La marraskuu 2016

Me ei olla uskallettu sänky puuhia harrastaa kun ollu näitä ennenaikaisia supistuksia ym, mut sitä mä oon ihmetelly ku ei sitä meiltä kukaan ole kieltänyt ??

Suoraan on sanottu että eivät mielellään alle 10 päivän ultraa alakautta tai tee sisätutkimuksia , koska voi käynnistää synnytyksen. Turha provosoida paikkoja.

Joten tästä olen vaan päätellyt että seksikin olisi huono juttu.. Me kyllä kaivataan sitä ja parina päivänä on ollut tosi vaikeaa pysyä toisesta erossa. Mutta jos tän kaksi viikkoa vielä jaksaisi että ollaan turvallisilla viikoilla.. Mies myös vaikuttaa ja on sitä mieltä että saisi seksi palata takaisin meijän elämään , mahasta huolimatta.

Lakritsi 32+6

Tänään tuli viimeinen palkka niin intouduin ostoksille. Ostettiin vauvakirja, parit imetysliivit, vauvan luumusosetta itselleni sairaalaan, vadelman lehtiteetä ja h&m:stä vaatepaketti missä oli kuusi osaa; yöpuku olisi ollut ainut tarpeellinen siinä mutta kun sellaiset paketit on niin ihania :Heartred.

Seksistä sen verran että mies ei suostu enää muuta kuin takaapäin ettei "murskaa" vauvaa ja itse en saa kuin perinteisessä lähetyssaarnaajassa orgasmin :sad001. Mulla on niin kamalan näköiset suonikohjut häpyhuulissa että en kehtaa pyytää mitään suuseksiä. No onneksi ne häipyy synnytyksen myötä.

Jo 35+0.

Ensi viikolla voisi alkaa juoda sitä teetä :joyful:

Turhauttaa, kun ei ole mitään järkevää päälle pantavaa! Voisin oikeesti kulkea vaan legginsseissä ja pitkissä paidoissa, mutta kun kaikki leggarit, jotka oon löytänyt on niitä ohuita, joista näkyy läpi eli siis pitkiä kalsareita ja kaikki pitkät paidat alkaa olla lyhyitä.. enkä löydä mistään kivoja talvikenkiä, jotka kävis jo nyt käytettäviksi.. tai löydän, mutta ne maksaa 150e ja just nyt en raaskis laittaa niin paljon rahaa yksiin kenkiin.. Ja kun jotenkin on liian kuumakin vielä, että ei oikein tee mieli käyttää talvitakkiakaan eli tuolla mä viiletän neuleessa, liian pienissä kengissä ja sukkahousuissa. :eek: Classy, indeed..

Minulla ihan sama ongelma! Juuri tänään mietin leikkipuistoon taaperon kanssa mennessä, että millä pärjään kun tulee pakkaset?! Ei varmaan mene samat housut kuin viime raskaudessa..masu nyt isompi. :confused:

Ai niin, itse olen käyttänyt kertakäyttöisiä liivinsuojia koska muuten niitä saisi olla koko ajan pesemässä. Sen verran tursuaa maitoa, kun toisesta imettää niin toinen vuotaa. Imetystyynyä mulla ei ole ollut kun olen imettänyt aina sängyssä maaten. On mulla kyllä sellainen iso masutyyny jos sitä kokeilisi.

Mä oon nyt "vanhan ajan" läppärillä ja kaikki tosiaan on hävinnyt..vain perus"tykkää" löytyy. :wideyed:

Katjusha, todella ymmärrän miten seksi on menettänyt hieman merkitystään monen vuoden yrittämisten jälkeen. Meillä onneksi kävi niin esikoisesta, että kun vihdoin tulin raskaaksi oli seksi pitkästä aikaa täysin haluihin perustuvaa, eikä sitä vuosien lapsen yrittämistä.
Lisäksi kohdallani veri kiertää "oikeissa paikoissa" raskaana ollessani...joten seksin laatu nousi uusiin sfääreihin. :wink:rolleyes: Tosin muut elämän kiireet ja väsymykset estävät määriä, mutta se laatu muuttui sitäkin paremmaksi. Oikein jo harmittaa kun tietää esikoisesta, että syntymän jälkeen on se "kuiva kausi"..:grin

rv34 startannut :smug:

Hahahaha!! Puhuin miehelle että uskallankohan tänä iltana juoda glögiä, vastaus kuului "luitko sen sieltä vauvaforumilta?" nyt kun mies kysyi että ruetaanko iltapalalle, niin sanoin että odota luen eka näistä muiden seksielämistä. Siihenkin tuli vastaus että "luitko senkin sieltä forumilta, eikö siellä puhutakkaan vauvoista?!?!" vastasin että voi kun tietäsitkin.. :D :D

Minulla on maidonkerääjä toiseen rintaan sillä aikaa kun syötän toisesta. Muuna aikana käytän villaisia liivinsuojia. Ensimmäisen imetyksen aikana käytin kertakäyttöisiä liivinsuojia, mutta ne kastuivat ja siitä tuli tulehduksia. Toisen kohdalla sain vähennettyä tulehdusten määrää tällä kerääjä-villa-yhdistelmällä.

Hei flunssaset! (Kirjotan tätä nyt uusiksi, kun eka teksti hävis jonnekin) Soitin eilen teratologiseen tietopalveluun ja sain vakaan vastauksen, että raskaana ollessa voi käyttää nenäsumutteita ihan niinku muutkin aikuiset. Oon kitkuttanu jo jonkun aikaa nenäkannulla, mutta eilen suihkautin otrivin mentholit nenään nukkumaan mennessä ihan onnesta soikeena :D

Ja hei pliis mitatkaa muutkin mahanne ympärys.. Täällä olisi sentit jopa 121?!? Ai kauhee!

Rv 34+4

Mie mittasin pari päivää sit mahani kun olin vaan kerran mitannu aikasemmin tän raskauden aikana, 112cm tulos, nyt kokeilin uudestaan ni tää iltapallo on 113cm. Rv 34+6 :)

Vatsan ympärys 110cm ja nyt siis 35+4...:happy:
Seksistä..En edes muista,koska viimeks..varmaan elokuussa...Enkä muista koska mies ois viimeks halannu ja suukkojakin tulee harvoin..Viikonloput menee hänel juhlies,koska kohtahan ei enää ikinä pääse minnekään..Miehelle lapsi siis ensimmäinen ja miulle kolmas.Olo koko raskauden todella yksinäinen,koska tukea ei tipu eikä tunnu muutenkaan tuleva isyys kiinnostavan.Olenko ainoa vai löytyykö 'kohtalotovereita'? Lasten innokas odotus on pelastanut paljon,että jaksaa ja toki itse odottaa suurella mielenkiinnolla ja rakkaudella tulokasta.:love017

Latasin äsken puhelimeen Vau foorumi-sovelluksen, oikein mäppärä kun vaan keksisin miten sillä vastaillaan näihin ketjuihin :hilarious:
Täällä vatsanympärysmitta on näin iltaisin 130cm :wideyed: ja tosiaan mun oma pituus on 152cm, joten voitte kuvitella miltä näytän ja kuinka tukala olo alkaa olla:grin:grin

Vatsanympärys 111cm :) meillä on seksiä ehkä kerran kuussa, mulla ei oo haluja, miehellä kyllä olis... Ja paikat niin kuivat että liukkari on ihan must, ei tuu muuten mitään... sen verran herkkyys tai jokin muuttunut että en nauti enää suuseksistä tai sormista niinkuin ennen, saan orgasmin vain sillä itsellään :D

36+5

Ainii ja taas yks mistä oon "kateellinen" teille muille, kun teillä on miehet.. No se seksi tietenki :laughing021 voin kertoa että melko kuiva kausi meneillään täällä! :sick009

Petipuuhat... öhöm... täällä tais tulla hommailtua viimeksi elokuun alussa :sad001 mun halut on kadonneet minimiin ja mies vaikuttaa myös vähän haluttomalta, sain sen vaikutelman ettei pallomaha oikein sytytä sitä ja vaikuttaa myös pelkäävän että käynnistää synnytyksen tai jotenkin onnistuis vahingoittamaan vaavia... aion kyllä jotenkin vietellä sen tässä lähiaikoina, synnytyksen jälkeen tulee taas kuitenkin tauko.. ja pitäähän nyt paikkoja vähän venytellä :smiley-bounce022

tähän voi yhtyä kyllä todella. Omat halut aivan olemattomat, raskauden aikana kahdesti "hommailtu", ei todellakaan mitään hehkeää touhua. Alakerta aivan rutikuivasahara ja olo vaikea.
Tällä kertaa en asiaa ole sen enempää itkeskellyt. Esikoisesta kävi samoin. Halut palasi sitten pikkuhiljaa, ja oikeastaan vasta imetyksen loputtua oikeasti. Itse miellän rinnat niin kovin seksuaaliseksi, joten senkin suhteen imetyksen päättyminen lopulta toi takaisin seksielämän.

Onhan se hiukan surullista. Mies kuitenkin tuntuu ymmärtävän. Eikä vaadi tai syyllistä. Ja oli siitä puhetta jo kun toinen sai luvan tulla, että tiesi se mihin toisen kerran ryhtyi :D

Apua, mä kun luulin olevani ainoa joka on epätavallisessa seksittömässä parisuhteessa tällä hetkellä! Meillä siis myös on ollut seksiä viimeksi ehkä elokuussa..? Mies ei ole onneksi pahemmin vongannutkaan, koska mua ei kiinnosta tippaakaan. Kokoajan johonkin sattuu tai on huono olo enkä tunne oloani yhtään seksikkääksi vaan lähinnä isokokoiseksi valaaksi. Koita siinä sitten harrastaa seksiä :D Suukotellaan ja halaillaan kyllä, mutta se ei etene sen enempää mihinkään ja ainakin mun puolesta hyvä niin.

Ja hei, myös mun vatsanympärys on 121cm ja olin aivan kauhuissani!! :D Ja se kyllä tuntuu, liikkuminen on vähän hankalaa. Tänään pelkkä ruuan tekeminen ja keittiössä seisoskeleminen sai mut todella väsyneeksi ja voimattomaksi ja sit lähdettiin vielä ulos kävelemään. Käveltiin ehkä reilu kilometri, tai mies siis käveli ja mä vaan vaapuin eteenpäin.. Ja sen jälkeen totesin että ei pysty. Vatsaa alko kiristämään ja siitä tuli aivan kivikova ja myös selkä tuntui sanovan sopimuksen irti. Mutta pääasia kai että tuli edes vähän ulkoiltua :)

Mun vatsan ympärys on 112cm ja siitä lähtien kun 100cm ylitty niin raskausarpia on alkanut tulla toooooosi paljon. Vähän pelottaa että miten toi nahka tosta palautuu kun käytännössä koko maha on täynnä arpia navasta alaspäin eikä kyljetkään oo ilman säästyny.

Seksiä meillä on suunnilleen kolmesti viikossa, olis varmasti enemmänkin mutta tää maha rajottaa asentoja aika paljon. Ennen raskautta söin e-pillereitä jotka kuivatti mua niin paljon että liukkaria oli pakko käyttää joka kerta, mutta nyt raskauden aikana tilanne on ihan päinvastoin. Ei tarvii kun parit pusut niin oon jo täysin valmis hommiin :D

rv 36+6

Meillä ei oo seksiä ollut moneen viikkoon, kun intouduttiin viimeksi niin tuli sen jälkeen todella kova supistus. Ei oo uskaltanut sit. Ite en tykkää nyt oikeen ees mistään takaapäin asennosta, ei tunnu kivalta. On meillä sängyssä onneks muuta touhua sit toistemme kanssa kun sitä itseään. Innolla kyllä odotan seksinkin takia, että saadaan vauva maailmaan ja minun kroppaa palautumaan.. :grin

Miulla näkyy olevan masun ympärys 103cm ja tänään rv 36+3 ja ei vielä yhtään arpea, mitä ihmettelen kyllä suuresti.. vielähän tässä on viikkoja aikaa..

Takaisin