Huomaako kukaan mitään eroa omassa miehessään nyt raskauden aikana?
Meillä on isäntä nykyään lähes koko ajan ihan kamalan negatiivinen.
Mikään ei suju ja kaikki menee hänen mielestään aina väärin ja pieleen ja on ihan paska ja huono, vaikka kuinka nätisti yritän jostain ihan pienestäkin asiasta sanoa jotain.
Eikä minun aina tarvitse edes sanoa. Se vaan tulee...
Mut on siis välillä ihan tosi kiukkunen ja ihan huutaa ja töksäyttelee useinkin semmosia aika tetäviäkin "piikkejä", jotka oikeesti satuttaa ja loukkaa.
En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella, mutta nukkunut olen nyt ihan toisessa huoneessakin, kuin tämä "myrskypilvi".
Sille kun on aivan sama jääkö jollekin paha mieli vai ei ja vetää peiton korviin ja kääntää selän ja käy nukkumaan.
Itse kun en sitä meinaa kestää.
Ja olen huomannut, että on paljon helpompaa ja mukavampaa ottaa silloin kunnolla etäisyyttä ja mennä ihan toiseen huoneeseen itekin nukkumaan.
En oikein tiedä mitä on tapahtunut...??
Ei se ennen ole ollu tommonen.
Ei oo kiwaa.....
Raskauskin alkoi tosi hyvin ja ollaan oltu tosi onnellisia, mutta nyt on joku pahasti pielessä.
Ei kiinnosta enää kuunnella yhdessä sydänääniä tai puhua paljon muustakaan vauvaan liittyvästä. Hermostuu vaan, jos hehkutan ja suunnittelen kaikenlaista kivaa, ja töksäyttää vaan taas jotain "todella mukavaa", mikä romuttaa minut ja saa usein ihan kyyneliin asti.
En tiedä...
Ehkä sitä vaan pelottaa, vaikka ei sitä myönnäkkään??
Mut joku nyt mättää ja pahasti...mutta mikä??
Ja anteeks ku näin yllättäin purkaan, mut...tuli vaan semmonen tunne, että pakko saada kertoa jollekin...
Ja...toivottavasti tämä kaikki on ohi menevää...
Naimisiinmenostakin ollaan puhuttu ennen kuin vauva syntyy, mut...en kyllä nyt uskalla odottaa liikoja.......harmittaa....ja paljon.....
Kovasti yritän tässä miettiä, että olenko minä itse jotenkin syypää tähän, mut....en minä ainakaan omasta mielestäni ole hänelle ilkeä ollut. Joskus tietty vähän kiukuttaa ja ärsyttää kaikki, mut...se nyt on ihan asiaan kuuluvaa ja osaan kyllä pyytää anteeksikin.
*huokaus.....
En tiedä.......

Haluaisin vain...olla onnellinen taas......