Onko kukaan huomannut että oma mieliala olisi jotenkin laskenut loppuviikoilla? Aavistuksen allapäin ja peloissaan tulevasta? Vetäytyy omiin oloihin? Mä en yhtään muista aiemmista tämmöistä, mutta nyt oon tällä viikolla havainnut tämmöistä.
Minä! Mua on nyt tällä viikolla alkanut pelottaa aika paljonkin tuleva ja jotenkin on epävarma olo. Ajatuksissa pyörii esim. että olenko valmis äidiksi, olenko hyvä äiti, elämä tulee muuttumaan aivan täysin ja mitä en voi sitten enää tehdä yms miten elämä rajoittuu ja millaista elämästä sitten tulee lapsen kanssa ja miten kaikki muuttuu muutenkin ja miten parisuhde muuttuu ja kyllästyykö mieheni minuun ja mitä jos en saa muodostettua sidettä lapseeni.. Ihan hullua miettiä tuollaisia? Miehelleni olen puhunut näistä ja se pitää mua ihan hassuna kun tommosia mietin :D
Tuntuu että nyt yhtäkkiä tämmöiset ajatukset ovat vallanneet mieleni. Lapsi on toivottu ja haluttu tietenkin, eikä aikaisemmin tällaista ole päässä liikkunut. Tulee sellainen olo että oon kamala ihminen..

Mulle oli vain haaste alussa, kun esikoinen kävi koulua ja oli ongelmia koulunkäynnin kanssa samaan aikaan kun toinen oli hyvin haastava vauva. Ärsytti, kun tuntui että jouduin olemaan kova esikoista kohtaan ja vauvalle lepertelin. Yritin sitten mahdollisuuksien mukaan ottaa kahdenkeskistä aikaa esikoisenkin kanssa. Kohta pitääkin muistaa kahdenkeskinen aika kahden isomman kanssa!
tiedän siis miltä tuntuu susta jäätävän pallomahan kanssa!