Pikkumyy93
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tuli noista harkkasupistuksista mieleen et käyttääkö kukaa astmalääkettä nimeltä Ventoline (samaa millä tää norjalainen hiihtäjä just kärys douppingista) ? Kun mulle tio rakenneultran tehnyt synnärilääkäri sanoi et lääke on supistuksia vähentävä/poistava mut kehotti toki ottaa ihan kunnolla jos henkeä ahdistaa. No minähän kyllä otan mutta aloin vaan miettiä että milloin lääke kannattaisi jättää pois että tulis niitä harkkasupistuksia? 2 kk ennen la:ta vai aiemmin? Osaiskos joku neuvoa☺
Rv 25+5
Mulla on Seretide astmalääkkeenä ja tarvittaessa kohtaukseen Ventoline. Mulla ainaki astma sen verta paha että en pysty astmalääkettä jättämään pois. Mulla ainaki neuvolassa painotettu että raskausaikana astman hoitotasapaino on erityisen tärkeä, koska jos ei itsellä henki kulje niin ei se lapsikaan sitä happea saa
Pikkumyy 25+1
) ? Kun mulle tio rakenneultran tehnyt synnärilääkäri sanoi et lääke on supistuksia vähentävä/poistava mut kehotti toki ottaa ihan kunnolla jos henkeä ahdistaa. No minähän kyllä otan mutta aloin vaan miettiä että milloin lääke kannattaisi jättää pois että tulis niitä harkkasupistuksia? 2 kk ennen la:ta vai aiemmin? Osaiskos joku neuvoa☺
noh,saunassa käyty ja lapset menossa nukkumaan niin saa hetken istahtaa ja huokaista ja lähteä ajoissa nukkumaan. Tänään nousin jo ennen klo 6. Tein aamupalat valmiiki;leivät,kasvikset jääkaappiin jo valmiiksi odottamaan. Astiat pöytään yms. Venyttelin rauhassa ja meikkasin ja laitoin hiukset yms, eli hyvin alkoi aamu mutta sitten jostain iski tähän mammaan känkkäränkkä. Toivottavasti huomenna paremmalla fiiliksellä.