Joo, kyllä toi up:n viesti todellakin pysäytti.
Nyt kun vielä itekin täällä sairaalassa edelleen makaan. Ja meillekin tulossa myös pienen pieni prinsessa...
Siis aivan kamalaa todellakin olisi, jos jotain ikävää nyt kävisi, mut...sitä en kyllä nyt suostu edes ajattelemaan.
Mutta ei ole kyllä mikään kiire kotiin täältä sairaalastakaan. Makaan täällä vaikka syntymään saakka, jos on tarvis.
Ja onneksi minulla on kotonakin dopplerit sun muut, että tulee kyllä varmasti seurattua ja maattua vain ainakin sen seuraavat 4vk putkeen...jos nyt kotiin vielä pääsen.
Tällä hetkellä 3 askelta sängystä vessaan ja takasin on ok...sit 5-7 askelta suihkuun ja suihku siihen päälle, niin se onkin jo liikaa. Kovat supistukset iskee saman tien....
Ja sit saadaan taas rauhotella.
Mutta kunhan VAIN makaan, ja saan tarvittaessa lääkettä, ni tilanne on taas rauhallinen.
Mitään ei vielä ultrata, eikä muutenkaa kurkita, eikä sorkita, et ei tilanne pahene.
Mutta ilmeisesti huomenna...ja jos kaikki hyvin, niin pääsen EHKÄ kotiin jatkamaan lepäämistä.
Ja kaveri tossa jo muistuttikin, miten hän kävi näillä viikoilla samanlaista läpi ja oli myös sairaalassa ja pääsi kotiin, eikä oikein pystynyt kunnolla lepäämään, kun oli muitakin pieniä lapsia, niin viikolla 31 ja jotain syntyi poika.
Eli kyllä todellakin uskon ja aion VAIN levätä!
Mitään riskejä en aio ottaa.
Ja hyvin olenkin saanut apua läheisiltä, kun olen pyytänyt.
Mm.mun firma pitäisi vielä tyhjentää tämän kuun aikana, kun vuokrasopimus loppuu.
Ja nyt on vaan uskottava ja luotettava homma muille. Pakko.
Kun minä en nyt vaan saa...
Mut hyvin se menee!
Ja paperityöt voin onneksi hoitaa vaikka sängyssä maaten tänä päivänä, että siitäkään ei tarvitse murehtia.
Ja siis...aivan kuin jokin olisi mun sisällä niin vahvasti jo alusta asti sanonut, että nyt vaan kaikki pian valmiiksi, kun ei tosiaan koskaan tiedä, jos vaikka jotain tulee. Ja miten kävi??
Mutta niin olen onneksi tehnytkin.
Ja ennen kuin sairaalaankin jouduin ompelin tytön sänkyyn uudet lakanat ja pesin ja senkin valmiiksi petasin. Ja kaikki on kyllä sen puolesta jo aika kivasti valmiina.
Mutta ei vielä pikkuinen...minä maltan, ja sinä maltat...vielä hetken...

Ja hei te kaikki kanssamatkustajat, yritetään silti nauttia raskaudestamme, vaikkei se aina niin helppoa olekkaan. Todellakaan. Ja vielä kun ikävät uutiset siivittää...
Mutta pakko se on vaan yrittää luoda uskoa ja toivoa parempaan huomiseen ja siihen, että hyvin tämä vielä menee.
Ja 1000pst vinkki!
Jos supistaa, lepää!
-moona78-
Vk29+5