee tonne Vallilaan verikokeisiin (sielä heillä on yks piste, mehiläinen) niin nyt on menny 2 tuntia koko reissuun, vähän huolestuttaa! :o

lauruskaah: en suosittele saunaan menoa kun joillakin se saa supparit vaan yltymään... moni ystävä saanu saunomisella synnytyksen käyntiin...

No sen siis jätän väliin, lämmin suihku ei varmaan oo niin paha? Tääl asunnossa on niin helkkarin kylmä..

Mä jätin illalla saunomisen väliin, kun en ihan vielä halua omalla toiminnalla aiheuttaa vauvan syntymää. Supistelu kun on ongelmana ollut mulla.

Lauruskaah: mulla ainakin saunominen saanut useamman kerran kipeät supistelut käyntiin. Että ainakin itse olen nyt jättänyt saunomisen väliin. Suihkun kanssa ei oo ollut samaa ongelmaa.

Onko millaiset fiilikset loppuajasta? "Apua enää" vai "vielä pitäs jaksaa"
Mulla on joitain juttuja vielä tekemättä, pikku sänky on maalaamatta ja lakanat ompelematta, osa vaatteista pesemättä ja reissu ikeaan pitäs vielä tehdä. Ja ajaa vihdoin ajokortin kakkosvaihe mitä oon tässä lykännyt muutaman vuoden :D
Mutta sitten kun vaikka kävelee pitempään tai ei saa jotain asiaa tehtyä omin avuin päivän aikana kun ei saa nostella niin turhauttaa ja kyllästyttää tämä navan venytys ja sais tulla jo. Kun tässä nyt kaiken saa valmiiksi niin sitte voisi herra vaikka välipäivinä tullakin, vaikka vitsailinkin kavereille että sais tulla ennen joulua että mahtus enemmän jouluruokaa :D

Joo mullakin lääkäri kielsi 3ässää... eli ei saa saunoa, harrastaa seksiä eikä siivota :)

Viikko vielä niin sit mä teen noita kaikkia... en ehkä tossa järjestyksessä ;)

Eikös lämmin suihku peräti vähän rauhota ainaki kipuja.. :)
Ite oon kyllä käyny saunassa normaalisti, sitten se syntyy jos syntyy. .

Takaisin