Mango16
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tänään se iski viimein, nimittäin siivousvimma.
Iskispä se tännekin! Paljon olis vielä hommaa ennen marraskuuta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään se iski viimein, nimittäin siivousvimma.
Joo op pohjolassa on, otin just pari viikkoo sitten sen :)
Miten mä en onnistunu netistä löytämää tietoa?
Jos ottaa sen ilmasen vuoden eikä haluu sen jälkeen ko. vakuutusta pitää niin saako siinä vaiheessa toisesta vakuutusyhtiöstä lapsivakuutuksen?
Varausvakuutus / syntymättömän lapsen vakuutushan pitää ottaa 2-3kk ennen laskettua aikaa, yhtiöstä riippuen, se meillä kaikilla taitaa olla jo ummessa? Tai tänään taitaa ehtiä vielä ottaa jos laskettu aika on 30.11. Jos ei oo ottanut varausvakuutusta ja haluaa sairauskuluvakuutuksen sit syntymän jälkeen, niin jos vauva syntyy oikeaan aikaan ja terveenä ym, ainakin LähiTapiolassa uutta sairauskuluvakuutusta vauvalle saa hakea kunhan on sairaalasta kotiutunut. :)
Munkin koira harjoitteli nuorempana kaunistautumista. Makasi sohvalla syyllisen näköisenä ja näin pitkän meikkisiveltimeni hiukan pilkistävän sen tassun alta. Yritti olla siinä muina miehinä, et ei mulla täällä mitään ole. Ai tämä? Mites tämä tähän tuli? On ne mainioita. :)
lonkkia särkee aina siltä puolelta minkä päällä oon ja tyyny lepuuttaa päällä olevaa jalkaa, mut tuntuu et ei auta enää yhtään. Sit alaselässä ajoittain kauhee paineen tunne ja räsähtää/napsahtaa yli kovaa ku sen suoristaa ja viime yönäki meni kolme kertaa lukkoon.. selällä en pysty nukkumaan, hetken voin lonkkia lepuuttaa puoli selällään makaamisessa. Raukka ku ei toi mieskää saa nukuttua kunnolla ku mä käännyn sotanorsun lailla sängyssä, ähisen ja puhisen ku en löydä asentoo missä olis hyvä olla..