Mä olen tosi lyhyt ja hoikka normaalisti. Silti nielaisen mahan johonkin. On tosi yksilöllistä että miten tuo maha kasvaa. Nuorimmasta olin varmaan jo puolessa välissä tämän kokoinen kun nyt.
27+6
27+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sulla on varmaan oksiini toi magnesium, kun vatsa reagoi jo noin pieneen määrään :) . Kannattaa vaihtaa magnesiumin laatua vatsaystävällisempään :) .mä otin eilen 200mg ylimäärästä magnesiumia jos vähä rauhottais supistuksia, mama vitamiinissa on se joku 180mg, mut meni maha iha sekasin et ei taideta enää ottaa![]()
Pitäskös tännekki kirjottaa: Marraskuisten listan päivittäjää TheRoadia ei oo näkyny pitkään aikaan foorumilla, ja listakin on ollut koko kesän päivittämättä. Tehty nyt uusi lista joka kiinnitetään etusivulle. Käykee tarkistamassa tietonne Lista marraskuisista 2016 ketjusta ja ilmotelkee ketjuun jos tietoja tarvii muuttaa, poistaa tai lisätä :)
Mä rupesin syömään rautaa, vaikka terkkari oli sitä mieltä ettei vielä tarttis. Mulla oli hb alussa 145 ja kesällä joskus jo laskenu 125:een. Hengästyin ihan tosi herkästi ja väsytti kans. Terkkarin mukaan ei tarvinnu alottaa rautaa ennen ku 110:ssä. Sisko kumminki ties kertoa, että sen oman terkkarin mukaan ei oo mitään järkeä tiputtaa hb:tä niin alas, että sitä joutuu sitten hilaamaan synnytystä varten ihan kauheen matkan, jos arvot on jo valmiiks tippunu alkupisteestä noin paljon. Nyt siis menee 100mg rautaa joka toinen päivä, ja hyvin menee :) tosin oma terkkari ei viikko sitten mitannu hb:tä ollenkaan. Sano vaan, että säästetään se ens kertaan. Selvä. Jos siitäkin pitää säästää.. Ja mikäs tässä, kun olo on hyvä.Miulla oli 28+0 neuvolassa hemppari 132!! Ekalla käynnillä sillon rv 10 oli 150. Eli ei oo varmaan rautalisälle ainakaan tarvetta.
Olin varma, että hemppari laskenut kuin lehmän häntä, kun olo on niin väsynyt. Mut ei. Se vaan väsyttää muuten vaan..
Sormet turpoaa öisin. Aamulla kipeinä kämmenet ja jalkaterät.. myös etu- ja keskisormen niveliä pakottaa koko päivän, eli turvotusta varmaan päivälläkin vähän..
Kaikki töissä arvuuttelee et entäs jos onkin poika meille tulossa, kun on masu vaan eteenpäin eikä takaa huomaa yhtääntulis jo lokakuu niin pääsis kurkkaamaan pientä vielä yhden kerran ennen syntymää. Paitsi nyt kahdella tutulla käynyt niin, että vauva syntynytkin ennen synnytystapa-arvion ultraa
täällä siis kun matkaa on sairaalaan niin paljon, pääsee kurkkaamaan babya vielä sillon rv 36-37 jos vaan on edelleen kyydissä mukana sisäpuolella eikä ulkopuolella.
Mä oon tänään vienyt eskarilaisen aamulla, tullut pakkaa muuttolaatikoita, hakenut eskarilaisen, tehnyt eväät, hakenut koululaisen, vienyt molemmat harrastuksiinsa ja odotellut siellä ensin toisen ja sitten toisen kanssa. Tultiin kotiin, tein ruokaa ja pannarin, syötiin koko perhe yhdessä, nyt lapset tabletilla ja mies nukkuu. Vielä pitäis pakata, mutta kun en millään vaan jaksa. Jalkoja särkee ja vauvamaha tuntuu painavan keuhkoja. Kädetkin puutuu koko ajan. Tunnen itseni jotenkin laiskaksi, kun en ole töissäkään ja silti en saa tätä muuttoasiaa handlattua