Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maanantaina koittaa se kauan odotettu rakenneultra! Toivomme tietysti ennen kaikkea sitä, että kaikki olisi pienellä Murmelella hyvin ja myös sitä, että saisimme tietää kumpaa sukupuolta hän on! Pelottaa eniten ehkä sen takia, kun en ole vielä (tiettävästi, koska esikoinen) ainakaan liikkeitä lainkaan tuntenut.
Kauhea jännitys!Maanantaina koittaa se kauan odotettu rakenneultra! Toivomme tietysti ennen kaikkea sitä, että kaikki olisi pienellä Murmelella hyvin ja myös sitä, että saisimme tietää kumpaa sukupuolta hän on! Pelottaa eniten ehkä sen takia, kun en ole vielä (tiettävästi, koska esikoinen) ainakaan liikkeitä lainkaan tuntenut.
Iltaisin aina sängyssä yritän tunnustella joko jotain tuntuisi, mutta vielä toistaiseksi tuloksetta. Dopplerilla kuuntelin juuri äsken ja 140 hujakoilla syke pyöri, eli ainakin joku siellä elelee!
![]()
Rv 19+2
Täällä sama, maanantaiaamuun pitäisi odottaa. Iik! :)
Käytännön kysymys: Tulisiko rakenneultraan mennä np-ultran tavoin rakko täynnä vai onko vauveli jo niin iso (siihenkö se liittyy? :D) että ultraaminen onnistuu muutenkin?
Eli saanko käydä aamupissalla ennen ultraa vai pitäisikö mennä jännittämään jalat ristissä?![]()

Täällä sama, maanantaiaamuun pitäisi odottaa. Iik! :)
Käytännön kysymys: Tulisiko rakenneultraan mennä np-ultran tavoin rakko täynnä vai onko vauveli jo niin iso (siihenkö se liittyy? :D) että ultraaminen onnistuu muutenkin?
Eli saanko käydä aamupissalla ennen ultraa vai pitäisikö mennä jännittämään jalat ristissä?![]()
Onpas jännää. Mua käskettiin nimenomaan käydä pissalla ennen np-ultraa siis ihan siellä kun olin ultrattavaksi menossa, että en ole voinut väärin kuulla/ymmärtää. Ja aattelinkin, et kyllähän se varmaan tuntuu vähän ikävältä jos rakko täynnä painellaan ultrauslaitteella mahaa. Eli mulla ollut täysin päinvastaiset ohjeet.
Mulle ainakin sanottiin ennen rakenneultraa että voit käydä pissalla jos on hätä.Täällä sama, maanantaiaamuun pitäisi odottaa. Iik! :)