La marraskuu 2016

Uuseperheellinen, toivottavasti saat ajan kans pian!
Voi mälsä! Mulle soitettiin Jorvista, että minulla olisi ollut IVF-raskauden seuranta-aika tänään aamupäivällä :/ No, en tiennyt, että tällainen olisi edes ollut, ja kyllä nyt harmittaa, että en tiennyt että mulle tulee mitään ylimääräisiä seurontoja. Kukaan ei ollut muistanut kertoa, ja lisäksi kutsu on kyllä hukkunut postissa.
Mulle on varattuna Jorvin äitiyspolille aika 20.10. synnytystapa-arvioon, eli ihan hyvä, tähän liittyy siis ultraa ja muuta. Meillä neuvolassa ja neuvolalääkärillä ei ole ultramahdollisuutta.
Mutta harmi, olisin voinut nähdä pienen tänään, jos vain olisin tiennyt!!!

Mulla tihkunut rinnoista kirkasta nestettä ja sellaista paksumpaa kellertävää jo rv 16 asti :D oon menny jo pitkän aikaa yöt imetystoppi + kestoliivinsuojat kombolla kun on muuten lakanat ja paita ja kaikki märkinä ;D
Inhottavia nuo suonenvedot! Aamulla taas heräsin kun jalasta vetää suonta. Pitää yrittää nostaa magnesiumannosta jos maha kestää... :/

Jeanney 31+6

Jeanney Mulla oli kans toissayönä aivan järkky suonenveto pohkeessa. Eilen oli kävely hankalaa, kun se kohta oli niin kipeä. Mä huomasin vasta, et mun magnesiumtabletit pystyy puolittamaan, joten nyt ottanut niitä 1,5 iltasin entisen 1 sijaan. On kyl ihan kamalia noi. Mä olen huomannut, et mulla vielä usein lähes sama kellonaika milloin niitä tulee, nimittäin kuuden aikoihin aamulla herään ja vaistomaisesti unenpöpperössä alan oikoa jalkoja ja sillon se yleensä iskee. Pitäis jotenkin muistaa olla tosi varovainen noiden jalkojen venyttelyiden kanssa öisin, mut ei sitä muista siinä puoliunessa.

Mulla rinnoista tihkuu silleen tosi vähän, mut niin et välillä huomaan rinnanpäissä semmoista kuivahtanutta mömmöä, jotka pitää muistaa sitten pestä pois. Mitään selkeitä märkiä länttejä ei ole vielä tullut.

Niin tilanteet tosiaan muuttuu, makaan tarkkailussa. Hengenahdistus kävi niin pahaksi että pakko on saada apua, odotan lääkäriä joka toivottavasti antaa jotain avaavaa. Pelottaa pienen puolesta miten siihen vaikuttaa tämä.

Huh, kamalasti täällä sattuu ja tapahtuu. Tsemppiä Up-84 ja varpahat! :Heartred

Katjusha no voi höh, varmasti harmittaa. :sad001 Mulla ei mitään ultria ole ton heinäkuisen rakenneultran jälkeen. Ois kyllä ihanaa nähdä vielä vauveli, mut minkäs teet.

Jeanney Mulla oli kans toissayönä aivan järkky suonenveto pohkeessa. Eilen oli kävely hankalaa, kun se kohta oli niin kipeä. Mä huomasin vasta, et mun magnesiumtabletit pystyy puolittamaan, joten nyt ottanut niitä 1,5 iltasin entisen 1 sijaan. On kyl ihan kamalia noi. Mä olen huomannut, et mulla vielä usein lähes sama kellonaika milloin niitä tulee, nimittäin kuuden aikoihin aamulla herään ja vaistomaisesti unenpöpperössä alan oikoa jalkoja ja sillon se yleensä iskee. Pitäis jotenkin muistaa olla tosi varovainen noiden jalkojen venyttelyiden kanssa öisin, mut ei sitä muista siinä puoliunessa.

Mulla rinnoista tihkuu silleen tosi vähän, mut niin et välillä huomaan rinnanpäissä semmoista kuivahtanutta mömmöä, jotka pitää muistaa sitten pestä pois. Mitään selkeitä märkiä länttejä ei ole vielä tullut.

Sama mulla ton kellonajan kanssa! Aina tossa aamuyöllä!

Tsemppiä kaikille joilla on nyt jotain ongelmaa! Ei hän tässä tahdo enää edes pysyä mukana mitä tapahtuu ja kenelle :O

Mulla on korvatulehus?! En oo varma onko ees lapsena ollut. Mutta on tämä kipu kyllä järkyttävää.. Täällä ollaan nyt kotona toipumassa. Happiarvot olivat hyvät joten hengenahdistus on limasta johtuvaa.

Kukas se teistä olikaan jolla oli myös korvatulehus? Saan vasta huomenna haettua antibiootit ja äsken otin panadolin, tää kipu vaan on niin järkyttävää että onko tähän mitään kotikonsteja?

Kukas se teistä olikaan jolla oli myös korvatulehus? Saan vasta huomenna haettua antibiootit ja äsken otin panadolin, tää kipu vaan on niin järkyttävää että onko tähän mitään kotikonsteja?

Olikos se valkosipulinkynsi korvaan? Vai keksinkö aivan päästäni näitä neuvoja..?

Mulla oli viime viikolla yöllä korva kipee,aamuun kärvistelin ja otin panadolia 500mg, pilkoin tavan sipulia puolikkaan silpuksi ja kangas nenäliinaan ne kietasin ja lämmitin kauratyynyn ja sen sipulikäärön korvan päälle ja kauratyyny siihen sipulitupon ja korvan päälle. Puolessa tunnissa auttoi. Päivällä siirtyi toiseen korvaan ja sama homma siihen. En tiedö oliko tulehus kun tuolla meni ohi,mutta tuskaa oli. Meillä flunssa oli ja lapsilla kävi myös korvat kipeinä. Toivottavasti varpahat pian helpottaa voin kuvitella miltä susta nyt tuntuu :(

Sipulikikkaa kokeilen kyllä nyt heti.
Minäki oon kuullut,että valkosipuli olis hyvä tuohon,mutta ei itellä ollu kun tavallista sipulia niin kokeilin sitä. Ja mies sillon sano mulle,kun sattu korvaan,että laita pipo päähän,että se auttaa,mutta lämmitin sen kauratyynyn niin se vähän helpotti oloa. Heti alko rutisemaan korvassa ja ne rusahtelut sattu hitosti,niinku olis jotain vettä kuplinu korvan sisällä,mut mitä enempi rutisi niin sitä myöten kipu hellitti.

Uskomatonta!! En nyt tiedä kumpiko alkoi vaikuttamaan, särkylääke vai valkosipuli korvissa ja nenässä..mutta tämä hetki ilman korvakipua tuntuu taivaalliselta!! Sipuleita en pitänyt kuin ehkä 15 min mutta se vaikutus tuntui alkavan miltei heti.

Voi että,hyvä juttu varpahat! Ei sitä korvakipua toivo kyllä kenellekään,niin hirvee kipu. Säälitti kyllä kun ajattelin mun poikaa joka kärvisteli 3 antibioottikuurin verran ennen kun helpotti js toinen oli vaan 8kk ikänen ettei osannu ite edes kertoo :( mut jospa ei kipu enää palaudu sulle ja saat yön nukuttua varpahat.

Säälittää kyllä kaikki pikkuiset jotka tämän joutuu kokemaan :/

Paranemisia varpahat! Ei sais nauraa mutta oon aivan yliväsynyt ja kuvittelen itselleni valkosipulit korviin ja hihitän veet silmissä :D mutta hyvä tietää tuo sipuli kikka itelläkin!

Pikkumyy 32+0

Pikkumyy, hyvä etten oo ainut jota nätisti sanottuna nauratti vähän ajatus valkosipulista nenässä ja korvassa ja autuaan tyytyväisestä hymystä kun helpotus on löytyny... Voi apua :D ja anteeks!

....JÄNISKEVENNYS! :D

b4a25636b4f42c47333558f993a19135

:'D :'D hyvä että tepsi!
Muistan et tääl oli jossain vaiheessa puhetta menkkamaisista alavatsakivuista? Oliko se vaan supistuksiin liittyessä huono juttu vai muutenkin? Mua ei satunnaisia harkkasupistuksia enempää supistele mutta alavatsaa jomottaa menkkamaisesti vähän koko ajan. Lisäks nyt alkanut liikkuessa särkeä herkästi alavatsaa. Onks nää vaan liitoskipuja vai pitäiskö olla huolissaan? :O kyllä sitä tuntee ittensä tietämättömäks esikoista odottaessa.. kaikki oireet tuntuu niin pelottavilta! Aktiivinen liikkumaan pieni onneks on..

Jeanney 31+6

Takaisin