La marraskuu 2016

Hyvä vauva oli lääkärin 'tuomio' eilen ja päästiin kotiin!Pienellä miehellä kaikki loistavasti,mutta tämä äiti sai flunssan alun.. :-( Ja selkä suuttui tosissaan sairaalan sängystä..Isosisko on niin onnellinen,että itkettää ja isoveli huolehtii niin,että äitiä itkettää! :-) Ja mies herännyt isyyteen (Hänelle siis ensimmäinen lapsi) täysillä.Hoitaa pientä oma-alotteisesti ja yölläkin kyseli ja huolehti,että kaikki on hyvin. ♥ Pieni mies rauhallinen ja elämäänsä tyytyväinen tyyppi eikä ole paljoa meteliä itsestään pitänyt♥ Voin sanoa,et kyllä kannatti vielä uskaltaa tähän!Pelkoja oli paljon,kun exä on ilkeä narsisti ja se edellinen elämä ei ollut mitenkään kaunista..Oi onni ja autuus!♥Vielä,kun tästä flunssasta selviää..
Ps.Jos nyt jois sitä vadelmateetä,kun mie en ehtiny raskausaikana :-D

Miten voikin pienikin flunssa tehdä olon näin huonoksi? Siihen vielä viikko huonosti nukuttuja öitä takana. Eikös nuokin vaikuta verenpaineeseen? Ensimmäinen kerta kun toivon etten just nyt synnyttäisi.

Rv 36+5

Onnea huisisti Ellipsi! :Heartblue:Heartred :)

Ihanaa kuulla Nuunupäippä! :Heartpink

Ihan alkaa pieni malttamattomuus nostattamaan korvia. Vieläkin vaikea tajuta, että tuolta masusta olisi putkahtamassa pieni vauva. Meiän vauvelin huoneen remppa valmistui eilen! :happy::happy::happy: Illalla oli pakko koko päivän huhkimisista huolimatta alkaa viikkailemaan jo vauvan vaatteita paikoilleen. Onpahan nyt niin, että jos nyt syntyisi niin tietäisi mistä niitä vaatteita helpolla löytää. :) Pinnasänky saapuu marraskuun alussa, mutta sillä ei ole kiire, koska ei siinä alkuun nuku. Tietysti kiva saada sekin jo pian paikoilleen. Mattoa pitää käydä metsästämässä ja muutenkin järkkäillä tavaroita paikoilleen. Voi ihanuutta! Ja saa ton olohuoneen lattian lopultakin tyhjäksi, et voi kunnolla imuroida ja siivota! Ne onkin ne tärkeimmät. Sit jos ehtisi vielä vähän joulujuttuja valmistella etukäteen ja muutenkin hiukan henkisesti valmistautua. Nyt on kyllä jotenkin niin helpottava olo, kun toi remppa saatu vihdoin valmiiksi. Siihen ryhtyessä ei ollut aavistustakaan miten kauan se tulisi kestämään. Kaikki vaatteet ja tavarat lojuneet olohuoneen lattialla säkeissä ja laatikoissa jo elokuun alusta asti. Mut nyt vihdoin tän kämpän saa taas asuttavaan ja siistiin kuntoon. Ihanuutta! :joyful:

Mä rupesin miettimään, kun mulla oli se neuvolalääkäri eilen. Eka oli siis se oman neuvolatädin osuus, mut sillä oli sijainen ja koko hässäkkä meni nopsaan ja influenssarokotteesta ei ollut mitään puhetta. Ja mulla ois seuraava neuvola vasta kolmen viikon päästä, et pitäskö sinne neuvolaan soitella aiemmin, koska sen rokotteen ehdottomasti haluaisin, mut vähän huolettaa, et ehdinkö jos vauveli päättää syntyä jo ennen kun siellä niin lähtövalmiina oli ja paikatkin valmiina?

Muokattu viimeksi:
Marras16 täällä saadaan rokotteet tk:lle vasta parin viikon päästä niin voi olla etten itsekkään kerkeä sitä saamaan :/ mietinkin että siirtyykö se suoja lapseen imetyksen aikana? Tietääkseni vasta 6kk ikäisiä aletaan rokottamaan.

Onnea Ellipsi :Heartred
Kuulostaa ihanalta Nuunuäippä! :)

Marras, soita ihmeessä neuvolaan. Itse sain nyt influenssarokotteen. Muuten en varmaan olisi edes ottanut, mutta kun vauva saa siitä myös suojan.

Ja itse juon vähintään 4 l päivässä vettä. Tää jano on jotain aivan uskomatonta!!! Ja alapää on ku sahara, vagisan voide on auttanut ja lääkäri suositteli sitä käyttämäänkin. Imetyshän myös kuivattaa.

Rv 35+5

Mulla ainakin on aina ollut suora vaikutus kirvelyllä veden juonnin vähyyteen. Raskauden aikana mun on pitänyt juoda siis vähintään 4 l vettä per pv.

Toivottavasti oireet vähenee!

Kiitos!

Todellakin juon liian vähän jos pitäis juoda joku 4l :D Viime aikoina oon juonu kaikkea muuta paitsi vettä. Vaikka olis juonu miten vähän ni ikinä ei o tällästä kirvelyä tullu. Ennemminkii alkanu särkee päätä tai kurkku ollu kuiva. Oon juonu melkeinpä vähemmän kun ei raskaana, joten täytyy nyt testata et jos se juomalla helpottaa. Ja kiinnittää huomiota siihen veden juomiseen. Se on ollu ihan minimissä viime ajat :/

Ja pitäis unohtaa se googlettelu. Varsinkii iltasin.. Alko olla yöllä jo ihan suru puserossa ;) Illalla kaikki tuntuu niin paljon pahemmalta ja ehkä raskaudellakin on vaikutusta asiaan. Toivotaan, että asiat selviää parhain päin!

Mäkin otin eilen influenssarokotteen, kun tarjottiin neuvolassa :) Mieskin saa jos haluaa, mut en tiedä ottaako..

Niin ja eilen neuvolassa ultrassa selvisi, että vauva on perätilassa ja sen takia todennäköisesti sf-mitta niin suuri.. :nailbiting: Muuten oli hyvän kokoinen vauva, painoarvio 2462g :happy: Varattiin uusi aika maanantaille ja katsotaan ultralla onko kääntynyt takaisin raivotarjontaan. Jos ei niin sitten lähetettä Poriin.. Pelottaa!

Rv 35+0

Ellipsi, onnea!

Meillä neuvolassa on yleiset rokotuspäivät. Sinne saa mennä, vaikka olisi jo synnyttänyt. Ja isä saa piikin myös.

Ai niin. Sellasen "vaivan" huomasin, et mulla hikoo iho tissien alta kamalasti, vaikka en mitään ihmeitä tekisi. Rintsikat haisee jo lyhyen käytön jälkeen siitä kohin. Ei ole ennen moista ollut. Kaikenlaisia ongelmia sitä pukkaakin. :p Onko muilla samaa?

Marras16 mullakin hikoilee!
Siks laitankii aina dödöä kainaloihin ja vähän tissienkin alle. :joyful:
Ja oon kyllä muutenkin ihan kuumakalle.
Enkä ole ilmeisesti ainut siinäkään asiassa... :happy:

Täällä aamu kuudesta asti supistellut kovasti, saa nähdä jääkö leikki vielä kesken vai mitä :) jänskää! Ois ihanaa saada oma pikku nyytti jo <3 hyvä vaan kun tänään ois pitäny mennä ystävän luo ja yhteen näytökseen ja viikonlopuks miehen vanhemmille kun on hautajaiset... No ei voi mitään, eipä tuo vauva kysele milloin sopii tulla :D

38+6

Jännää Jeanney! Tsemppiä! :)

Kiva kuulla, et muillakin samaa vaivaa. Ja joo, nivuset kans hikoo, mitä ei normaalisti tee. Toi dödövinkki onkin hyvä! Ei ole kans tullut mieleen, et sitä vois käyttää muuallekin kuin kainaloihin. :)

Takaisin