Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olipas fiksua lähteä labraa ennen aamupalaa kun nyt tunti jo jonoteltu ja vielä kestää..
Mulla on kanssa alavatsassa kaikenlaisia tuntemuksia, vihlomista, jomotusta jne. Ja välillä jossain tuolla kohdun suulla tms tuntuu inhottavaa 'pistämistä'. Olisko ne niitä sukkapuikkokipuja?

)Mulla on vatsa välillä aika kova ja sit kunnon supistusten aikaan tulee alavatsaan / nivusiin menkkamaisia polttaja ja selkä menee jumiin / kuumottaa.
Kyllä tuntuu välillä just tuota räpiköintiä. Oli myös esikoiselta. Hän siellä äitiä kutkuttelee.Tuntuuko teillä mahassa välillä sellasta ihmeellistä räpiköintiä? En osaa paremmin kuvaillaJotain sellasta värähtelyä kun vauva liikkuu. Välillä on ihan selkeitä potkuja, mut välillä sellasta ihmeellistä värähtelyä. Oon välillä miettiny et onkohan sillä kaikki kunnossa. En muista edellisessä raskaudessa sellasta. Toisaalta 7 vuodessa unohtuu moni asia.

sit se ei osaa miettiä mitään uutta ruokaa mitä vois tehdä vaan sillä on aina ne vakiot mitä laittaa ja jos pyydän jotain mikä ei oo sen "listalla" joudun selittää yli tarkkaan kaikki ohjeet ja ite laitan esim mausteet oman mielen ja tunteen mukaan ilman mitää mittojaTuntuuko teillä mahassa välillä sellasta ihmeellistä räpiköintiä? En osaa paremmin kuvaillaJotain sellasta värähtelyä kun vauva liikkuu. Välillä on ihan selkeitä potkuja, mut välillä sellasta ihmeellistä värähtelyä. Oon välillä miettiny et onkohan sillä kaikki kunnossa. En muista edellisessä raskaudessa sellasta. Toisaalta 7 vuodessa unohtuu moni asia.

Mango16, jos sulla selkeesti menee maha välillä ihan kovaksi niin kyllä juuri ne on niitä harkkasuppareita :)
Pitää kiinnittää huomiota ens kerralla :) Kun mun mielestä ne ei aina liity yhteen siis menkkakipu ja kova maha. Ja se menkkakipu on sellasta pitkäkestosta et joskus voi jomottaa melkein koko päivänkin mahaa. Kun supistushan tulee ja menee..? Siks en o yhdistäny sitä supistuksiin.
Ja hyvä, että muillakin maha värähtelee ni ei o syytä huoleen :D