Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia aivan valtavasti up! <3 Järkyttäviä uutisia, kuten joku sanoi niin ei edes tunneta mutta olet ollut silti ajatuksissa jatkuvasti. Ei ole sanoja, vain syvä järkytys.
Ja itse aloin myös olemaan hieman enemmän vainoharhaisempi ja pelokkaampi, että onko tuo ja tuo kipu varmasti normaalia ja nyt on ollut entistä enemmän mielessä se miten vauva liikkuu ja liikkuuko edes tarpeeksi. Mun mielestä liikkeet on nykyään vähän laiskemman oloisia, mutta en sitten tiedä. Pitää varmaan huomenna ottaa neuvolassa asia puheeksi.. Tänään kipu on tuntunut inhottavalta alavatsalla ja reisissä, vähän niin kuin menkkakipuja olisi. Onneksi on myös doppleri, jota epätoivon hetkinä kaivan laatikosta ja kuuntelen vauvaa.
Huomenna 31+0
Äsken lenkiltä tultiin niin pöksyihin oli tullut vaalea limainen klöntti,ei veriviiruja tai muuta ollut seassa. Onko muilla tullut vastaavia? Mä vaan että eikai tuo mitään limatulppaa vielä oo. Olo hyvä eikä mitään supisteluja yms
Äsken lenkiltä tultiin niin pöksyihin oli tullut vaalea limainen klöntti,ei veriviiruja tai muuta ollut seassa. Onko muilla tullut vastaavia? Mä vaan että eikai tuo mitään limatulppaa vielä oo. Olo hyvä eikä mitään supisteluja yms
O-ou Varpahat, soittelehan neuvolaan. Noi taitaa nuo viljelytulokset tulla just viiveellä... Toivottavasti kuurilla kaikkoaa!