La marraskuu 2016

Voih, ihan kauheaa up, olen niin pahoillani koko perheenne puolesta. En voi kuvitella tunteitanne ja kaikki sanat tuntuvat latteilta. Sanat eivät riitä. Voimia teille kaikille :Heartred:Heartred

Itku tuli teidän puolesta UP :'( Elämä ei todellakaan ole aina reilua!
Osanottoni ja voimia koko perheelle <3

Up-84 jos tuntuu että haluat edelleen jakaa ajatuksia kanssamme niin ei sinun tarvitse täältä ryhmästä poistua! Me olemme tukena täällä <3

Kovasti voimia Uusperheellinen koko teidän perheelle, olen niin pahoillani.. Jaksamista ja voimia tulevaan :Heartred

Mitkään sanat eivät riitä. Kaikki tuntuu turhalta, mutta osanotot Up-84 koko teidän perheelle ja voimia tuleviin viikkoihin ja kuukausiin! Olet mielessä <3 Ja me olemme täällä olemassa, mikäli tarvitset <3

Uusperheellinen, voimia ja osanottoni aivan valtavaan suruunne.

Olette mielessä (ja rukouksissa).

Yhdyn muiden sanoihin siinä, että sanottavaa ei ole ja että kehossa tuntuu se myötätunto ja silmät vaan valuu.

Osanotot! Aivan käsittämättömän kamalaa ja surullista! Voimia ja pitäkää huolta toisistanne.:sad010

Huhhuh.. miten elämä kohteleekin epäreilusti ja rankalla kädellä. Voimia Uusperheellinen teidän koko perheelle. Ei pysty käsittää miksi noin käy. :'(

Uusperheelliselle voimaa surun läpikäymiseen. Elämä ei ole reilua. Syvä osanotto koko perheelle. :sad001:sad010

Mä alan pikkuhiljaa poistua täältä ryhmästä. Lähdettiin käyrille, kun liikkeitä ei kuulunut. Tyttö todettiin kuolleeksi ultralla. Huomenna käynnistys. Hyvää loppuraskautta kaikille!

Mitä? Mun sydän pysähty. Ja itkuhan tosta tuli. Mikään sana tai lause ei takuulla lohduta. Halaisin jos voisin. Typerälle tuntuu edes toivottaa jaksamista, koska juuri nyt olet surun murtama. Sure. Olet ajatuksissa vaikken edes tunne sua.

Takaisin