Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Te jotka ootte hommannu tota vadelmanlehtiteetä niin mistä kaupasta ootte löytänyt?
Te jotka ootte hommannu tota vadelmanlehtiteetä niin mistä kaupasta ootte löytänyt?
Mie bongasin semmoisen tänään luontaistuotekaupassa kun Weleda imetystee. En ostanut, vielä... onko kukaan kuullut, kokeillut? Pitäisi kaiketi ymmärtääkseni vaikuttaa maidon tuloon...? Jossain luki et voi juoda jo raskausaikana. Ostinpa minäkin ihan vaan kokeilumielessä sen clipper vadelmanlehtiteen. Luin että helpottaisi myös jälkivuotoa ja palautumista synnytyksestä. Tuolla se kaapissa nyt oottelee...
Ihana kirjoitus!Oltiin muuten eilen tutustumassa sairaalaan. Konkretisoitui tämä raskaus siellä viimeistään, kun kierreltiin synnytyssaleissa ja vuodeosastollaKiva tietää mihin pitää mennä, mistä ovesta jne. sitten kun lähtö koittaa. Kätilö näytti meille n. 3 tuntia vanhaa tyttöä, joka näytti niin pikkuiselta, että olisin luullut 3-kiloiseksi (kätilön mukaan iso, yli 4 kg), taisin rakastua
Tutustumisesta, henkilökunnasta ja sairalaasta jäi todella positiivinen fiilis :)
Kun tyttöni syntyi, miehen kanssa ihasteltiin että voi kuinka pieni, painaa varmaan jotakin päälle 3 kg. Mutta kun tyttö punnittiin, niin olikin yli 4 kg. On ne vaan siltikin pikkuisia. 
Mä kävin tänään miehen (ja esikoisen) kanssa pelkopolilla. Siitä ei juurikaan ollut mitään hyötyä, tuli vain paska fiilis, kun piti käydä sitä edellistä huonosti mennyttä synnytystä läpi. Nyt on ensi viikolla aika erikoislääkärille synnytystapa-arvioon, ja toivon mukaan päädytään suunniteltuun sektioon. Olen aika ahdistunut nyt vielä, kun ei ole mitään päätöstä tehty, eikä mulle ole tehty edes sisätutkimusta ollenkaan tämän raskauden aikana. Jotenkin semmoinen suru puserossa -fiilis.
Voin kuvitella kuinka raskasta on käydä huonosti mennyt synnytys uudelleen läpi, varsinkin kun siitä ei ollut apua nyt. Oliko siellä huono lääkäri vai eikö heitä muuten vain kiinnostanut?
Minulla myös esikoisen synnytys meni pieleen, kiireelliseen sektioon päädyttiin. Nyt en tiedä mennäänkö suoraan sektioon. Tuskin kyllä, koska viimeksi äitiyspolilla lääkäri puhui alatiesynnytyksestä..

Varpahat!
Muistelisin että sulla ainakin oli korvatulehdus? Miten hoisit pois, muutakun työntämällä valkosipulia korviin ja nenään
Soititko neuvolaan? Ihan järkyttävä kipu vasemmassa korvassa ja särkee myös leukaluuhun ja on tukossa, mutta muita flunssan oireita ei oo..
37+0