La marraskuu 2016

Miten voikin pienikin flunssa tehdä olon näin huonoksi? Siihen vielä viikko huonosti nukuttuja öitä takana. Eikös nuokin vaikuta verenpaineeseen? Ensimmäinen kerta kun toivon etten just nyt synnyttäisi.

Rv 36+5

Tänne kanssa iski flunssa - TAAS! Musta tuntuu, etten syyskuun alun jälkeen ole muuta tehnytkään kuin ollut joka toinen viikko flunssassa. Paranemisia meille :) Muista Varpahat kunnolla levätä :)

Tänne kanssa iski flunssa - TAAS! Musta tuntuu, etten syyskuun alun jälkeen ole muuta tehnytkään kuin ollut joka toinen viikko flunssassa. Paranemisia meille :) Muista Varpahat kunnolla levätä :)

Jaxuhalit sinnekin! :D jep, mä onneksi maltan ja osaan levätä paljon :) sohvassa on jo kuoppa kun ei tule päivän aikana siitä paljoa noustua :D

Just kun aamulla yritti olla vielä positiivinen teidänkin kommenttien jälkeen niin äsken soitin kättärille näiden "vti" oireiden takia. Siellä sanottii et ei usko et johtuu juomattomuudesta et jos tälläset oireet tulee juomattomuudesta niin olisin kuollu nestehukkaan. Just.

Ja koska tää ei ole varsinainen raskausoire niin pitää terveyskeskuksesta varata aika. Sanoi että voi olla kyse esim. hyvälaatusesta kasvaimesta. Just kun sain jo sen kasvain asian pois mielestä. Saa nähdä koska terveyskeskuksesta saa ajan!

Täällä ollaan ihana pieni poika kainalossa :Heartred

Hän syntyi 25.10 illalla, pituutta 52cm ja painoa 3420g. Synnytys oli aika hardcorea, lähes luomuna vedin milloin mistäkin syystä. Kätilöä lähinnä syytän, ei oltu ihan samalla aaltopituudella. Kirjoittelen joskus myöhemmin salaiselle puolelle synnytyskertomusta.

Muokattu viimeksi:
Mango16 mun kaverilla oli aikanaan verta pissassa johtuen virtsakivistä.
Tuli aikanaan itsestään pois ja oireet loppu siihen.
Toivotaan että sullakin kaikki hyvin.
Ja muista nyt kuitenkin juoda.
Ja jos vaan tykkäät ni lisää vähän sitruunaa ja ruokasoodaa veteen. Suosittelen!
Ja googlettamalla löydät montakin syytä miksi.
Itellä auttanut moneenkin vaivaan.
Mm. närästykseen ja just pissavaivoihin...

Niin ja eilen neuvolassa ultrassa selvisi, että vauva on perätilassa ja sen takia todennäköisesti sf-mitta niin suuri.. :nailbiting: Muuten oli hyvän kokoinen vauva, painoarvio 2462g :happy: Varattiin uusi aika maanantaille ja katsotaan ultralla onko kääntynyt takaisin raivotarjontaan. Jos ei niin sitten lähetettä Poriin.. Pelottaa!

Rv 35+0

Mä odottelen just lääkärin soittoa. Viime viikolla huomattiin, että vauva on perätilassa ja tiistaina yritettiin kääntää. Eipä kääntynyt. Sitte mentiin magneettikuvaan mittaamaan lantiota ja tänään saan siis kuulla, voinko ees yrittää alatiesynnytystä. Jännittää kans, mut haluisin mieluummin itte synnyttää ku mennä leikkaukseen (joka ois ens viikolla) ku alatiesynnytyksen toipumisaika on niin paljon lyhyempi ku sektiosta. Mut odotellaan! Ja katellaan :)

Rv 38+4

Onnea Joia! Ihanaa! :Heartred:Heartblue

Tässähän on saanut onnitella ihan urakalla viime aikoina ja tahti tulee varmasti vaan kiihtymään. :happy:

Tsemppiä Mango16! Toivottavasti saat ajan pian ja tulee asiaan pian selvyys. EI kannata pahimpia vaihtoehtoja alkaa heti miettimään, kun voi tosiaan olla jotain täysin harmitonta.

Joia ja Ellipsi onnea teille <3

Voi kurjuus Mango16 :( vähän tökeröä kyllä sairaalan puolelta puhelimessa puhua jostain kasvaimen mahdollisuudesta..

Tsemppiä Jeanney!

Täällä myös hikoillaan!!! Tosin sitä ollut jo jonkin aikaa.
Pakko sanoa, että vaikuttaa tosi paljon mielialaan tää kivuttomuus. Koiran kanssakin jaksanut tehdä pitkiä lenkkejä ja sekin vaikuttaa mielialaan positiivisesti. Mies sanoi tänään ihan yllättäen minulle, että "voi että ku sie oot kaunis" :wideyed: Käski vielä esikoistakin katsomaan, miten kaunis äiti on :grin Mistähän nyt tuulee?! Ei todellakaan ole tälläiset huomionosoitukset kovinkaan tavallisia meidän huushollissa. Myöntää pitää, että pirun hyvältähän tuo tuntui. Hieroi vielä hartiatkin :Heartred

Nyt sitten voikin lähteä syysmarkkinoille ostamaan metrilakuja sairaalakassin puolilleen.

Rv 35+6

Muokattu viimeksi:
Voih mä oon niin valmis syömään lakritsia!! Ainut huono puoli on, että vehnätöntä versiota on hiton vaikea löytää marketista. Ei huvvais Helsinkiin asti lähteä semmoista erikoisuutta lähteä ostamaan ...

Olikos se niin, että imodiumia saa syödä läpi raskauden jos käyttää vain harvakseltaan? Olisi tärkeä meno illalla ja juuri nyt tietysti vatsa ihan sekaisin, nyyh :(

Niinhän ne taas loppu ne supistukset.. plaah :( no mutta lupaavalta vaikuttaa kun tulee jo kuitenkin.. jos ei enää 3 viikkoa menisi :D

38+6

Voih mä oon niin valmis syömään lakritsia!! Ainut huono puoli on, että vehnätöntä versiota on hiton vaikea löytää marketista. Ei huvvais Helsinkiin asti lähteä semmoista erikoisuutta lähteä ostamaan ...

Meidän kylän pikku K-kaupasta löytyy gluteenitonta lakua. :)

Ja onnea vauvan saaneille ja tsemppiä vauvanhakumatkalla oleville.

Vedin äsken semmoset karkkiöverit että on jo huono olo pelkästään sen puolesta. Yök...
Muutoin ei mitään ihmeempiä tuntoja täällä.
Yöllä tietty meinas päästä itku kun kädet eivät antaneet nukkua, särki niin vietävästi. Sain aamusta nukuttua särkylääkkeen voimin lopulta n. 2h ja päivällä n. 2h.

Maatuska83 rv 35+2

Tänään ultrassa selvisi et ei välttämättä niin suurta kokoeroa neideillä olekaan. Eli ei leikattu kun näyttävät virkeiltä,hyvinvoivilta ja kohtuu saman kokoisilta. Vettä molemmilla hyvin ja virtaukset hyvät. Mutta selvisi että ensi maanantaina tarkistetaan ultralla tilanne ja torstaina leikataan kun viikkoja 36+1. Ellei ennempään mitään tule. Nyt mun pitää seurata tarkkaan että tunnenko molempien liikkuvan, joka aika arvailua välillä:bored: ja todella herkästi mennä käymään jos yhtään mitään outoa tuntuu tai enemmän kipua. Viikko nyt pitää kituutella toisaalta olis ollu helpottavaa saada heidät jo ulkopuolelle missä olisivat hyvässä hoidossa, mut pakko luottaa et loppuun saakka matkassa mukana pysyvät.
rv35+1

Maatuska, en menetä siis toivoani lakun suhteen. Pahoittelut, että käsiäsi särkee. Täällä sama juttu. Ostin tänään Prismasta rannetuen tuohon kipeämpään käteen ja aloitin panadol-kuurin... Ei oo kiva. Öisin ei saa nukuttua.

Onnea vauvan jo saaneille!
Joko teitä muita on alettu pommittaa kysymyksillä,joko synnytät,onko tuntemuksia,et oo vielä sit synnyttänyt? Ärsyttävää,mun puhelin on piipannut tänään koko ajan ja naapurit näkiessään kyselee,et joko joko ja millon? Ihan kiva,kun en itsekään tiedä,että millon. Ihme hätä muilla tuntuu olevan vaikka la vasta maanantaina ja jos yli menee niin sitten se hätä varmaan vasta alkaa että eikö se meinaa tulla ja voi voi..
Ei mulla ainakaan mikään hoppu ole,tulee kun on valmis. Ärsyttää kun ei saa rauhassa odotella 39+3

Vimpa, joka päivä tulee useampi kysely voinnista, vaikka viikkoja on vasta 38+1 enkä usko, että ilman apuja ennen laskettua aikaa on tulossa.

Vimpa, joo. Nii ärsyttävää.. kyllä mä sitten ilmotan ku tuo päättää syntyä.. kaks naapuria oli tos jo joku aika sitte pihalla pohtinu ku eivät ollu meitä hetkeen nähny et jokoha ois syntyny..

Mummot soittelee vähä väliä et miten voit ja joko kohta lähet synnyttää.. no en tiedä!
Tätiki oli soittanu yhtenä aamuna ku nukuin pidempää..ja totta kai ku en vastannu ni heti perää viesti et mitä kuuluu ja joko ootte vauvahaku reissulla.. pettymys tais olla melkonen ku vastasin et iha kotona olin nukkumassa..

Kaveriki kyseli viime viikolla et onks tälle päivälle suunnitelmia et ootteko kotona.. totesin et missäpä muuallakaa,ni vastaus oli et jos vaik synnärillä.. no iha ku mä nyt viikkoo etukätee tietäsin et synnytänkö just sillon ku hän ois tulos käymää...

Rv 37+0

Takaisin